Dzisiaj jest 28 lut 2025, 23:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2012, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam . Kolega podpinał mi gaźnik i źle podpiął bo płyn chłodniczy poszedł chyba do silnika bo gdy odkręciłem wydech to był cały zalany płynem chłodniczym ; / I teraz moje pytanie . Czy można to jakoś z silnika wyczyścić czy trzeba kupić nowy cylinder czy coś ? Skuter to Piaggio NRG power LC z 2007 roku .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 15:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Przepłukaj go benzyną i to wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Silnik przepłukać benzyną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Tak, ważne żebyś wylał wszystko, pewnie większość wypłynie oknem wydechowym więc ściągnij wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ale musze jakoś silnik rozbierać czy przez cylider wlać benzyne czy przez co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 16:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Najpierw to wkrec swiece, wyciagnij wydech i zacznij krecic rozrusznikiem alko kopniakiem. Jak juz wiekszosc wypłynie to postaraj sie odpalic skuter z wieksza iloscia oleju a resztki płynu powinny w temperaturze +400% C wyparowac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
No okej , ale później musze rozebrać silnik czy mam tą benzyne przez cylinder wlać czy jak ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 17:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
odkręć króciec i membrany i wlej tym otworem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Okeej . Dzieeki wielkie za pomoc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 22:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
prosciej by było wykrecic swiece :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zrobiłem wszystko tak jak mi kazaliście . Ale NRG dalej nie chce odpalić . Dzisiaj sie za to wszystko wziąłem i po wszystkich czynnościach próbowałem go odpalić . Kopałem chyba z 10 minut i nic .. Totalny trup .. Co zrobić ? Pomocy !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Jakim cudem można przy zakładaniu gaźnika podpiąć go tak, żeby płyn chłodniczy wleciał do silnika?! Spróbuj wlać jeszcze tej benzyny do silnika przez wszystkie dostępne otwory i kop. Jak nie pomoże to psiknij mu plakiem do króćca od filtra powietrza. Odpali na pewno :P




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Kolega go podpinał "machanik" .. ; / A mogło by sie tak stać zę wydmuchało uszczelkę pod głowicą czy coś takiego ? Albo że ten płyn coś tam uszkodził ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Skoro podpiął źle gaźnik to mógł podpiąć tylko tak że płyn leciał zamiast paliwa czyli małe ilości czyli uszczelce nie powinno nic zrobić chyba ze ten magik ci jakos inaczej jeszcze walnąć, na wszelki wypadek sprawdz kompreche i oblukaj iskre




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2012, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
On to podpiął że wężyk z olejem szedł tam gdzie powinien płyn chłodniczy a wężyk z płynem tam gdzie powinien olej ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wlałem jeszcze raz przez otwór od świecy i przez króciec . I dalej nic .. nie chce dalej odpalić ; / Pomocy !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 8:16 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Jeśli już jest przepłukany to powinien odpalić. Sprawdź świecę czy ma iskrę, albo wkręć inną i spróbuj na innej świecy odpalić na wszelki wypadek możesz podlać strzykawką trochę paliwa do cylka pod świecę wkręcić świecę i wtedy próbować odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Niestety to już koniec cylindra, zapewne się zatarł bo mówisz że zamiast oleju podpiął płyn, a zamiast płynu olej, więc cylek bez oleju to zatarty cylek :p




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Sprawdz kompresje i przyszykuj kolege na nowy wydatek :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2012, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
klucha95, czemu po silniku jeśli on go wgl nie odpalił to jak miał się zatrzeć :roll:

pawelo688, sprawdź uszczelniacze czy są na swoim miejscu i nie ciekną.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy