Dzisiaj jest 14 lis 2024, 19:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 gru 2009, 13:17 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 21:27
Posty: 4
Pojazd:
Witam
Otóż mam taki problem
mam skuter gilera stalker 06r w którym miałem zmieniony cylinder na 70 i dysze na większa.
Po jakimś czasie miałem awarie i musiałem zmienić cylinder postanowiłem wrócić do pojemności 50cm3 i zmieniłem dysze na standardowa.
i tu tkwi problem.
założyłem nowy kranik i po przejechaniu około 10km z kranika leje ciurkiem a skuter sie zalewa. Pomyślałem trudno był wadliwy kupie nowy i tak zrobiłem ale znowu po około 10 km z kranikiem stało się to samo.
W sumie to skuter w ciągu 40 km zniszczył 4 karniki i nie wiem co to możne być.
Proszę o pomoc i pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 14:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
kranik sie zepsul tam jest taka membrama i mogla peknac i leje sie musisz zmienic
ale zeby tak czesto sie psulo
ale jaki kranik kupiles reczny czy ten zwykly podcisnieniowy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 14:26 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 21:27
Posty: 4
Pojazd:
zwykły podciśnieniowy a czy może mieć to jakiś związek z gaźnikiem bo nie wiem czy jest sens kupować cały nowy gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 17:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Rozważył bym płukanie baku. Może coś podeszło pod membranki i nie zamykają się szczelnie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 18:50 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jednego nie rozumiem, którędy Ci się leje przez kranik? Czy to się robi podczas jazdy?
Kranik podciśnieniowy przecieka, ale którędy, przecież masz założone do niego 2 wężyki, Cały ten układ musi być szczelny, jeśli przecieka Ci przy wężyku, to może załóż opaskę zaciskową.
Podczas pracy silnika, kranik jest cały czas w pozycji otwartej, czyli paliwo w sposób ciągły powinno dopływać do gaźnika.
Dopiero w gaźniku , zaworek iglicowy zamyka i otwiera dopływ paliwa . Jeśli on jest nieszczelny, to właśnie zaworek iglicowy odpowiada za zalewanie silnika.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 18:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
w kraniku jest taka dziorka ib jak membrama jest zepsuta to sie z nie leje




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie może być dziurki bo z jednej strony membrany jest paliwo a z drugiej podciśnienie. Jak by była dziurka to kranik by nie działał.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 19:10 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Dlatego się zastanawiam, dlaczego i którędy ten kranik przeciekaduska1313, :?:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
jest dziurka w kraniku kiedy z niej leci to znaczy ze kranik zepsuty np pompa wody w polonezie tez ma taka dziurke i jak jest zepsuta to leje sie z niej woda nalepiej kup taki kranik i po problemie
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 11f74ac33c




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:19 
*

Rejestracja: 27 maja 2009, 21:27
Posty: 4
Pojazd:
przy wyłączonym silniku z dziurki którędy leci paliwo leje sie ciurkiem cały czas a powinno być tak ze tylko lekko sie poleje i zawór nie puści więcej. wymiana na nowy kranik raczej nic nie da gdyż to już 4 kranik w ciągu około 40km
czy może mi ktoś powiedzieć jak zamontować kranik ręczny ponieważ nie wiem co ma zrobić z wężykiem który w standardowym kraniku wywiera ciśnienie na membranę?
pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 23:23 przez duska1313, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 23:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak już ktoś wyżej pisał to pływak zamyka dopływ paliwa!
Może wystarczy zmniejszyć ilość paliwa na iglicy?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 0:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
jezeli chcesz ten kranik reczny to normalnie go wkladasz tam gdzie stary zakreczsz opaske i juz a podcisnienie zakyj srobka i po krzyku




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 23:04
Posty: 20
Lokalizacja: MMZ/Dobre
Pojazd:
Booyaka, nie rozumiem o co Ci chodzi zmniejszyc ilośc paliwa na iglicy :shock: ??
Nie chodzi o iglicę w przepustnicy tylko o zaworek iglicowy w pływaku




_________________

Airsal tech racing
tecnigas tek w chromie
dellorto 17,5
wario polini super speed 9r
v-max 115 i bd więcej ;]
i chyba narazie tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 10:54 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
duska1313 pisze:
co ma zrobić z wężykiem który w standardowym kraniku wywiera ciśnienie na membranę?
Jak zmienisz kranik na ręczny to zaślep króciec w gaźniku lub kolektorze ssącym żeby tam nie ciągnął fałszywego powietrza.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
duska1313 pisze:
czy może mi ktoś powiedzieć jak zamontować kranik ręczny ponieważ nie wiem co ma zrobić z wężykiem który w standardowym kraniku wywiera ciśnienie na membranę?
pozdrawiam

Ja mam założony kranik ręczny a dlatego ze mi pękło mocowanie na wężyk i nie chciało mi się kupywać nowego , to założyłem od komara XD.
Jak masz kranik wciskany w bak to ja założyłem tam od komara obwijając go takim uszzzelnieniem do gwintów hydraulicznych , wcisnąłem w bak i skręciłem nową opaską :)
Trzyma jak porypane chyba z 500km tak zrobiłem , a wężyk ten cieńszy co ci zostanie skróć przy samym gaźniku i zatkaj go śrubą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Ludzie, odkryłem dobry patent, po zakupie mojego NRG tez padały mi kraniki i ciągle wyminiałem je na gwarancji, w koncu kupilem jakis tani za 20 zł chiński i co jakiś czas puszczał, nie miałem już siły z tymi wymianami aż w końcu podczas malowania tłumika zauwazyłem że jest ochlapany olejem ( dolewałem zawsze z kieliszek do baku), skonczyłem dolewać oleju do benzyny, kranik jak nowy, chinski za 20 zł, jeżdże już z pół roku, pali od kopa :). Mam nadzieje że to nie cud tylko prawda, że olej jest przyczyną przepuszczania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
to olej jest gesty powiniem troche uszczelnic wlasnie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 12:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Trudno mi to wytlumaczyć, moze pływak jakoś się przykleja? nie wiem, ale spróbuj pojeździć bez dolewania oleju do baku to będziesz wiedział, o ile to robisz :)


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 12:42 przez Pawluk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 13:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Pawluk, no nie wiem czy masz racje ale niech sprobuje moze i cos to da jka tak mowisz :D

Zacznij używać PL znaków! W przeciwnym razie warny polecą/Sadi




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 16:55 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy