Dzisiaj jest 12 mar 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2011, 5:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
mam taki problem zaczełem słkadac moje piaggio i kupiłem sobie cylinder nowy no i nie moge go zapalic :/ gaźnik mam dellorto 17.5 nowa świeca.


nie wiem co z nim jest jak go kopie to sie odzywa tak jak juz by chciał ale nie może dwa razy mi odpalił na 10 sekund a tak to tylko sobie strzeli..

Pomóżcie jakies propozycje co sprawdzic ? czy to jest wina gaźnika ? a może membrany skuter dość długo stał rozebrany :/




_________________

Jest Moc Jest Wszystko !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 5:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Kllaudiiusz, daj mu paliwa pod świece, jak zapali a potem zgaśnie to paliwa nie dostaje pewnie :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 20:29
Posty: 27
Pojazd:
dokładnie daj mu paliwa przez strzykawke albo coś i sprawdź jeszcze uszczelki simeringi albo coś bo możę lewe powietrze łapię ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 13:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Dobrze poskładałeś?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
DrivterGSI1, silnik był cały tylko cylindra nie było i napędu. Jak wlewam pod świece to nic zero reakcji a jak wlewam do krućca to sie odezwie.

kemrzep96, Już też o tym myślałęm i chyba kupie nowe simeringi drogie nie sa to nawet jak nie pomoże to bedą wymienione.

Paliwo dostaje bo świeca mokra jest a może to byc wina kompresji ? Bo jak składałęm cylinder to tam było jakies 0.5 cm do końca cylindra.




_________________

Jest Moc Jest Wszystko !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 19:39 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Gaźnik regulacja albo filtr zobacz.




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 20:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Kllaudiiusz pisze:
a może to byc wina kompresji


Oczywiście

Kllaudiiusz pisze:
Bo jak składałęm cylinder to tam było jakies 0.5 cm do końca cylindra.

Ale co było 0,5cm od końca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 21:30 
*

Rejestracja: 07 kwie 2011, 21:08
Posty: 138
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
sprawdz iskre moze jest za słaba i jak maz mozliwosc zmierz kompresje i ci to wszystko powie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 21:38 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 21:12
Posty: 15
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
sprawdż czy iskra nie "bije" ci na boki (inaczej niż prowadzi weglica świecy), to może być to :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2011, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
ProgrameR, No chodzi mi o to że tłok nie był równo z końcem cylindra a powinien być i tam było jakieś 0.5 może trochę mniej.

gjerisky, iskra jest dobra i na takiej musi odpalić .

Ja stawiam na 3 warianty.

Pierwszy: Za słaba kompresja
Drugi: Simeringi do wymiany
Trzeci: Membrany są do wymiany bo jednak on trochę stał a z tego co wiem to one lubią sie psuć :/

Bo gaźnik raczej winy nie ma bo nie muszcza nic paliwa. Zamyka dopływ i wszystko jest ok.

A to może byc coś związene ze ssaniem ? Albo za duża dysza ?




_________________

Jest Moc Jest Wszystko !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
Jaka powinna być komresja ? Bo bede mierzył na dniach ;)




_________________

Jest Moc Jest Wszystko !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 21:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jeśli używany cylek to te 8bar musi mieć;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2011, 10:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2011, 16:59
Posty: 50
Lokalizacja: Gniew
Pojazd:
Aha ;) Dzięki ;)

Jutro bede sprawdzał i sie wszystko wyjaśni ;)




_________________

Jest Moc Jest Wszystko !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy