Dzisiaj jest 30 lis 2024, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2014, 23:36 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
po pierwsz chciałem spytać jak sprawdzić czy cylinder który był założony przy skuterze był oryginalny , pytam poniewarz mam co do tego wątpliwoći uszczelka pod cylinder niebyła wpełni zaciśnięta i kanał ktury jest w karterach mniej więcej pod kanałem wydechowym w cylindze był tylko w połowie zakryty przez cylinder. chciałem również spytać do czego służy ten kanał w karterach widoczny jest on na zdjęciu poniżej
Obrazek

po drugie ten silnik nieposiadał uszczelki między karterami i niewiem czy składać go że tak powiem bez żadnego uszczelnienia czy szukać do niego jakiejś uszczelki

po trzecie cylinder niemiał uszczelki pod głowicą a z tego co mi wiadomo musi ona tam być w tym momencie to chyba wszystkie pytania, z góry dziękuje za odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lut 2014, 10:11 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
Mój jest oryginalny ma numery i logo piaggio po tym poznałem. Ten kanał w dole karteru służy do wprowadzenia mieszanki do skrzyni korbowej. Jeśli chodzi o uszczelkę między karterami to u mnie też nie było i z tego co mi wiadomo producent nie używał uszczelki między kartery chociaż proponuje przy skladaniu jeden karter a dokładniej jego krawędzi styku z drugim przesmarowac odpowiednim silikonem odpornym na oleje benzyne i ciepło tylko nie za dużo żeby zabardzo się nie powyciskał . Tak uszczelka pod głowicą jak najbardziej musi być ogólnie przy sladaniu cylindra proponuje kupic nowe uszczelki odradzam zakładać stare .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 11:16 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
Z tego co piszesz chodzi ci o kanał w który montowany jest zawór membranowy a mi chodzi o ten który niejest połączony z komorą korbową. Oryginalny cylinder chlodzony powietrzem powinien go chyba zakrywać natomiast ten który był założony teraz zakrywał go tylko do połowy dlatego wydaje mi się ze jest on nieoryginalny są na nim jakieś numery lecz nigdzie nie moge znaleść logo piaggio. W którym miejscu było ono u cb. Z tego co sprawdzalem cylindry chlodzone cieczą mają w sobie kanał w tym miejscu i łączą sie z tym kanałem do chłodzenia chyba komory czy coś tak mi się przynajmniej wydaje. Nie jestem pewny więc pytam bo przy tym cylindze niema on żadnego zastosowania dlatego pytam .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 16:38 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Zapewne chodzi ci o kanał gdzie jest pompa wody ;)




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 18:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czekaj czekaj, masz cylek od AC, a kartery od LC? Czy źle zrozumiałem?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lut 2014, 19:47 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
tak cylinder jest AC a najwidoczniej piaggio dawało te same kartery pod AC i LC tylko z drobnymi zmianami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 1:33 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No ale chyba nie masz pompy wody i całego układu chłodzenia co?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 11:05 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
niemam i dlatego zastanawiałem się do czego to jest bo niewidziałem żadnego zastosowania i dlatego pytałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 14:55 
*

Rejestracja: 02 mar 2011, 12:55
Posty: 59
Lokalizacja: łódzkie
Pojazd: Piaggio Sfera NSL1
Cześć troche pogrzebałem w archiuwm forum i znalazłem to pompa-wody-w-piaggio-t70222.html ;) z tego wynika że każdy karter od pg mozna zrobić na lc i właśnie do tego jest ten kanał bo to wygląda na pierwszy rzut oka jak kanał wodny ale w jakim celu on w ac ? chyba producent chciał ułatwić dalszą modyfikację :D u mnie jest tak samo jak u Ciebie też cyl go nie zakrywa bo nie jest na lc ale wszystko poza tym jest w porządku także bez obaw tak ma być ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2014, 14:36 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 14:54
Posty: 14
Pojazd:
mam jeszcze jeden problem niemoge nigdzie dostać łożyska na sforzeń tłoka moja ma wymiar 12-12,5-16,5 chce je wymienić bo są już na nim wyczuwalne luzy lecz nigdzie takiego łożyska niema jakie powinno być oryginalne ,jakie wy macie ?
mam jeszcze jedną prośbe mógłby ktoś podesłać zdjęcie lub napisać w jakiej kolejności mają być podpiete te trzy kabelki na konektorach kture idą od magneta bo niechcący skasowałem zdjęcie któe zrobiłem przy odpinaniu a niejestem w 100 % pewny jak to miało być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy