Dzisiaj jest 27 lip 2025, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 wrz 2012, 18:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Witam . Moje piaggio nrg power LC po założeniu cylindra nie chce się wkręcić na obroty ; // na stopkach wkręca się tylko do 5,5k a po dłuższej chwili gdy się trzyma full manetke wkręca się do 9,5k czyli tyle co było na samym wydechu ; / . Aktualny set to : cylek Motoforce Racing 70 z tłokiem Malossi , Gaźnik Dellorto 17,5 (seryjny) , wydech Stage6 Pro Replica , sprężynki Top Racing Twarde (zielone) , Sprężyna Centralna Top Racing +22% i rolki 6.3g . Czy to może być przez nie wyregulowany gaźnik ?? Jeśli nie to przez co innego ?? Odrazu mówie że przebieg tego cylindra to około 1600 km . Proszę o szybką odpowiedź !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 18:51 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmierz sprężanie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
moze pasek za długi ale najpierw wyreguluj gaźnik ;)




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
pawelo688 pisze:
cylek Motoforce Racing 70 z tłokiem Malossi


Sprawdź wymiary tego tłoku czy są takie same jak oryginalnego




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
jak zmierzyć to sprężanie ?? Gaźnik był regulowany i czyszczony . Pasek jest seryjny . Wcześniej na nim jeździł bez zarzutów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 19:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Najlepiej manometrem jeśli masz dostęp, a jak nie to wykręć świecę przyłóż palca i kręć silnikiem. Jak nie utrzymasz palca to ok, jak utrzymasz to źle.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Już to próbowałem robić . I palca nie utrzymałem . Czyli co to może być ? :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 22:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
a trzyma ci wolne obroty ? jaka dysza ? ładnie chodzi czy przerywa do tych 5 k ?




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2012, 23:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
tak pyrka sobie do tych 5tyś. wolne obroty trzyma. dysza jest seryjna czyli bodajże 63 coś takiego chyba.

EDIT :

Nakręciłem filmik jak to chodzi :
http://www.youtube.com/watch?v=LwYlcYz0IYg&feature=plcp
Ps. Sorry za jakość filmik nagrywany nie za dobrym telefonem ..


Ostatnio zmieniony 22 wrz 2012, 23:28 przez pawelo688, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 7:01 
**

Rejestracja: 21 lis 2011, 17:00
Posty: 295
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Jak na moje to coś jest nie tak z iskrą.
Czyli cewko-moduł, kabel wysokiego napięcia, fajka.
Sprawdź!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 10:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Cytuj:
dysza jest seryjna czyli bodajże 63



Daj dysze koło 80 i zobacz czy na innej świecy nie będzie inaczej.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 10:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Dalej twierdze że to wina tłoka




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2012, 21:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Tłok jest ok bo poprzedni właściciel na nim jeździł bez zarzutów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2012, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2012, 18:15
Posty: 62
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Ja w runnerce miałem tak samo po założeniu malossiego. Kombinowałem jak koń pod góre, a okazało się, że jak spuszczałem płyn to mi kostkę (kolo magneta) zalało. Wydmuchałem kompresorem i ogień. :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]

[center]Zobacz moją runcie :) [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Dałem dysze 100 i stożek Malossi E13 . Jest już lepiej bo da sie jeździć ale dalej to nie to ; / Przy ruszaniu na full manetce mam 12tyś obrotów i skuter strasznie wyje a bardzo mułowato rusza ; / gdy już ruszy to po chwili obroty spadają na około 7tyś i skuter dalej jedzie jakby chciał a nie mógł ; / v-max to 55 km/h . Pomocy !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 15:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Sprawdzaj wszystko ale zacznij od sprawdzenia uszczelniaczy skrzyni korbowej.

Następną przyczyną może być ślizgający się pasek spowodowany przez zbyt miękką sprężyne centralną. Daj coś jak stage6 +90 w swoim mam założoną stage6 +60 medium i rolki 6.25g 16x13 (filmik w podpisie) przy cylindrze hebo manston replica i pasek się ślizga.

Jaki masz wariator ?




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak narazie seryjny . Ale mam na półce Malossi Multivara nowego i pare innych nowych pierdół . Ale jeszcze nie założony . Bo najpierw chce zrobić żeby on jakoś jechał .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 1:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zarzuć wario i zobacz. Jakie tam masz w tym malossim rolki?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2011, 21:15
Posty: 223
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
7.2g Malossiego .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 19:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jak dla mnie to na tym secie masz za ciężkie rolki, do średniej centralki i twardych na sprzęgle powinny być 5-5,5g




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy