Dzisiaj jest 23 lut 2025, 2:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2011, 21:13 
*

Rejestracja: 26 maja 2010, 14:01
Posty: 28
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd:
Witam, mam problem ze wskaźnikiem temperatury w Nrg mc2..
Polega on na tym, że gdy dodam gazu temperatura idzie jak oszalała do góry i później spada.
Wąż wyprowadzający chłodziwo od cylindra jest letni.
Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2011, 18:13
Posty: 67
Lokalizacja: Włoszakowice
Pojazd:
Hmm na moje to chyba wina czujnika ; )




_________________

BEST NRG!!!! FUCK AEROX OR SPEEDFIGHT!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 22:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zwarcie gdzieś jest... Gdyby czujnik to by w ogóle nie pokazywał, albo cos przy zegarach




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 23:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
maroo78, akumulator masz dobry ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 23:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
O no własnie to jest dośc istotne, ale ciekawe czy jak to robi to masz silnik rozgrzany czy od razu po porannym odpaleniu, bo jak jest dopiero co odpalony to wina napewno nie aka a jak juz jest cieply to moze pod wplywem obrotów dostawac wkoncu prądu do czujnika i podnosi wskazówkę.




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 13:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
radi95 pisze:
bo jak jest dopiero co odpalony to wina napewno nie aka

Wyobraź sobie, że nie ma on nic wspólnego z akumulatorem.

Po pierwsze przeczyść styki przy czujniku.
Następnie odepnij z niego kabel i przyłóż do masy. Jeśli wskazówka normalnie podniesie się do samej góry to jest to wina czujnika, natomiast gdy nadal będzie się dziwnie zachowywać prawdopodobnie masz gdzieś zwarcie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
Booyaka, mylisz się ja u mnie w nr tez wariowały wskazówki i okazało się że nie był dobrze dokręcony minus na akumulatorze




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 17:07 
*

Rejestracja: 26 maja 2010, 14:01
Posty: 28
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd:
Aku właśnie nie mam, bo rozrusznik wymontowany i jakoś nie zakładałem.
Poza tym cała wiązka elektryczna jest porąbana, poprzedni właściciel coś kombinował..
Bo i z kierunkowskazami nie mogę dojść do ładu.
Co do silnika, to jest on całkowicie rozgrzany. Gdy się już termostat włączy to wskazówka idzie do góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
maroo78, no to jak nie masz aku... to obrotomierz nie będzie chodził bo jest on zasilany prądem z baterii :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2011, 19:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Kup ako i będzie git:)




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 13:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
driwer88, Rozkładam ręce.
U mnie w NRG działa bez aku, zresztą wszystkie wskaźniki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 13:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Booyaka, powiem tak u moim nrg gdy nie ma aku. to nie działają wskaźniki od cieczy i paliwa, rezerwa paliwa i oleju, kierunki, klakson, światło stopu, więc jakim cudem u Ciebie wszystko działa chyba że masz prąd z iskrownika na te bajery :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2011, 17:21 
*

Rejestracja: 26 maja 2010, 14:01
Posty: 28
Lokalizacja: Gorlice
Pojazd:
No aku chyba tylko do rozruchu jest.. Trochę dziwne jest to własnie, bo wszystkie inne zegary i kontrolki działają. Problem będzie też z podłączeniem, tego aku bo wiązka elektryczna jest jakaś dziwna. I te kable są pourywane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy