Dzisiaj jest 27 lut 2025, 21:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sie 2012, 18:30 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Witam!

Zrobiłem swapa, w miom piaggio zip 1, wsadziłem silnik od nowszego piaggio 2000 rok, wszystko poskręcałem i podłączyłem, odpalił, ale nie wkręca się na obroty i elektryka szaleje, nie reaguje na stacyjkę, nie działają kierunki, klakson działa na przekręconym kluczyku, a na nie przekręconym nie działa, mimo iż silnik jest odpalony, ma ktoś jakiś pomysł jak to ogarnąć?

Pomocy!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2012, 23:55 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Może mi ktoś pomóc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 0:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Uziemiłeś silnik ? Kabel Rama>Silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 10:50 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
To kabel od cewko-modułu?

Podłączony!


Ostatnio zmieniony 30 sie 2012, 10:53 przez kamilpiaggio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 11:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie. Nie wiem jak miałeś w starym silniku ,ale silnik musi mieć mase ,kabel od ramy , zazwyczaj przy rozruszniku jest czarny kabel ,który od ramy idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 12:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2012, 8:10
Posty: 97
Lokalizacja: KTA
Pojazd:
Źle podłączone, w nowym typie jest inna elektryka, koło wentylatora jest kostka na 6 pinów, a w starej nie ma tej kostki. Co za tym idzie inny sposób podłączenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2012, 15:06 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Slowik57, Mam silnik od piaggio free z 2000 roku i z tego silnika wychodzi taka okrągła kostka na 4 piny i taką samą kostkę miałem w starym silniku, więc sam już nie wiem co jest nie tak;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2012, 16:01 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Ludzie pomoże mi ktoś wreszcie?

Mam jeszcze taki problem, że jak odpalę silnik i dodam gazu to w połowie obrotów, między iskrownikiem, a magnetem w jednym miejscu pokazuje się iskra, a raczej nie powinno tak być, zgadza się? Pomocy!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2012, 11:33 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
może mi ktoś pomóc?

Może jakiś Admin mi pomoże?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 19:37 
*

Rejestracja: 10 lut 2011, 14:12
Posty: 105
Pojazd:
Nikt mi nie pomoże?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 8:13 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 20:03
Posty: 5
Lokalizacja: krakow
Pojazd:
jak podpinasz kostke to sprawdz czy zgadzaja sie kolory kabli po jednej i po drugiej stronie kostki.a ta iskra to jest przebicie i tak nie powinno byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy