Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2013, 16:49 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam,posiadam piaggio nrg gaźnik rok 2006,70cc.Problem jest taki iż jak odpalę na zimnym np rano ,to wejdzie na 3000 obr na ssaniu automatycznym potem zejdzie na 1600 i pracuje tak z 15 sek ,i nagle spada do 1000 obr i czasami nawet zgaśnie.Wiec podwyższyłem obroty i tym samym nie gaśnie ale zaniża obroty po odpaleniu do 1100 i po 20 sek sam wejdzie ładnie na 1800.Lecz jak się nagrzeje np przejadę z 3km i dojeżdżam do skrzyżowania to schodzi na 3000obr i dopiero po 10 sek zchodzi na wolne obr 1900 czyli nie płynnie!!obojętnie jak bym nie regulował śrubą od wolnych obrotów to raz są za duże jak się nagrzeje a raz za małe jak zimny oczywiście regulowałem już dyszami iglicą ,składem mieszanki i nic oczywiście na wszystkie regulacje reaguje gaźnik.Myślę iż na ten cylinder TEC sport 700cc potrzebuje gaźnika 21 mm i stożka lub zmienić dyszę wolnych obrotów na większą ? jak myślicie.Dodam iż gaźnik był czyszczony ,nowe membranki,lewego powietrza nie ciągnie sprawdziłem,tłoczek przepustnicy nie ma luzu,linka się nie zawiesza,świeca zmieniana,zmieniony cewko moduł itd...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 gru 2013, 18:15 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No chłopie cylek 700 w skuterze, elegancko :D :D tak na serio to jaki obecnie masz gaznik i dyszke w nim?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 19:49 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Przepraszam 70cc,gaźnik dellorto 17.5,dysza w nim 66.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 0:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Przymałe i to i to, taki set to do serii się wsadza. Gaźnik możesz w ostateczności zostawić, ale mógłbyś wsadzić 19mm. Jeśli jednak nie chcesz zmieniać gaziora to wsadź do tego co masz dyszkę 80-85.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 16:15 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Witam,wsadziłem ostatnio dyszę 76 i wyregulowałem to szedł 50 max i pierdział,oczywiście na standardowym filtrze powietrza ,może trzeba było wsadzić stożek i na dyszy 76 było by ok sam już nie wiem,jak myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:27 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wsadziłeś dyszę 76, ale wyregulowałeś potem gaźnik?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
do 70 to dysza minimum 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 18:05 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Tak myślałem i dysza główna bardziej na otwartej przepustnicy pracuje a wolne obroty są zależne od dyszy wolnych obrotów i ssanie i oczywiście od wyregulowania mieszanki ,czy tak??

Ps.tak regulowałem gaźnik jak założyłem nowa dyszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
sprawdź uszczelniacze miałem taki problem jak mi lał, daj dysze koło 80 gaźnik wystarczy TEC to nie jest znów jakiś sport raczej seria z większą pojemnością...




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 18:58 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 15:56
Posty: 29
Pojazd:
Uszczelniacze maja przejechane 5000tyś km więc bardzo mało,zresztą nie są zapocone,a przecież nieszczelne uszczelniacze na wale charakteryzują się spadkiem prędkości i złym działaniem skutera na wyższych obrotach.

Czy na tą 70 co mam starczy ten gaźnik co mam czyli dellorto 17.5 i tylko wystarczy zmienić dyszę i rzadszy dać filtr powietrza czy stożek??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy