Dzisiaj jest 05 gru 2024, 2:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2013, 17:43 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Witam, mam mały problem z piaggio zip.. Zrobiłem w nim remont silnika, cylinder 50, gaźnik mikuni 16mm, dysza 67.5mm. Wszystko jest ładnie, do chwili, kiedy założę filtr powietrza, na seryjnym w ogóle nie odpala. Zdarzy się że zapali, ale nawet nie wchodzi na obroty. Wszystkie blokady z filtra są zdjęte, nawet jak odpalam bez gąbki w filtrze, to i tak nic nie pomaga...

Bez filtra z samym łącznikiem filtra z gaźnikiem, przyczepionym do gaźnika działa idealnie, ładnie się wkręca, i jest okej, ładnie ssie powietrze. A w samym filtrze powietrza nie ma żadnych zatorów ani nic...

Co może być tego powodem i co z tym zrobić? bo katować bez filtra nie zamierzam :D

Zawór membranowy w dobrym stanie, nigdzie nie łapie lewego powietrza, wszystko wydaje sie być okej...
Jeśli zatkam wlot od filtra powietrza to gaśnie.

Przed remontem wszystko ładnie latało, a tak to wymienione jest niemal wszystko, stary jest tylko wał z łożyskami i kartery...

Pomóżcie, bo mi już ręce opadają siedzę nad tym już kilka dni....

Dodam że jak psiknę trochę moto-startu ( taki spray do odpalania silników) do zamkniętego filtra, to zapali... Po przepaleniu sprayu gaśnie...
Ale bez tego ani rusz :D

@edit2,
Pobawiłem się gaźnikiem, i już odpala z filtrem, lecz za nic nie wkręca się na obroty... przez chwilkę zwiększa obroty, a potem zamula i przygasa, nawet na odkręconej na full manetce...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 wrz 2013, 9:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
To wygląda na źle ustawioną mieszankę. A dobrze złożyłeś silnik ? Pozd :matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 16:11 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Trochę to dziwne, bo jeżeli nie chce odpalić bez psiknięcia w gaźnik to oznacza że ma za mało paliwa.
Ale w takim przypadku zasłanianie wlotu do gaźnika (czyli np. założenie filtra) powinno problem rozwiązać
ZA MAŁO DANYCH PODAŁEŚ
- Jak masz ustawioną śrubę od składu mieszanki ? ? (ile obrotów jest wykręcona)
- Jak wygląda świeca ???
- Na którym ząbku jest ustawiona iglica ? ? ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 20:20 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Już wszystko jeździ, trzeba było bardziej przysłonić wlot filtra powietrza :D

Nasączę go olejem, i powinien jeździć :)

Wiem, dziwna sprawa, ale ładnie się wkręca i jeździ :D

Ale co najdziwniejsze ma 3 bary kompresji... Ale na odcinku mniej niż 100m, rozpędził się do 70 km/h i chciał dalej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Moze manometr uszkodzony?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:51 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Nie, manometr na 100% dobry, w samochodzie dobrze pokazuje, sprawdzałem za pomocą gumki i wkręcając w gwint, i za każdym razem 3-4 bary :D nie wiem jak to możliwe, ale jeździ, ładnie przyspiesza....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kurde to nie bardzo ma prawo ładnie latać :D kiedy remont byl?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 22:33 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Świeżo po remoncie właśnie... od początku po złożeniu jest 3 bar kompresji... Nie powinno, ale lata :D Nawet się kolega zdziwił, dlaczego to ma takie przyspieszenie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 22:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No od razu po złożeniu jest niska kompresja dopiero po jakimś czasie wzrasta. Mówisz ze tak ładnie idzie czyli docierales tego cyla czy nie? :D




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 22:40 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Ładnie idzie, tzn. ładne przyspieszenie ma :D Teraz jest na dotarciu, może z 50 km zrobiłem, ale każdy jaki skuter miałem, musiałem przetestować jak pójdzie, nawet na dotarciu, i do 70 km/h dobił, chciał dalej jechać, ale droga mi się skończyła (ok. 100m) a dalej nie wyjeżdżałem, bo rejestracja w domu leży. A więc źle nie jest.

Ale nie oszukujmy się, więcej jak 2 bary kompresja nawet po idealnym dotarciu nie wzrośnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 6:42 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Jeżeli na pewno dobrze mierzysz kompresje to masz problem. :roll:
Przy takiej kompresji ciężko skuter uruchomić, a co dopiero jeździć. Może tobie się wydaje że jedzie dobrze bo nie wiesz jak powinien jeździć gdyby miał dobrą kompresję :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 6:54 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
i z taką kompresja odpalił? no nie możliwe, podjedz na warsztat niech zmierza ci kompresje bo w 3 4 bary nie uwierzę za uja, i to nowy cylek? coś źle mierzyłeś bo nawet chiński to te 9 ma lub więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 7:06 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Mam warsztat w domu.. Mam 2 manometry, jeden i 2'gi wskazuje tak samo ;) Tak, nowy cylek, rozbierałem go i wszystko w porządku. Pierścionki na żyletkę :) A wiem jak jedzie 2t na dobrej kompresji, ten nie odbiega mu. Może tylko troszeczkę, ale nie dotarty jest jeszcze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 12:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 17:30
Posty: 316
Lokalizacja: Z nienacka x:
Pojazd: Sfera RST <3
Stawiam na lewe powietrze... Sprawdź simmeringi czy nie wypluł uszczelki jakiejś...




_________________

SFERAAAAAA <3


Bejbe15 pisze:
korbowut

:D

SPRZEDAM CZĘSCI ! |
\/
http://forum.mieloch.pl/gaznik-24mm-krociec-s6-membrany-s6-przedluzka-amortyzator-t385883.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 20:45 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Ehh, kompresja mierzona jest nad tłokiem, kiedy wszystkie kanały dolotowe są zasłonięte. Co mają simeringi do ciśnienia wytwarzanego nad tłokiem?

@edit

A tu coś dla tych co nie wierzą...

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy