Dzisiaj jest 25 cze 2024, 8:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Słaby V-max
Post: 20 gru 2009, 14:54 
*

Rejestracja: 04 paź 2009, 9:10
Posty: 9
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Siema robiłem swapa z silnikiem od Piaggio Zip. Wszystko chodzi ładnie tylko ma bardzo słaby v-max. Mam w nim wydech tecnigas, wario hebo, gaźnik jest 10mm z dyszą 90. Z regulacji napędu to rolki 5,1g sprężyna +15% i sprężynki +15. Co może być nie tak ostatnio jak sprawdzalem v-max to było 50km/h według GPS.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 15:31 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Może kupiłeś silnik w wersji mofa.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Moim zdaniem za mały gaziorek, jak na serię 10 mm to jest mały a przy takim setupie powinno byc wiecej mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 16:00 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
Pawluk, zgadzam się;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 16:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
17,5 gaźnik i będzie 80 hehe




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Sprawdź kompresje, gaźnik pasowałby 17,5 , i spróbuj założyć miększa sprężynę centralną, możliwe że masz pasek zniszczony. :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2009, 21:54 
*

Rejestracja: 04 paź 2009, 9:10
Posty: 9
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Pasek to Dayco i wydaje mi się że jest w dobrym stanie. No może przez gaźnik jak sprawdzałem v-max miałem dyszę 74, teraz założyłem 90 jutro przejadę się i zobaczę. Dzięki wszystkim za rady ;)

A takie jeszcze pytanie w którym roku produkowano te silniki mofa mój jest prawdopodobnie z 1999.


Ostatnio zmieniony 20 gru 2009, 21:55 przez twardy5, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 17:09 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 18:00
Posty: 27
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Tak samo jak normalne zip`y. Model ten miał blokowany silnik na 25




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Zmień ten gaźnik i zobacz bo jest na prawdę mały




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2009, 13:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Banakil pisze:
spróbuj założyć miększa sprężynę centralną

Miększą niż 15%? :|




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2009, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 9:18
Posty: 47
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Pojazd:
heh :mrgreen: nom koledzy mają racje Kup Gaźnik 17.5 dysze jakoś 75 czy na jakiej mu tam przypasi i będzie śmigał :P

POzdrAwiaM!




_________________

Diesis50
V max 90km/h
Setup
Filtr Stage6 Double Layer
Gaźnik 19,5mm
Zawór membranowy Hebo
Tłumik Giannelli Reverse Carbon
Centralna hebo+50%
Rolki 4.5gr Stage6
nie do końca dobra regulacja;]

Mój skromny Pogromca
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=281497




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2009, 20:57 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Diesis50, Mozesz jeszcze polini airbox so lajsnąć i będzie git.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2009, 2:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
cylinder zblokowany na 100%. pozostaje wymiana cylka lub porting(nie polecam). zakładam ze jest dobrze wyregulowany. spróbuj jeszcze dac miekka sprezyne i rolki cięższe :D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 15:45 
*

Rejestracja: 04 paź 2009, 9:10
Posty: 9
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
A gdybym porobił zdjęcia cylindra i np. pomierzył suwmiarką kanał wydechowy itd. to powiedzielibyście mi czy jest on zablokowany?? Bo dziś jechałem i max może 40km/h przy pełnym gazie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
słuchaj nie ma problemu wkleisz fotki albo podeslij mi na gg to ja ci powiem na 100 czy zablokowany




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy