Dzisiaj jest 23 lis 2024, 13:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2015, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2015, 21:18
Posty: 5
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Yamaha bws 50
Witam kupiłem ostatnio za małe pieniądze booster'a. Podobno był używany przez dziadka itd itp więc każda część to seria (skuter z 2002). Od czego zacząć "remont"? Chodzi o to że skuter strasznie wolno sie zbiera.. Od 0-40km/h jedzie na bardzo wolnych obrotach i takie rozpędzenie zajmuje mu z 10sek a gdy minie granice 40kmh dostaje kopa i do 75 zbiera sie w pare sekund (chyba chodzi o rolki). Dodatkowo skuter aby koło zaczeło się kręcić musi wejść na jakieś tam wyższe obroty (chyba coś ze sprzęgłem). Wchodzi on też lepiej na obroty i ogólnie lepiej jeżdzi z włączonym ssaniem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 cze 2015, 21:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Po 1

24. Kolor czerwony jest kolorem którego używać mogą tylko moderatorzy i Administratorzy forum. Aby coś podkreślić użyj opcji pogrubienia, pochylenia lub podkreślenia. Dodatkowo możesz użyć każdy z kolorów poza czerwonym. Wyjątek stanowi podpis.

Po 2

Sprawdź rolki w jakim są stanie tak samo sprzęgło no i pasek

Po 3

Regulacja gaźnika




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 10:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Regulacja i czyszczenie gaznika, zdjęcie blokad, sprawdzenie stanu napędu. Zrób to wszystko na początku i napisz co i jak.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 cze 2015, 17:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2015, 21:18
Posty: 5
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Yamaha bws 50
@Komor w nim raczej nie ma blokad. Sam chyba nie wyczyszcze gaźnika bo boje sie że coś popsuje/zgubie. Jutro go wyreguluje.
To tak jakby dostarczało mu za mało paliwa. Gdy włącze ssanie przed odpaleniem na około 2min i odpale to przez jakieś 10 sekund reaguje od razu na ruch manetki i w chodzi na obroty jak głupi (tak jak powinien) i od razu leci na koło. Po przejechaniu 20m znow wraca do "normy".

@edit
Zmieniłem rolki na 5g. Jest lepiej ale przez ten czas zauważyłem że to po nagrzaniu skutera traci on moc. Możliwe ze coś tam z tym tłokiem i cylindrem? :v

Niżej daje zdjęcia starych rolek.. ;_ ;
Obrazek

@edit2
Zmieniłem też sprężynki sprzęgła na nowe... Problem istnieje nadal... Skuter dobrze chodzi na zimnym silniku.
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy