|
Dzisiaj jest 13 maja 2024, 8:20
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tiga
|
: 19 wrz 2017, 22:18 |
|
* |
|
Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:15 Posty: 29
Pojazd: Aprilia SR 50 Factory
|
Mam taki problem po padnięciu wtrysków zdecydowałem się na przeróbkę di-techa na gaźnik skuter to Aprilia SR 50 Factory 2005r. Ponieważ że nie znam się na takich modyfikacjach oddałem skuter do warsztatu trudniącego się naprawami skuterów do tych przeróbek kupiłem: -Gaźnik Stage6 PHBG Racing Black Edition 19mm -Głowica cylindra Naraku 50, 5 kątna -filter paliwa Motorforce Racing - linka ssania ręcznego Stage6 - kranik paliwa motorforce - wężyki itp. Po ponad dwóch tygodniach od przekazania tych części mechanikowi, dostałem informację od tego tuż mechanika że ma problem z ustawieniem tego gaźnika próbował jeszcze z dwa dni po czym stwierdził że nie jest realne ustawienie tego gaźnika 19mm w tym skuterze. Po czym odebrałem skuter z warsztatu. Pytanie moje brzmi a może pytania czy mechanik po prostu był nie kompetentny? Czy faktycznie tak jak on mi to powiedział że gaźnik 19mm nie może być zastosowany w tym skuterze ponieważ jest za mocny? I w końcu czy jeśli można go wyregulować to w jaki sposób mogę to zrobić? Proszę was o jakiekolwiek trafne uwagi na temat regulacji tego gaźnika.
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 20 wrz 2017, 6:41 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Prawdopodobnie mechanik ma rację. Założony sportowy filtr do dużego gaźnika powoduje, że brak jest wymaganego podciśnienia do pracy. Powinien być seryjny filtr powietrza.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
Tiga
|
: 20 wrz 2017, 8:10 |
|
* |
|
Rejestracja: 19 kwie 2017, 21:15 Posty: 29
Pojazd: Aprilia SR 50 Factory
|
W tym problem że gaźnik jest na razie podpięty pod seryjny filter. Zamówiłem nowy filtr powietrza do tego gaźnika dzìś powinienem go mieć. Może jakieś inne sugestie? A jakie dysze proponujecie?
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 20 wrz 2017, 8:27 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
Przy tym gaźniku pewnie dysze ok 55 - 65.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 20 wrz 2017, 16:22 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Dysza 65 przy gaźniku 19mm i cylindrze 50cc to już na granicy zalewania albo jak już się uda wyregulować to przepały będą zbyt wysokie, by to się opłacało. Podejrzewam, że z 2,5l/100km na wtrysku będzie teraz około 5l/100km na gaźniku (przy optymalnej regulacji). Będzie to miało sens po wymianie tłumika, bo na seryjnym to ten gaźnik jest za duży i tyle.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 5 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|