Dzisiaj jest 22 lis 2024, 22:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2017, 16:05 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Cześć

Mam nadzieje, że trafi ti jakiś spec od silników p/g 50cc.

Mam w nim zamontowany cylinder sport pro mk2 70ccm.

Problemy ze skuterkiem zaczęły się od przerywania na wysokich obrotach podczasz przegazowywania na stopkach.

Dawałem cały gaz to się wkrecał tylko do 9000 i przerywał.

Co chwile probowalem tak samo dawać cały gaz, ale za każdym razem przerywał na coraz niższych obrotach.

Po chwili zaczęły dobiegać delikatne stuki gdzieś w środku karterów, być może od strony magneta.

Z każdym dodaniem gazu stuki były coraz głośniejsze, a skuterek wkręcał sie coraz niżej, aż wkońcu zgasł.

Wszystko to się działo dzisiaj i trwało może 2 minuty, do tej pory nie odpala.

A co dziesięć kopnięć tylko strzela z tłumika i nic więcej.

Z rzeczy które sprawdzalem to iskra jest ładna, mimo to zmieniłem świece i fajke nie pomogło.

Zmieniłem również cewkomoduł i dalej bez zmian.

Sprężanie jest ok sprawdzając na czuja.

Simery na wale szczelne.

Raczej nie jest to problem z gaźnikiem, ani lewym powietrzem , bo ostatnio wszystko składałem i czyściłem.

Zawór membranowy wygląda ok.

Jak sprawdzić , czy zapłon się nie przestawił ? Jest jakaś strzałka na magnecie, ale nie wiem gdzie ma wskazywać.

Co mogło być powodem stukania ?

Czy 2000km, to kresy żywota tego cylindra i mógł pęknąć tłok ?

Cylinder nie był za bardzo wyżyłowany skoro przy całym gazie miał około 14000 obrotów ?

TO STUKANIE BRZMIAŁO DOKŁĄDNIE TAK JAK NA TYM FILNIKU

https://www.youtube.com/watch?v=vKh4RFR ... e=youtu.be

-- 6 sie 2017, o 12:33 --

A Jednak ....

Ściągnąłem wydech i widać rysę na tłoku i przyblokowany pierścień ehh...

Silnik miał bardzo dobre warunki pracy, nie był wyżyłowany a mimo to coś się stało...

Jeszcze nie przesądzam, ale wychodzi na to , że s6 yo ładnie wygladające gówno...

Dzisiaj mimo iż niedziela rozbieram cylinder i dam znać co dokłądnie się stało.

-- 6 sie 2017, o 16:05 --

Dobra skuterek już chodzi jak dawniej.

Pierścień był zablokowany w tłoku przez tą rysę. Coś musiało wciągnąć do silnika.

Wystarczyło wyjąć pierścień z tłoka, i wyszlifować rowek w tłoku , żeby pierścień się nie kleszczył.

Na cylindrze, ani na pierścieniu nie było najmniejszego śladu zarysowania.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 sie 2017, 16:49 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie, to nie normalne że ma 14k rpm, ten cyl jest do tego nieprzystosowany, norma to 10-12k max. Pewnie zły montaż skoro tak się stało, albo syf w komorze korbowej. Jeśli są jakieś ubytki tłoka to radzę przepłukać komorę korbową i wytrzepać wydech.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2017, 19:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Od siebie dodam, że wszelakie dziadostwo potrafi się przylepić do warstewki oleju wewnątrz tłoka (a konkretnie do "lewej strony" denka tłoka). Czasem wystarczy, że filtr powietrza przepuści jakąś drobinkę kwarcu, która będzie w stanie przelecieć przez dyszę główną i pozamiatane. Od dłuższego czasu sam mam problem z pękającymi pierścieniami, rozsypującymi się łożyskami igiełkowymi, zahaczaniem pierścieni o okna w cylindrze, itp. Fabryka też nie idealna, kasa na firmie musi się zgadzać, więc pakujemy tańsze części do zestawów, by na tym wyjść finansowo. Jakieś 2200km przebiegu temu miałem problem taki, że pierścienie z zestawu nie mieściły się w gniazda na tłoku, bo były za grube (oczywiście tani był to kit ale jeszcze się z czymś takim nie spotkałem).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy