Dzisiaj jest 06 mar 2025, 17:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2011, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Witam, jak odpowietrzyć chłodnicę bez termostatu w NRG lc MC3.

I co daje termostat. ?




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Termostat znajduję się w głowicy ma za zadanie utrzymywać optymalną temperaturę silnika 70-85*C a co za tym idzie dłuższa żywotność silnika ;) , odpowietrznik też znajduję się w głowicy ale na zewnątrz to jest taki cypelek podobny do tego odpowietrznika przy hamulcach ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
No odkręciłem go przy wlewaniu wody, leciała sama woda, bez powietrza, zakręciłem, korek też, odpaliłem, pochodził troszkę. Potem jak się zgrzał odkręciłem ten cycek, leciała para wody, potem woda sama. Odpaliłem znów, pochodził i znów para wodna i znów woda. Dzieje się tak na okrągło co jest ?




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 18:17 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Jak masz bez termostatu to powinien Ci się odpowietrzyc przez korek ze zbiorniczka wyrównawczego, jak masz termostat to wtedy jest potrzebny odpowietrznik w głowicy




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 20:31
Posty: 87
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
o siema wariacie;d
ja zawsze odpowietrzam przez korek, najlepiej poruszać trochę skuterkiem na odpalonym, żeby te wszystkie bąble powietrza spokojnie mogły się wydostać z układu ;)




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=180
Wejdź i oceń moje NRG :)

sprzedam wydech Polini evolution do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 20:29 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
KacperNRG pisze:
o siema wariacie;d
ja zawsze odpowietrzam przez korek, najlepiej poruszać trochę skuterkiem na odpalonym, żeby te wszystkie bąble powietrza spokojnie mogły się wydostać z układu ;)


Dokładnie z ust mi to wyjąłeś.. Najlepiej skuter jakby przewracac lewa-prawa, powietrze całe powinno wyjśc :mrgreen:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
U mnie nic to nie chce dać, wywala wode przez korek, i woda z korka jest zimna, a z odpowietrznika ciepła, gorąca.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2011, 23:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 20:31
Posty: 87
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Może masz coś zatkane? Dziwne to jest troche




_________________

Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=180
Wejdź i oceń moje NRG :)

sprzedam wydech Polini evolution do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Właśnie nie wiem, i dlatego piszę tutaj. Bo coś chyba nie tak ? a szkoda mi na uszczelki wydawać kase.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2011, 23:07 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Termostat się nie otwiera?

P.s. Jak Ci szkoda kasy na uszczelki to weź w ogóle go postaw i jeździj autobusem, Joke :lol:




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 10:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 16:04
Posty: 139
Lokalizacja: Frankfurt am Main
Pojazd: BMW 320 E46 / BMW 530 E61
Adamer, kurde, szkoda mi na 10 x dziennie, bo mi topi te uszczelki jak niema chłodzenia !

Kupiłem Termostat, nowy czujnik, i korek od zbiorniczka wyrównawczego. Bede próbował to zrobić.




_________________

Jestem Dyslektykiem.
Mój Passłat B5 1.8T <-Klik
PIAGGIO NRG COUSTOM PROJEKT <- Klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy