Siemka
Podaj liczbę zębów na zębatkach przełożeń pierwotnych i wtórnych

Będzie o wiele łatwiej dobrać przełożenia które mógłbyś zastosować u siebie
Dodam, że przełożenia w których przełożenie całkowite jest wartościowo większe od oryginalnego jest to przełożenia krótsze - na przyśpieszenie, natomiast jeśli jest wartościowo mniejsze jest to przełożenie dłuższe i jest na prędkość. Następnie przy cylindrach klasy Sport należy wziąć pod uwagę fakt, iż bardzo krótkie przełożenia nadmiernie wysilają silnik co skraca jego żywotność natomiast zbyt długie przełożenia mogą okazać się nieodpowiednie, ponieważ moc którą generuje cylinder w klasie Sport, może być zbyt mała aby ruszyć owe przełożenie.
Natomiast nie zawsze należy sugerować się firmą, ponieważ każda firma z reguły produkuje przełożenia o różnej ilości zębów, co zmienia wartość przełożenia całkowitego.
W takim przypadku, czy wybierzesz Top Racing czy Polini, Malossi, Stage6 będzie to bez większej różnicy. Ważniejsze w tym przypadku będzie zastosowanie dobrego łożyska przy wałku sprzęgłowym oraz dobrego oleju przekładniowego
P.S. Podaj liczbę zębów przekładni pierwotnej i wtórnej oraz pokaż obrazek jak wyglądają przełożenia, które znajdują się w Twojej przekładni
