Dzisiaj jest 06 cze 2025, 12:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2011, 0:24 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
siemka mam piaggio nrg, kupilem skuter tydzien temu mam w nim wymienione :
wydech stage6 replica, cylinder 70, sprezyna dociskowa i sprezynki wariatora top racing i rolki stage6 4g..
ile takie cos powinno palic?
ostatnio wlalem6 litrow paliwa i zrobilem na tym 45km.. przyczyna?
czy to mozliwe ze przez ssanie? bo chyba u mnie nie dziala..
nie wiem co jest grane.. pomocy
kto moze pisac na gg
z gory dzieki pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 0:39 przez damianburzynski, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 8:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Przed kupnem trzeba bylo poczytac o tym skuterze na 50cc tez duzo pali ponad 4 litry wiec nie licz na mniejsze spalanie.. :) Regulacja gaznika i napedu moze spadnie do 5 litrow :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zdecyduj się czy chcesz pisać na forum czy na gg.
Mi 50'tka ze sportowym wydechem i wariatorem pali średnio 3l. Nie jestem w stanie dojść do 4l pałując ten skuter ile wlezie we dwóch.
Po pierwsze sprawdź działanie ssania (proponuję w ogóle przejść na ręczne), stan cylindra (ciśnienie sprężania) oraz czy napęd jest dobrze wyregulowany (czy nie kręci zbyt wysokich obrotów, dwusuw ma to do siebie, że powyżej obrotów użytkowych będzie palił jak smok a jechał słabo), czy nigdzie nie łapie lewego powietrza. Reszta to już kwestia poprawnego złożenia silnika i porządnej regulacji gaźnika. Jeśli silnik składany jest przy użyciu młotka, wał dostaje bicia, simmeringi dobrze nie uszczelniają przez co zaczyna łapać lewe powietrze i m.in. takie są tego skutki.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:05 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
cylinder jest nowy ma przejechane z 200km. gaznik jest dobrze wyregulowany i nie lapie lewych orbotów, ma 2tys obrotow. jak ssanie reczne? przyspiesza normalnie.. jedzie 100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
damianburzynski pisze:
cylinder jest nowy ma przejechane z 200km.


damianburzynski pisze:
przyspiesza normalnie.. jedzie 100


a docieranie?

skoro ssanie nie działa czyli skuter jest ciągle na ssaniu. jaki kolor ma świeca?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 22:21 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
tak docierany, swieca jest lekko "okopcona"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 15:29 
*

Rejestracja: 03 maja 2011, 17:10
Posty: 35
Lokalizacja: Gorzyce
Pojazd:
wyreguluj gaznik tak aby byla ,,kawa z mlekiem ''




_________________

Nima Boga jest MOTÓR !

Piaggio NRG Power Forever !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2011, 18:52 
*

Rejestracja: 06 lis 2011, 10:09
Posty: 4
Pojazd:
Zalewa Ci go i ssanie jest uszkodzone jeśli jest tak jak mówisz a więc wymień ssanie i powinna być poprawa :)




_________________

Nr gg 39716729




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 3:41 
Zbanowany

Rejestracja: 16 sie 2011, 17:22
Posty: 215
Lokalizacja: Góra Śląska
Pojazd:
przy docierce zawsze wiecej pali jak dotrzesz to powwinien mniej palic :)




_________________

LAKIEROWANIE MALOWANIE !!!!!!!, FELG PLASTIKÓW RÓZNYCH ELEMENTÓW. |MAT-POŁYSK. Kontatkt PW , GG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 20:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
like93, ale bez przesady. Według mnie z ssaniem raczej nic się nie dzieje bo jak jest rozwalone to zazwyczaj jest opuszczone a nie podniesione, sprawdź czy nie masz czasem jakiegoś wycieku




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583


Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 20:05 przez Radkowy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 20:36 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
niedziałające ssanie jest ciągle włączone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 20:56 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
a te ssanie jak sie rozgrzeje to iglica ma byc na dole czy na gorze? dodam ze to elektryczne ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 22:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
dellgx, Nie działające ssanie jest ciągle wyłączone stąd problemy z odpalaniem !




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2011, 22:10 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
ale normalnie odpala tylko caly czas jest chyba wlaczone i pali tyle, wychodzi ze 12 na 100.. i nie wiem jak ma byc ta iglica.. jak jest ssanie wylaczone czy ma byc na gorze czy na dole..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 13:45 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Radkowy, gdy ssanie jest zepsute to jest włączone co za tym idzie, spalanie jest wieksze!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2011, 17:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Radkowy, źle mówisz. ssanie dopiero po rozgrzaniu się wyłącza. ale jeśli jest uszkodzone to nie wiadomo w którym momencie się zawiesiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 14:10
Posty: 31
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Jeśli ssanie jest zepsute/wyłączone to jest podniesione do góry czyli silnik dostaje więcej paliwa. Raczej się nie może zawiesić, bo jest tam mocna sprężyna, która wypycha je w górę, chyba ze się posypało kompletnie. Kup nowe, ja dałem za chińskie 30 zł z przesyłką, jeżdżę na nim od początku wakacji do tej pory.




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2011, 22:38 
*

Rejestracja: 18 cze 2011, 13:33
Posty: 174
Lokalizacja: Siepraw
Pojazd:
najlepiej sprawdzic wejź najpierw zmież jak będzie zimne ssanie ile wystaje ten zaworek mosiężny na końcu ssania następnie podłącz je do prostownika na jakies 10 min i jak sie wysunie ten zaworek to ssanie sprawne a jak nie to zepsute

spróbuj też odkręcic zawór membranowy i sprawdz czy plytki nie odstają




_________________

zip/ek


Ostatnio zmieniony 30 lis 2011, 22:39 przez grzes192837465, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 12:00 
*

Rejestracja: 24 lis 2011, 0:10
Posty: 9
Pojazd:
ssanie działa po 3,4 min się wysunęło.. dalej pali jak smok.. nie mam juz pomysłu.. gaznik tez jest dobrze wyregulowany:(.
moze to cos innego.. ? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2011, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 15:29
Posty: 639
Lokalizacja: Z garażu :)
Pojazd:
Cytuj:
Jeśli ssanie jest zepsute/wyłączone to jest podniesione do góry czyli silnik dostaje więcej paliwa. Raczej się nie może zawiesić, bo jest tam mocna sprężyna, która wypycha je w górę, chyba ze się posypało kompletnie. Kup nowe, ja dałem za chińskie 30 zł z przesyłką, jeżdżę na nim od początku wakacji do tej pory.
Sam się pomieszałeś. Jeżeli ssanie jest zepsute/wyłączone to ten tłoczek jest cały czas wypchnięty czyli jest wyłączone dopiero jeżeli (działa) i dostaje prąd to mechanizm podnosi tą igłę dzięki temu dostaje więcej paliwa. Ludzie...




_________________

Setup:
- DR evo 70
-Leo Vince ZX
- Zawór membranowy Polini
- rolki 5,6 gram polini
- przedłóżka amortyzatora TNT
- Gaźnik Tec Racing 17,5
- wał RMS Sport
- łożyska na wale Top Racing
http://polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...