Dzisiaj jest 06 mar 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2011, 1:53 
*

Rejestracja: 07 cze 2011, 21:45
Posty: 5
Pojazd:
Witam wszystkich, mam mega problem z moim piaggio nrg power. Jest wsadzone nowe 50cc tec czyli ten zamiennik fabryki, nowy gaźnik, rolki 4,5g, więc powinien ładnie się zbierać i v max w okolicach 90 mieć, ale tak nie jest. Na zimnym silniku odpala od strzała, trzyma obroty i ogólnie wszystko fajnie, tylko że przy full manetce tak jakby go zalewa i dusi się na 8k obrotach. Jak się już rozgrzeje to po prostu porażka! Każdy chińczyk mnie bierze jak chce. Z miejsca przy ruszaniu czy daje się pół manetki czy cała to nie ma praktycznie różnicy tylko na full manecie wkręca się do 8k i dalej nie chce. 0-50 zajmuje mu wieki, jakby się chciało liczyć to z jakieś 25 sekund, na prostej drodze nie z górki jedzie max 65. Dodam jeszcze, że np przy jeździe 55kmh jak się odejmie i doda manetki to praktycznie nie czuć wcale przyspieszenia. Myślę, że to sprzęgło poszło się je... bo od nowości nie było zmieniane, a wcześniej była wsadzona 70cc sport malossi + palenie gumy nonstoper. Teraz jak z ciekawości sprawdziłem to nawet jak się tył odciąży na piasku ( ! ) nie jest w stanie zerwać, jedynie obroty rosną w górę i nic więcej.

Drugi problem mam ze spalaniem, jak na full manetce jeżdże nonstoper to cały bak ( 5l ) schodzi w jakieś 50km , przy czym na ciepłym wcale go nie zalewa.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 11:20 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Regulacja gaźnika zapewne... A zwłaszcza kiedy Ci tyle pali...




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jaka dysza/gaźnik?
Sprawdź simmeringi oraz inne miejsce, gdzie może mieć nieszczelności.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 8:18 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Koniecznie sprawdz stan filtra powietrza......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2011, 8:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 9:21
Posty: 1297
Lokalizacja: Ok. Tarnowa
Pojazd:
delorto, skoro sądzisz że sprzegło ściągnij po prostu przekładnie i zoobacz na stan okładzin wiele roboty nie ma. A co do gaźnika Booyaka, ma racje ...




_________________

Bądź Modny - Myśl Samodzielnie

http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=10556700

Części Do Peżota 100 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 0:09 
*

Rejestracja: 07 cze 2011, 21:45
Posty: 5
Pojazd:
Słuchajcie, jakie sprzęgło zamówić? Myślałem nad tym najtańszym tec racing + miękkie sprężyny bo podobno te w zestawie są bardzo twarde. Czytałem też, że dobrze by było dzwon też dokupić, bo mój jest styrany pewnie i nie pasuje to nowe sprzęgło do starego dzwonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 11:00 
**

Rejestracja: 03 kwie 2011, 16:40
Posty: 266
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
delorto, Najpierw zobacz w jakim masz stanie to sprzęgło i dzwon, dopiero później kupuj.




_________________

Sprzedam Piaggio NRG Power 2005rok. TANIO! 2300zł LINK SKUTERA Pisać PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 23:11 
*

Rejestracja: 07 cze 2011, 21:45
Posty: 5
Pojazd:
Więc tak sprawdziłem filtr powietrza i jest ok troche czarny, ale suchy. Może być taka sytuacja, że dostaje za dużo powietrza? Filtr to stage6 double layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 23:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 20:52
Posty: 468
Lokalizacja: Pisz
Pojazd:
jaki ty chłopie masz gaznik i jaka dysze??




_________________

setup:
polini sport70
dellorto21
stozek metrakit
kruciec prosty stage6
laser x-pro
wario stage6
centralka hebo
sprezynki hebo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 23:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
delorto pisze:
Więc tak sprawdziłem filtr powietrza i jest ok troche czarny, ale suchy. Może być taka sytuacja, że dostaje za dużo powietrza? Filtr to stage6 double layer


To nie o to chodzi czy jest suchy i jakiego jest koloru. Wyczyść go najlepiej, teraz jest deszczowa pogoda to wypierz i poczekaj aż wyschnie(można wysuszyć suszarką). Filtr powinien być nasączany specjalnym olejem!




_________________

Obrazek

...:::Wszyscy z Wawy i okolic-Wbijać:::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 7:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2011, 18:16
Posty: 583
Pojazd:
Ty jezdzisz na 50ccm i stage6 double layer ;>

Wiec masz za duuuuuużo powietrza u mnie 50ccm na stożku nie bangla do puki nie zakleje połowy filtra taśą :]




_________________

Obrazek
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/105979




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 8:46 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
Ja też mam powera seryjną 50ccm. Ostatnio kupiłem filtr S6 duble layer i skuter ładnie chodzi. Mi nic się nie pogorszyło, wręcz przeciwnie lepsze przyśpieszenie. Tylko musiałem trochę obroty zmniejszyć bo po przejechaniu 1km jak stałem w miejscu na 5k chodził. I tylko to teraz chodzi jak ta lala :D.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 15:15 
*

Rejestracja: 07 cze 2011, 21:45
Posty: 5
Pojazd:
Opłaca mi się kupować ten spray do filtrów? aha i zamówiłem sprzęgło tec racing + dzwon tec, chyba bede musiał zamówić też bardziej miękkie sprężynki bo podobno w zestawie baaardzo twarde są :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 15:27 
*

Rejestracja: 02 cze 2011, 13:45
Posty: 8
Lokalizacja: Pilawa k. Garwolina
Pojazd:
człowieku powiedz nam jaką masz dysze i moim zdanie do 50 cc to masz za lekkie rolki bo tłumiki do 50 cc są zazwyczaj nisko obrotowe i dlatego na tych 8 tys obrotów go zatrzymuje. a spalanie to normalka też ma tak u siebie bo w tych modelach piaggio seryjny gaźnik to 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 21:28 
*

Rejestracja: 07 cze 2011, 21:45
Posty: 5
Pojazd:
Dobra jutro lookne dysze, aha i z wydechem troszke lipa jest bo to oryginał od gilery 125 caly pospawany wielka krowa :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy