Dzisiaj jest 27 lut 2025, 8:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Spręzanie
Post: 03 lut 2013, 19:12 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Jakie powinno być spręzanie w runnerce 2007r , mam 70 streetrace , jestem w tym ciemny, ile powinno być bar ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 21:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a ile masz ? bo co zakładać temat jak tego nie wiesz. zmierz to pogadamy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 22:36 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Jasne , ze zmierze , ale koło środy jak będę miał manometr :) a pytam bo marne to przyspieszenie ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 21:01
Posty: 548
Lokalizacja: Zamosc / okolice
Pojazd:
Przyśpieszenie nie zależy tylko od kompresji




_________________

Sfera

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... ggio+sfera




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 21:44 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Wiem , ale chce sie upewnic czy z cylkiem wszystko okej ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:17 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Zmierzyłem w końcu i wyszło mi 95psi czyli jjakieś 6,5 bara ... skuter ma w miarę dobre przyśpieszenie , osiaga mierzone z autem 90km/h , ale moim zdaniem to mało jak na lasera x-pro i streerace 70 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
MarcinM96 pisze:
6,5 bara
mało , powinno być koło 8/9 bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 16:02 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Czyli jak bym zrobili szlif i nowy tłok + pierścienie to jakie powinno być ? Czytalem gdzieś ze nawet do 12 bar .. Prawda ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
12 na pewno nie bedzie , tyle może mieć jak wychodzi z fabryki , po szlifie i nowym tłoku bedzie może koło 9/10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 20:22 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
kubayo pisze:
12 na pewno nie bedzie , tyle może mieć jak wychodzi z fabryki , po szlifie i nowym tłoku bedzie może koło 9/10


a co za różnica czy wyszedl z fabryki czy jest ze szlifu z nowym tlokiem?? jedno i drugie będzie mialo tyle samo o ile luz montazowy będzie taki sam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
Taka że jest wszystko nowe , nie uważasz, że lepiej chodzi motor na nowych częściach niż na używkach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 21:22 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Dobra wszystko wiem , dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 22:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
kubayo, Kompresja zalezy od wału, stanu uszczelniaczy i od dotarcia cylindra.

Mierzyłeś na otwartej przepustnicy na maxa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 7:10 
*

Rejestracja: 13 kwie 2012, 16:50
Posty: 26
Lokalizacja: woj. wielkopolskie
Pojazd:
Tak , na otwartej na maxa ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 12:39 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
kubayo pisze:
Taka że jest wszystko nowe , nie uważasz, że lepiej chodzi motor na nowych częściach niż na używkach ?


A czy jak oddasz do szlifu i dasz nowy tłok to to już twoim zdaniem nie będzie nowe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
ThisIsSparta pisze:
A czy jak oddasz do szlifu i dasz nowy tłok to to już twoim zdaniem nie będzie nowe?


cylinder nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na kompresje tak jak koledzy pisali trzeba liczy się z zużyciem uszczelniaczy membran jako takich przedmuchów w karterach i wiele innych czynników wiec szlif to nie to samo co nówencja silniczek




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 23:39 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Pawik095 pisze:
ThisIsSparta pisze:
A czy jak oddasz do szlifu i dasz nowy tłok to to już twoim zdaniem nie będzie nowe?


cylinder nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na kompresje tak jak koledzy pisali trzeba liczy się z zużyciem uszczelniaczy membran jako takich przedmuchów w karterach i wiele innych czynników wiec szlif to nie to samo co nówencja silniczek


Tylko zauważ że my tu pisalismy tylko o cylindrze :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
ThisIsSparta,


skolsik13 pisze:
Kompresja zalezy od wału, stanu uszczelniaczy i od dotarcia cylindra.


zauważyłem że nie :lol:




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 20:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po prawidłowo zrobionym szlifie powinna być taka sama a nawet większa za sprawą zwiększenia stopnia sprężania. Nie wiem jak uszkodzone uszczelniacze mają wpływać na kompresję, skoro w cylindrze praktycznie nie będzie wzrastać ciśnienie aż do chwili, gdzie tłok minie górną krawędź okna wydechowego.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy