Dzisiaj jest 26 lut 2025, 23:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 wrz 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
Witam, tak jak napisałem w temacie mam problem z odpaleniem skutera Piaggio NRG z 2002r. Skuter nie ważne czy jest zimny czy ciepły nie odpala mi na rozrusznik. Rozrusznik kręci bardzo dobrze. Na kopke odpala za pierwszym razem nawet jak jest zimny. Proszę o pomoc ;(




_________________

Łukasz ;)


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2012, 20:06 przez Łukasz98790, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2012, 22:08 
*

Rejestracja: 09 lip 2012, 21:59
Posty: 50
Pojazd:
Ja tak miałem jak mi nie działał dobrze kranik paliwa przy zbiorniku i zalewało gaźnik.Zmieniłem ten cały kranik i jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 18:55 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
ale to przyoadkiem nie gażnik dozuje paliwo?




_________________

Łukasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 19:00 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
i jeszcze jedno pytanko... Jaka powinna być kompresja w silniku 2T ?? Proszę o szybką odpowiedz :cool:




_________________

Łukasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 19:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Bendixa nie wyrzuca, zdejmij cape i na wierzchu będzie luzem na dole po lewej stronie taka zębatka jak tutaj

Obrazek

zobacz czy wszystko z nim okej, musi siedzieć na własciwym miejscu, zęby nie moga być zbytnio wytarte(ostre) i powinien amortyzować. Przed włożeniem możesz go troche czymś nasmarować delikatnie tylko żeby nie ociekało z niego :twisted:
Alternatywnym wyjściem będzie przełożenie go od kolegi z tego samego silnika :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Łukasz98790 pisze:
i jeszcze jedno pytanko... Jaka powinna być kompresja w silniku 2T ?? Proszę o szybką odpowiedz :cool:


Idealna powinna wynosić około 11 barów. Poniżej 8 czuć już spadek osiągów.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 20:14 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
Bendix jest dobry, ja juz w tym skuterze wszystko robiłem. Powiem ze skuter przestał odpalac na rozrusznik od momentu kiedy strzelił mi pasek i dałem nowy. Czy są jakies powiązania ?




_________________

Łukasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2012, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Jeżeli skuter odpala z kopnika, a rozrusznik kręci wałem, to powinien odpalić. No chyba, że kręci za wolno. Sprawdź kompresję. Jeżeli jest mniejsza niż 6 barów, to masz przyczynę.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 18:23 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
Powiem ze skuter przestał odpalac na rozrusznik od momentu kiedy strzelił mi pasek i dałem nowy. Czy są jakies powiązania ?




_________________

Łukasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 18:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Teoretycznie pęknięty pasek mógł uszkodzić bendiks, ale to powinno być słychać podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli rozrusznik napędza wał, to nie ma nic do tego.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2011, 8:31
Posty: 162
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd: Aprilia Mx 50
mogę się mylić ale może pasek krótki, berdziej napięty i poprostu potrzeba więcej siły żeby odpalił i dlatego nie pali z rozrusznika .... Mogę się mylić :D




_________________

Mój Ice :D ===> viewtopic.php?t=301302
Lajkować oraz Zapraszamy na przeglady !! ==> https://www.facebook.com/rsautowaldhof?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2012, 20:51 
*

Rejestracja: 07 wrz 2012, 14:57
Posty: 9
Lokalizacja: TW
Pojazd:
Możliwe ze się mylisz.. bo sciągałem pasek i chciałem odpalic skuter bez tego paska i było ciągle to samo ..




_________________

Łukasz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 14:13 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 1:01
Posty: 2
Pojazd: nrg
mam podobny problem tylko że jak kręcę z rozrusznika to niema iskry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy