Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 wrz 2015, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Witam, skuter na poniższym secie nie spełnia moich oczekiwań - nie rwie na koło z gazu, a v-max wynosi ok 95 na prostej i ok 105 z górki (licznikowe).
- Polini Sport 70cc
- Wydech Arrow Extreme
- Wario Hebo ng, rolki 4,5g
- gaźnik seria dellorto 17,5 dysza 95
- sprzęgło seria, sprężynki top racing czerwone (+30%), docisk hebo czarny (+50%)
- filtr stożkowy revo

Skuter przed założeniem cylindra 70cc, wyciągał na serii 90km/h. Nowy cylek nie jest jeszcze dotarty, więc nie żyłowałem go zbyt długo na prostej.
Ważę 90kg, może to jest problem? Albo wydech jest za słaby? Jakieś sugestie co do poprawy osiągów?
Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 wrz 2015, 21:09 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wydech nie jest za słaby, raczej skłaniał by się do gaźnika, że za mały lepszy byłby 19/21mm.
Sprawdź czy pasek schodzi na sam dół wario - z doświadczenia wiem, że nikt nie wkłada podkładek między talerz a tuleję, da lepszy start.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2015, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mam jedną cienką podkładkę między tuleją a tą "tylną ścianą" waria - sorry, ale nie wiem jak to się fachowo nazywa, w każdym razie mam na myśli część na której siedzą ślizgi :wink:
Jednak kiedyś, przez wibracje odkręciła mi się śruba wariatora i w wyniku poluzowania się wszystkiego, zanim się zdążyłem zatrzymać, zrobił się tam mały bajzel i ta cienka podkładka mocno wbiła się w ową część, wycierając farbę i nieco metalu. Czyli generalnie wychodzi na zero. I teraz pytanie, czy podkładki dystansowe lepiej dać tam, czy między tuleją a przeciwtalerzem? Jeśli dobrze rozumiem to chodzi o to, żeby pasek zszedł jak najniżej, ale żeby się nie ślizgał, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2015, 21:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Tak - a gdzie dasz to wszystko jedno.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2015, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Okej, dziękuję za pomoc!

-- 11 wrz 2015, o 17:16 --

robdk miałeś rację, pasek siedzi dosyć wysoko na wariatorze, niestety nie mogłem zbyt wiele zdziałać, bo te podkładki mają nietypowy wymiar i nic nie znalazłem na warsztacie. Ale możliwość poprawy osiągów niskim kosztem jest :)

Skuter na tym zestawie pali 5,2 L, przy jeździe 70-80km/h, świeca kawa z mlekiem - ile Wam palą 70cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 wrz 2015, 15:51 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
mi pali jakieś 7 l

na trasie pewno mniej ale nie sprawdzałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy