No to lecimy z tematem

Latam tym wiec możesz wiedzieć że się na Powerze znam

Przy 70cc nie ma bata żeby nie robić ręcznie mieszanki , bo dozownik nie wyrobi , robienie miszanki nie jest trudne , kup sb miarkę Stage6 czy też Polini i tyle - banał ;) Proponował bym Ci cylinder poziomu Sport np. Dr.eVo , Maloss Sport itd . który podniesie Ci wartość osiągów nie podnosząc znacznie spalania przy dobrze wyregulowanym gaźniku który zalecałbym 21mm ale 17.5 który masz tam zapewne seryjnie też wyrobi ale już nie na takiej wydajności jak 21mm , proponuję od razu Sportowy Wariator powiedzmy Malossi Multivar 2000 , do tego może jakiś paseczek , Sprzęgło dajmy na to Stage6 Torque Control i moze dzwon Stage6 lub innego producenta . do tego może stożek i jakiś sportowy wydech pokroju od Tecnigasa , Gianelli czy też Lasera po powiedzmy Yasuni R , Stage6 Pro Replica . Polecam Lasera i Yasuni R . Po tych zabiegach i regulacji 100 km/h to wynik bez kontrowersji przy fantastycznym przyspieszeniu . Nie wspomniałeś czy to LC czy AC ;) Przy AC trzeba pilnować temp. silnika . przy LC też ale LC zdecydowanie wolniej nabiera niebezpiecznej temperatury . Pozdrawiam !