Witam, mam problem ze swoim Piaggio Zip I. To może najpierw set: -Cylinder Malossi Sport 70 -Wydech Malossi MHR Replica II -Flow -Tec 19mm, dysza 82, ssanie ręczne -Wariator Polini Eco Speed Control, rolki 4,9g -Dzwon i sprzęgło seria d.110, sprężynki i centralka też. -Filtr Polini Air Box d.32 -Pasek Polini Kevlar -Łożyska (wał NTN), (przełożenia SKF) -Simmeringi Motoforce, -Króciec Motoforce, -Nowy iskrownik, -Cewkomoduł (czerwony) Ducati Energia -Świeca BR9ES, (nowa) -Fajka i przewód (nowe) -Przełożenia Seryjne, takie jak w nrg Skuter rusza ze średnich obrotów, do 50km/h troszkę lepiej jak seria, od 50km/h łapie niezłego kopa (rezo) i przy 70km/h zaczyna go blokować, tak jakby iskra nie nadążała się pojawiać, strzela z wydechu, głośne buuuuu. Obstawiałem na zablokowany cewkomoduł, kupiłem już 3 i na wszystkich tak samo, pamiętam że kiedyś jechał 80 i był taki sam efekt. Wina przełożeń to na 100% nie jest. Bardzo proszę o jakąś pomoc, piszcie co myślicie, może coś nakieruje mnie na problem. Z góry dziękuję! Zipek93
_________________ Projekt Piaggio Zip 93r.: [LINK] FAN-PAGE CZYLI WIECEJ INFO W WAKACJE : [LINK]
|