Dzisiaj jest 30 lip 2025, 15:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2008, 19:27 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
Witam. Tak jak w temacie mam pytanka co do tego cylindra.

1.Co ile trzeba zmieniać tłok?
2.Czy po zmianie tłoka na większy motor traci moc?
3.Czy są jakieś usterki przy tym cylindrze, problemy z montarzem?
4.Wał do tego cylindra moze byc Stage6 HPC ? Czy trzbea cos pod ten wał przerabiać ?
5.I ogólnie jak sprawuje sie podczas eksploatacji?


Planuje ten cylinder załozyc do gilery runner sp 2007 mam juz czesci takie jak :
sprzegło polini 2g
dzwon sprzegła stage6 wing cooler team
zawór membranowy polini
wariator malossi multivar 2000
wydech leo vince sprinter, ale planuje Yasuni C16

Prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam i z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2008, 10:31
Posty: 240
Lokalizacja: Teresin
Pojazd:
1 zależy jak dbasz możesz nawet zrobić 10tys km
2 większy tłok nie wejdzie :razz:
3 nie niema żadnych problemów z montarzem
4 nie koniecznie musi być stage6 hpc byle żeby był do racinga

daj gaznik z 19mm lub 21mm




_________________

Tecnigas next r
malossi multivar
dellorto 17.5mm
hebo 50%

Obecnie Honda ns1 :)
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NS1,80/67582




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
1. Tłok zmieniaj co 5-6 tyś.
2. Większy tłok wchodzi tylko po szlifie, ale to jest alu, więc ta opcja tu nie ma miejsca.
3. j/w
4. Wał Stage6 HPC będzie super do tego cylindra.
5. Sprawuje się dobrze, moc jest duuuża :twisted:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:25 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Po pierwsze nie kupuj S6 Racing, jeżeli cię nie stać na jego wymianę po paru km.
Na prawdę kupę wiary, nawet z tego forum ma ten cylinder w sporej kolekcji i wszystkie rozwalone po paru kilometrach.
Szczerze odradzam.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:31 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
1. Czyli tłok zmieniać na nominalny, bo ja słyszałęm, ze z czasem stosować wiekszy bo cylinder sie wyciera, a alu z tego co wiem to po ewentualnym szlifie kompresji nietrzyma, wiec ciekawi mnie dlaczego do niego są tłoki A,B,C ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 11:49
Posty: 654
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
PeZoLeK pisze:
e z czasem stosować wiekszy bo cylinder sie wyciera

Bzdura...
PeZoLeK pisze:
a alu z tego co wiem to po ewentualnym szlifie kompresji nietrzyma

Alu się nie szlifuje !




_________________

Malaguti F12 Phantom LC '04

Stage6 Sport Pro
Hebo New Performer
Hebo Racing HPC
Hebo Competition Plus
Dell'Orto 17,5mm

PolskaJazda
BikePics

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:35 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Aluminium nie można zrobić szlifu!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 15:38 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
a najcześciej czemu sie rozlatują ?

[ Dodano: Pon Lis 17, 2008 3:40 pm ]
to po co sa tłoki abc??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2008, 16:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Rozlatują się, bo ludzie nie umieją o to zadbać odpowiednio :???: A szkoda... Ten cylek ma potencjał!!!




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 14:46 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
czyli trzeba częściej niz przy orginale sprawdzać kompresje co jakis czas zdjąć głowice, częściej czyścić filtr powietrza tak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 14:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
PeZoLeK, Jeśli jeździsz dużo , to bd wiedział kiedy masz spr. wszystko. On wymaga tylko więcej uwagi. Ale powiem ci ,że już słyszałem parę opinii o tym cylku i też go odradzam... Jak się zatrze to nie zrobisz szlifu , ale możesz zrobić tulejowanie i niklowanie... Ale wyjdzie ci bardzo duży koszt tego. Ale zasada jest prosta! Czym większa moc , tym więcej problemów i mniejsza żywotność.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 15:06 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
no o niklowaniu cylindrów to niesłyszałem, mozesz mi to przyblizyc ?? wdzięczny będe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 15:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Cytuj:
Niklowanie - pokrywanie wyrobów metalowych warstwą niklu. Niklowanie wykonuje się w celach antykorozyjnych, dekoracyjnych a także technologicznych jako podłoże dla innych powłok galwanicznych.

Niklowanie wykonuje się najczęściej na przedmiotach stalowych, a najtrwalsze powłoki osiąga się pokrywając stal najpierw grubszą warstwą miedzi, jako warstwą pośrednią o lepszej przyczepności zarówno do stali, jak i niklu, a następnie cieńszą warstwą niklu. Z kolei w powłokach najwyższej jakości taki układ warstw służy jako podłoże dla warstwy chromu.


Cylki Alu są już od nowości niklowane... I jak zrobisz tulejowanie to musisz nałożyć nową warstwę niklu... Ale jest to bardzo drogie.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 15:37 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
aha a bez tulejowania jak będe miał zatarty cylinder moge zrobic niklowanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 15:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Nie, najpierw tulejowanie (Jeśli są rysy w komorze) a potem niklowanie... Chyba ,że komora jest nie uszkodzona i wystarczy nałożyć nową warstwę niklu...




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 15:43 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
aha ok a moze ktos mi powiedzieć po co są tłoki A,B,C do tego cylindra ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 19:32 
*

Rejestracja: 07 paź 2007, 19:23
Posty: 18
Pojazd:
Tłoki ABC są to selekcje tłok A jest na średnice 47,6mm a tłok B jest na 47,61mm i tak do C. Więc po zużyciu tłoka należy wymienić tłok na większy ale selekcyjnie pod nicasil.

Druga sprawa. Jak zatrzesz to możesz wbić żeliwną tuleje i na tulei jak zatrzesz to możesz zrobić szlif.

Trzecia sprawa nie nikluje się cylindrów tylko nakłada się nicasil na aluminium nie na tuleje żeliwną koszt nicasilu to ok 600zł + tłok a tulei żeliwnej o 200-300zł + tłok tyle że tuleja jest trochę słabsza od nicasilu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2008, 22:34 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
a w jakiej firmie by taki zabieg mi zrobili, moze ktoś zna nazwe itd ??

[ Dodano: Wto Lis 18, 2008 10:36 pm ]
albo jaki żemieślnik jest wstanie to zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 11:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
http://www.motor-tech.katowice.pl/

Najlepsza firma w Polsce zajmująca się tulejowaniem. Wystarczy używać google... :???:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2008, 16:52 
*

Rejestracja: 16 lis 2008, 17:33
Posty: 17
Lokalizacja: Strzałkowo
Pojazd:
a czy jakoś specjalnie mocą sie różni Stage6 Racing Modular od zwykłego Stage6 Racing? Jest bardziej awaryjny czy coś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy