Dzisiaj jest 27 lut 2025, 5:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lut 2013, 17:40 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Witam :wink:
potrzebuje pomocy przy moim piaggio typhonie poniewaz nie wiem co sie z nim dzieje kiedy jest zimny baardzo cieżko odpala wrecz wgl nie odpala ewentualnie jak zdejme filtr i przykryje gażnik reka to ruszy i nie wiem co sie dzieje czy to mozliwe ze kiedy wymienialem uszczelniacze na wale moglem przestawic zaplon ??
Pomocyy plis ! :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 17:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zapłonu nie przestawiłeś.Sprawdź ssanie automatyczne ( o ile nie zastosowano ręcznego). Możesz także wyregulować przy okazji gaźnik.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 16 sty 2013, 11:21
Posty: 63
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Zobacz też na membranę, bo miałem podobny problem.




_________________

Nie każdy musi być na szczycie. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 18:59 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Gaźnik mam wyregulowany jest to dellorto 14mm i mam dysze 72 membrana raczej sprawna i ssanie tez ale nie mam pojecia jak sprawdzic czy ssanie i membrana jest ok ?
aaa i ssanie jest automatyczne ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Wyciągasz membrane i sprawdzasz pod światłem czy niema prześwitu światła. Jeżeli jest prześwit to membrany musisz wymienić ;d
A co do ssania wyciągasz z gaźnika ssanie podłączasz pod aku (oczywiście pod 12V) i patrzysz czy podnosi się ten taki "dzyndzelek" :d




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html


Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 20:10 przez Sfersonowy'-', łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 23:21 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
no ok spoko membrana ma lekki przeswit ale nie sadze zeby to bylo powodem bo kolega w piaggio nrg mial wiekszy i jego odpalal bez problemu .. a co do ssania to sprawdze rano ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 16:14 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 20:25
Posty: 52
Lokalizacja: Padew Narodowa
Pojazd:
zobacz czy króciec nie jest przypadkiem spękany a do mebranki - spróbuj ją sb odwrócić, u mnie się skasował ten prześwit :)


Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 16:16 przez kamil1808, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja miałem taki przypadek w piaggio że też nie chciało palić i był nieduży prześwit. po wymianie na nową od razu zaczął idealnie palić. ja innej przyczyny nie widzę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2013, 23:16 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Czy mozna wymienic same płytki membrany ? czy caly zawor membranowy ?
wgl regulacja gaznika nic nie daje a srubke od obrotow mam wkrecone calkiem do konca i ledwo sie na obrotach trzyma ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2013, 7:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Moozesz wymienic plytki albo caly zawor ;p




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 10:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Do sprawdzenia: zawór membranowy, gaźnik czyszczenie+regulacja, sprawdź ssanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2013, 14:24 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Ja osobiscie podejrzewam zawor ale chcialbym sprawdzic czy to napewno przyczyna bo szkoda mi teraz kasy wydawac jezeli to cos innego ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2013, 14:13 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
Pomocy Typhon wciąz nie chce palic na zimnym wymienone membrana , krociec , uszczelniacze na wale sprawdzalem rowniez 2 gazniki i nic na zimnym wciaz nie pali jedynie kiedy zaslonie wlot powietrza w gazniku oczywiscie gazniki regulowalem ssanie ok .
POMOCY PLIS ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 6:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
czyli źle regulowałeś. być może potrzebna jest większa dysza od wolnych obrotów albo w ogóle zapchany gaźnik jest. napisz czy świeca po odpalaniu jest sucha czy mokra czy sucha i jeszcze sprawdź na innej świecy tylko dobrej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 10:24 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
nie jestem jakis calkiem tepy umiem wyregulowac gaznik czszczony po 2 razy mialem ... sprawdzalem na 3 nowych swiecach ... jak kopie to swieca jest mokra jak odpale to sucha .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2011, 13:40
Posty: 349
Lokalizacja: Rzeszów/Łańcut.
Pojazd:
kasandra2401, czyli wkońcu jest sucha czy mokra ?. Bo istnieje tylko wersja a lub b :d




_________________

Facebok'owy Project Bike xD.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2013, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
kasandra2401, pierścienie na tłoku pewnie do wymiany.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2013, 23:34 
*

Rejestracja: 11 gru 2012, 19:33
Posty: 34
Lokalizacja: Czersk
Pojazd:
no wlasnie tez myslalem o pierscieniach ...
Pioneer298 jak go kopie to zrobi sie mokra swieca ale jak juz odpali to jest sucha ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2013, 20:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ciężko sprężanie zmierzyć ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy