Dzisiaj jest 01 sie 2025, 7:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spalanie
Post: 30 kwie 2012, 20:51 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Witam.W moim piaggio nrg power dt mam spore spalanie.... Cos ok 6 /100.Ostatnio wymieniony zawór membranowy na RMS i dysza na 65 reszta seria,rolki 6g ....Regulowałem gazior i nie wiem bo wykreciłem duzo śróbke od mieszanki(jakies 6-8 obrotów) a pisze niby ze tam 2,5 ale wiadomo kazdy ma swoje ustawienie.... Co wy na to ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:24 
*

Rejestracja: 11 lut 2012, 11:05
Posty: 184
Lokalizacja: Solec/k. Wolsztyna
Pojazd:
gaźnik wyreguluj według poradnika a co do spalania mam tez ten model i na serii i yasuni R przy w miare dobrej regulacji napedem i gaźnikiem pali mi 5l




_________________

piaggio nrg power
kawasaki kx 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 5:40 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 17:20
Posty: 186
Pojazd:
6 litrów to dosyć sporo jak na ten skuter po pierwsze obniż poziom iglicy ,wyreguluj gaznik,sprawdz pierścienie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 10:58 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Jak sprawdzic pierscienie.... ? Iglica jest ustawiona na samej gorze zabek czyli najnizej opuszczona,najnizsze spalanie....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2009, 18:43
Posty: 836
Lokalizacja: stalowa wola
Pojazd:
Asus, zmierz mu kompresje, najlepiej manometrem bd wiedział dokładnie...




_________________

Honda NSR 125 <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 16:41 
*

Rejestracja: 19 paź 2010, 17:20
Posty: 186
Pojazd:
Coś nie tak z tą iglicą na samej górze to pali najwięcej więc opuść ją




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 17:45 
**

Rejestracja: 21 cze 2010, 21:01
Posty: 267
Pojazd:
skuterek 55 pisze:
Coś nie tak z tą iglicą na samej górze to pali najwięcej więc opuść ją


Czytaj ze zrozumieniem albo nie wiem. Napisał przecież, że zabezpieczenie iglicy ma na samej górze, czyli najmniejsza dawka. Śrubę od mieszanki wkręć do końca i wykręcaj co pół obrotu. Jak będzie elegancko się wkręcał to tak zostaw. Może coś z tym zaworem jest pomimo tego, że wymieniałeś.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70326 NRG :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 20:03 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Nie ten zawór wymieniłem nie dawno to moze sie cos poprawi.... A kompresja raczej dobra bo slychac po tym jak kope w kopniak ze nienajgorsza...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 10:23 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Co moze byc oprocz tego bo juz sam nie wiem .....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 10:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Przy jakiej prędkości mierzyłeś te spalanie w trasie czy w mieście bo to daje dość dużą różnice

Przy moim z gaźniku 17,5 na dyszy 65 przy prędkości ciągłej 60km/h palił 5l
a przy ostrej jeździe to nie patrzyłem na wskaźnik paliwa żeby się nie denerwować :mrgreen:




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2012, 11:50 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Zablokowany jest takze tak 50-60 km/h moze sie jedzie..... Jezdze w trasie raczej,po miescie wogole...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 8:33 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
Panowie nic juz nie wymyslicie co do tego spalania..... Przeciez to jest jakas paranoja zeby palił tyle co samochód...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 8:53 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
maluch pali 5-6litrów
a moja gilera dna pełna seria pali 7-8litrów
ja to już się nie patrze na wskaźnik benzyny
tylko że ja w trasach po 15km prawie cały czas 80km
nie wiem co jest z tymi motorkami


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 8:54 przez skrobek41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 11:56 
*

Rejestracja: 22 sie 2010, 9:22
Posty: 154
Lokalizacja: okolice siedlec
Pojazd:
skrobek41 pisze:
maluch pali 5-6litrów
a moja gilera dna pełna seria pali 7-8litrów


no tak tylko , że maluch do tej gilerki to startu nie ma :D , a po za tym , to gdyby te skutery paliły 3 litry to by się non stop psuły ,a tak zmieniasz tylko co sezon tylnią oponę i jedziesz dalej :P , a i po za tym , to te silniki są wyżyłowane , bo jeżeli 50 ccm leci ci z 90 km/h , a taki malczan 650 ccm i ci leci 120 , to jednak patrząc na osiągi , to ten silnik musi swoje spalić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:42 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
tak dobrze mówisz
tylko że np. yamaha tzr 50 leci okłoło 100-120km i nie pali 7-8 litrów jak mój




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 13:56 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
tylko ze malczan nie kręci np. 14000 obrotów ;P
jeśli nie chcesz żeby ci skuter tyle nie palił a dużo leciał to daj mu dłuższe przełożenia. pogorszy sie przyspieszenie ale przy tej samej prędkości co teraz będzie mniejsze spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
skrobek41 pisze:
maluch pali 5-6litrów
eee no bez przesady , koło 4l pali

Asus pisze:
A kompresja raczej dobra bo slychac po tym jak kope w kopniak ze nienajgorsza...
jak możesz mówić że kompresja dobra po dźwięku :roll: , jak już coś to jaki opór robi kopka , bierz manometr i sprawdź dokładnie ile a nie oceniaj po dźwięku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 16:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Mi tam pali 6L przy Dellorto 19 dysza 86 i stożek. Nie wiem jak nie stac was na utrzymanie 2T to na 4T przesiadka i nikt nie bedzie płakac


Cytuj:
eee no bez przesady , koło 4l pali


Maluch to 4T czyli na jeden suw pracy przypadają dwa obrotu wału a nasze skuterki to 2T i na jeden suw pracy przypada jeden obrót wału wiec cała niedokładnie spalona mieszanka leci prosto w wydech i stad tak duże spalanie w 4T wszystko to blokuje zawór, który zamyka i mieszanka nie ma gdzie iść.


Ostatnio zmieniony 03 maja 2012, 16:16 przez skolsik13, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 18:51 
*

Rejestracja: 25 lis 2011, 18:20
Posty: 110
Lokalizacja: Wroclaw
Pojazd:
Pamiętajcie ze na spalanie ma dyzy wpływ również ustawienie napędu




_________________

skutery już jeżdżą u innych właścicieli,ale miłe wspomnienie zostały!! ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2012, 19:45 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2012, 20:46
Posty: 177
Pojazd:
Czyli wytłumacz dokładniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy