Dzisiaj jest 17 lis 2024, 17:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2014, 21:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mam juz od długiego czasu problem z moja sr. Pol roku temu pękł mk pierścień nie uszkadzając cylka, wiec zakupiłem kompletny tlok Meteora. Docieralem go 150km, w prawidłowy sposób po czym po dotarciu przelatalem jakieś 200km. Sprawdzałem kompresje wynosiła ona 8-9 bar, obecnie jest tyle samo. I tu zaczyna się problem. Pewnego dnia skuter zgasł i nie chciał zapalić. Ściągnąłem go do domu i wiadomo sprawdziłem podstawy czyli gazior, iskra itd. Pomogło to na tyle ze Apka zapalala na chwile i albo pochodziła 5-6s na wolnych i gasla lub gdy chciałem dodać gazu to od razu gasla. Postanowiłem zmienić uszczelki cyla, bo wiedziałem ze stare swoje przeszły, ale to nic nie pomogło. Próbowałem na różnych świecach, zmieniałem fajki, sprawdziłem zaworek membranowy, cały gazior i różne sposoby regulacji, sprawdziłem dopływ paliwa do gaziora no i chyba tyle. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo ja juz nie wiem co zrobić..

Nikt nic nie wie?

Pomoże ktoś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 sty 2014, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Jeśli jest kompresja to albo iskra albo paliwo więc,wstrzyknij trochę paliwa pod świecę ale (1/4 strzykawki) jeśli zapali i chwilę pochodzi ( aż się nie wypali paliwo ) będzie to oznaczało że problem tkwi w paliwie.Jeśli nie zapali to problem będzie w iskrze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 17:30 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale wlasnie widzisz ona palic zapali, paliwo dostaje elegancko. Tylko gaśnie sobie po tych 5-6s i jak zgaśnie to ja kopne i znowu zapali i tak w kolko. Kumpel mi powiedział ze to mogą być padniete łożyska walu, bo miał podobny przypadek. Rozkrecilem napęd i sprawdziłem od strony wario, rzeczywiście mam lekki luz. To może być przyczyna?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Napewno nie od łożysk bo lekki luz to i ja mam.Podczas gdy kupiłem chiński iskrownik miałem podobny problem skuter palił kilka sekund i gasł aż później kompletnie stracił iskrę.Jeśli miał byś możliwość sprawdzenia iskrownika to zrób to bo skoro kompresja jest paliwo dostaje to tylko iskra albo coś z gaźnikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 15:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Gazniczek sprawny na 100pro, ssanie też. Kurde iskrownika nie mam skąd załatwić drugiego :/

-- 16 sty 2014, o 15:06 --

Nikt już nie ma pomysłu?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sty 2014, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
przepatrz najpierw uszczelniacze wału czy nie są mokre a po 2 wypadało by teraz zmierzyć kompresję ,tylko jak w cylku jest nalane paliwa albo oleju to wyjdzie nieprawidłowy wynik bo te substancje uszczelniają pierścienie i sprężanie jest zawyżone. miałem raz przypadek że sprężanie niby było a tłok i cylinder był przytarty ale jego dolna część a górna była dobra i sprężanie pokazywał ale chodzić nie chciał. ponadto odpalaj go z ściągniętym filtrem i ręką domykaj dopływ powietrza (momentami całkiem) i jak zapali to przy przytkanym filtrze tylko już nie całkiem, dodawaj gazu. ogólnie to ja bym rozebrał ten silnik i zobaczył jak to wszystko wygląda. Ciężko powiedzieć też cokolwiek na odległość :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 17:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wlasnie chciałem rozebrać silnik, ale niestety matura w maju i czasu brak mi na to :/ co do kompresji to mierzona na "sucho" czyli bez wlanego oleju i benzyny, ma tylko tyle ile gazior poda i pokazuje 8 atmosfer. Na weekendzie sprobuje z tym filtrem i dam znać co i jak.

-- 9 lut 2014, o 17:41 --

Dobra wyciągnąłem silnik z ramy i zacząłem go rozbierać bo wal ma okropnie duży luz. I teraz mam problem. Odkrecilem magneto ale za nic nie mogę go ściągnąć. Zbudowałem sobie ściągacz, ale mimo wszystko magneto twardo siedzi. Ma ktoś pomysł co z nim zrobić?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lut 2014, 20:55 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
załatw sobie ściągacz magneta bo inaczej będzie ciężko. ( domyślam się że śrubkę odkręciłeś ? )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 14:58 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak tak, nakrętkę tak jak pisałem wykręciłem. Ściągacz mam samoróbkę, ale chyba serio jakiś konkretny kupie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 22:20 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
albo pożycz od kogoś :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2014, 17:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Chłopie tu u mnie to nikt kogo znam się tu na skuterach nie zna, dopiero brat wujka, który 20km ode mnie mieszka ma jakąś wiedzę :/




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy