Dzisiaj jest 29 lis 2024, 19:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2016, 20:56 
*

Rejestracja: 30 sty 2016, 14:35
Posty: 22
Pojazd: Piaggio nrg
Witam mam problem po zamontowaniu cylindra (używki 100km przebiegu) power force 70 z głowicą od 50 nie wkreca sie na obroty jedzie max 60-65.Dodam tak wydech to Leo TT Motoforce 21 dysza 75 na innych jest gorzej regulowany i nic to nie daje.Za każdym razem gdy go podniose na stopki idzie w rezo i odcina jak pojadę na drogę to nawet tak nie wejdzie w rezo.Powiem tak świeca nowa z denso sprawdzane na 2 i to samo,dodam że nowy zawór membranowy.Przekładnia raczej nie jest pasek nowy wariator ma rolki ok.5g i nic na cięższych to samo.2 razy rozbierany wody nie chleje lewego nie łapie itd.Wszystko git poza jednym....
Po 2tyg męki po odkęceniu świecy na tłoku nie widać czarnego na lotu gdzie powinien być troszkę czarny.Kompresja jest ok,pierscienie ok kanały w cylindrze lekko niedokładnie obrobione ale to raczej nie powinno mięć wpływy.Myślę,że możę głowica z 50 robi robotę co wy sądzicie bo mniejsza komora spalania jest i dodam,że dymi dość na ciepłym.Nie spala paliwo a wyrzuca w wydech,Czy po zmianie na 70 da to coś bo ja już nie wiem co?I jaka tam idzie głowica bo mam pięciokątny cylek podeślijcie linki.
Proszę o pomoc
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Sorki za błedy ale pisane na szybko


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 wrz 2016, 21:00 
*

Rejestracja: 14 sty 2016, 1:26
Posty: 11
Pojazd:
Rolki lżejsze mu daj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 21:08 
*

Rejestracja: 30 sty 2016, 14:35
Posty: 22
Pojazd: Piaggio nrg
Nie pomaga testowane na 4g i to samo nawet gorzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 21:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie rolki tylko głowicę od 70cc jakąś ze zwiększonym stopniem sprężania (np. od polini/malossi/s6 70cc), gaźnik 17,5 a nie 21, dyszę 80-85, więcej powietrza na filtrze i musi to jeździć porządnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 21:37 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Czemu niby gaźnik 21 nie może być ? Ja w serii mam 19mm i jest dobry. 21mm do pojemności 70cc będzie idealny tylko trzeba go wyregulować dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 23:09 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie, nie będzie idealny i dowodzą tego wykresy, gaźnik dobiera się do mocy a nie od tak bo akurat taki przyszedł. Jest to słaba 70cc więc 17,5mm to już wystarczająco. Do tego dysza....do gaźnika 21 dysza 100-110 a nie 75...tego nie wyreguluje. 19 w serii? Taki się daje do midrace 50cc/alu 70cc. Wszystko musi ze sobą grać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2016, 7:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
scoot, u mnie w chińczyku z fabryki mam 19mm.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2016, 18:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
robdk pisze:
scoot, u mnie w chińczyku z fabryki mam 19mm.


I jakoś dało się wyregulować :P
scoot pisze:
Nie, nie będzie idealny i dowodzą tego wykresy

Wykresy to można sobie wsadzić, nawet na hamowni są przekłamania i jeżeli na jednej wykres pokaże np. 150KM to na drugiej ten wynik będzie inny dla tego samego pojazdu. Wszelakie obliczenia matematyczne to są suche dane teoretyczne i nic więcej, za dużo pomijanych jest innych czynników. Dla przykładu teoretycznie jeżeli wsypiemy do kawy dwie łyżeczki cukru to po pewnym czasie cukier powinien się rozpuścić ale tego nie zrobi. Na dnie filiżanki pojawi się skorupa a na powierzchni kawy pleśń, prędzej odparuje z niej woda, niż to nastąpi. To się nazywa praktyka.
Cytuj:
do gaźnika 21 dysza 100-110 a nie 75...tego nie wyreguluje.

Wyreguluje. Nie wyreguluje gaźnika 12 z dyszą 100 i stożkiem. Tak z praktyki to dobierasz dyszę główną w stosunku do zapotrzebowanie paliwa dla danego cylindra, a nie dla przepustowości gaźnika.
Edit:
Zapomniałem dodać przepustowość filtra powietrza, tak ku gwoli ścisłości.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy