Dzisiaj jest 27 lis 2024, 19:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem NRG
Post: 10 kwie 2014, 21:31 
*

Rejestracja: 01 mar 2014, 23:27
Posty: 25
Pojazd:
Witam mam problem , ponieważ założyłem cylinder odpaliłem go i jest takie coś.
https://www.youtube.com/watch?v=lm2Au_f ... e=youtu.be


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 12 kwie 2014, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Jaka mieszanka była wówczas? Stawiam na zbyt dużą dawkę oleju w paliwie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 12 kwie 2014, 14:22 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Jeżeli masz dozownik oleju to możliwe , że trzeba po prostu poluzowac linkę która do niego idzie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 12 kwie 2014, 20:01 
***

Rejestracja: 10 paź 2013, 20:02
Posty: 697
Pojazd: Piaggio Quartz , Typhoon
Drugą przyczyną z którą sie spotkałem to stary lub nie prawidłowy olej do mieszanki, świece trzeba zobaczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 12 kwie 2014, 22:03 
*

Rejestracja: 01 mar 2014, 23:27
Posty: 25
Pojazd:
Dozownik odłączony,mieszanka swoja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 13 kwie 2014, 13:32 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
To w takim razie zbyt bogata mieszanka lub po prostu jeszcze gaznik do regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 14 kwie 2014, 20:54 
*

Rejestracja: 01 mar 2014, 23:27
Posty: 25
Pojazd:
a mogą być pierścienie wywalone ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 15 kwie 2014, 8:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Mogą. W takim wypadku sprawdź kompresję.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 15 kwie 2014, 17:25 
*

Rejestracja: 01 mar 2014, 23:27
Posty: 25
Pojazd:
Dodam jeszcze że skuter normalnie jeździ i przyspiesza tak jak normalnie kiedyś.
Nawet nie dolewałem mu płynu chłodniczego i dalej kopcił , więc może np. brać płyn z karterów bo wiem że trochę tam naleciało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 16 kwie 2014, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Tak. Jeśli masz nieszczelność na poziomie karterów i płyn dostaje się czy to przez kartery czy tez przez głowicę do cylindra może tak właśnie dymić. Radziłbym to sprawdzić bo w przeciwnym wypadku zatrzesz cylinder.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 17 kwie 2014, 9:03 
*

Rejestracja: 01 sie 2010, 11:27
Posty: 88
Pojazd:
Domi$, W jaki sposób płyn sie ma dostawać przez kartery? mówisz od strony pompy wody przez uszczelniacz? Sytuacja jest taka ze wczesniej takiej sytuacji nie było , były plany zmiena na 70cmm, jednak nie udało sie i wrócił na 50 i wtedy wystapil ten problem. Moim zdaniem głowica przestrojona , jednym okiem widać że z jednej strony nie dochodzi do cylindra.

Gdyby wodę ciągnał przez kartery nie miał by takiego sprężania i by był problem z odpalaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Problem NRG
Post: 17 kwie 2014, 10:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Mylisz się. Kartery nie przyczyniają się do sprężania panującego w cylindrze. Dodatkowo jeśli jest padnięta uszczelka pompy wody to płyn nie dostaje sie do cylindra tylko wylatuje do karteru, do wariatora. Ewentualnie nieszczelność występuje na poziomie karter - cylinder na dole tylko w silnikach p/g. Jeśli to nie kartery to płyn dostaje się przez głowicę. Nieszczelne kartery nie powodują problemów z odpalaniem skutera ani jazdą. A płyn może się odstawać przez kartery jedynie w p/g gdyż tam ciecz jest wprowadzana w kartery. Odnośnie sprężania. Jeśli byłaby nieszczelność karterów sprężanie będzie niezmienione, zaś jeśli w głowicy - sprężania nie będzie. Niech kolega sprawdzi głowicę cylindra.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy