Dzisiaj jest 05 gru 2024, 0:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2013, 16:18 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
Witam posiadam skuter piaggio gilera (silnik) i nie moge odkręcić wariatora i przy okazji też dzwonu sprzęgła. Podstawiałem już wiele śrub, łomów, śrubokrętów i nie da rady. POMOCY !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2013, 18:27 
**

Rejestracja: 19 kwie 2013, 14:46
Posty: 324
Lokalizacja: WG
Pojazd: Piaggio tph 70
jak masz seryjny przeciwtalerz to włóż jakiś płaski pilnik czy coś w tym stylu pomiędzy karter a ząbki preciwtalerza potem niechktos ci pomorze i to trzyma mocno a ty nałóż najlepiej klucz nasadowy jakiś, ja polecam grzechotkę na to rurkę żeby przedłużyć klucz i na końcu złap i pociagnij. Mi tak pusciła ta śruba




_________________

JamesBond pisze:
polecam. teraz z twist kontrolem katuje moją katane jeszcze bardziej a ona taka skatowana i poszpachlowana ogólnie to suzuki stworzyło ten model aby przewozić katany te miecze pod plastikami i potem zabić nimi inne skutery

to skutery dla samurajów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 19:03 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
no właśnie pilnik mi wkręca, tzn talerz się kręci i pilnik idzie razem z nim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 19:25 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 14:51
Posty: 48
Pojazd:
Przeciwtależ musisz zablokować, czyli weź klucz otwarty i zablokuj włuż klucz między te zęby i o karter (uzyj trochę siły to puści )
A co do dzwonu to miałem 2 silniki jeden piaggio nrg power drugi chiński coliber. Zrobiłem sobie taki klucz do odkręcenia dzwonu,ale i tak nie mogłem odkręcić. W tych dwóch przypadkach musiałem rozciąć śruby,
oczywiście ze uszkodziłem trochę gwint ale nie jest tak źle.Jak nie chcesz uszkodzić tego gwintu to proponuje użyć pneumata :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 20:03 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
Ale to nie chodzi o siłe tylko o to że sie dzwon kręci jak kręce, koło stoi w miejscu a dzwon się delikatnie kręci i nie ma jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 14:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Co do dzwonu. Możesz spróbować odkręcić tak, że jedna osoba zaciśnie tylny hamulec na max, a Ty weźmiesz klucz, nałożysz na śrubkę i ostrym szarpnięciem odkręcisz. Ewentualnie przedłuż klucz. Natomiast wariator to albo blokada, którą można kupić, zrobić samemu, albo pneumat..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 21:01 
**

Rejestracja: 10 lis 2012, 19:25
Posty: 289
Pojazd:
kurde przerąbane z tymi napędami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 11:28 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Ewentualnie możesz podgrzać śrubę, bo jeśli tego jeszcze nie odkręcałeś to kiedyś ktoś mógł to zakręcić na klej albo farbę, pod wpływem temperatury substancja się rozpuści i śruba puści :cool:




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 16:12 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Dzwon zawsze odkręcam wkładając kluczyk o diaksa w otwory dzwonu i długi klucz do odkręcenia i nie ma opcji że nie puści.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy