Dzisiaj jest 27 lis 2024, 9:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2010, 17:47 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Witam mam problem .Po tuningu skuta dodając gaz do pół jest wszystko ok ale gdy pociągnę dalej lub zrobię energiczny ruch manetką słychać uuuuuuu i moto przygasa.Czego jest to wina.Kupiłem ostatnio pastę do uszczelniania wydechów i jest minimalnie lepiej.Setup to:
Stage6 pro sport 70ccm
Polini speedcontrol eko kit
Top racing eolution nq
stage6 racing 19mm
Stage6 street (króciec)
Stage6 doubole layer
Parmakit race one (wydech)
Dysze :
Główna 90
Wolnych 42
rolki:
5,5g
sprężynki:
polini żółte
sprężyna :
top racing czerwona +22% (taka jak hebo +90%)
olej:
Castrol racing 2t
Paliwo:
98 z Bp
świeca:
champion mokra lekko przypalona .Iskara ok .Koloru kawy z mlekiem
Przykładając rękę do wylotu wydechy staje się lekko opryskana nieprzepalonym olejem i beną ale lepiej niech troche wypluwa bo pierscień i cała reszta jest nowa oprócz cyla i tłoka.
Kompresja ok.
Prosze o pomoc.Z góry dzięki za odp. i za przeczytanie moich wypocin


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:59 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A gaźnik w ogóle regulowałeś?? :lol:

Może dyszka troszeczkę za mała?? Double layer ponoć puszcza dużo powietrza :wink: A Pompke oleju masz czy sam dolewasz?? Jeżeli masz to sprawdź linkę od niej, bo może być za bardzo naciągnięta i jak dasz ponad pół manetki to go zapluwa oilem :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 18:27 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
kmietol, gaznik jest wyregulowany ale dysza nie pamiętam ale chyba coś między 90-92.Do layera zaleca się od 85 d0 95 .Mam pompkę ale jeszcze do paliwa dolałem troszkę więc sie nie dziwię że troszke kopci ale jestem zdania że lepiej niech na dotarciu sobie kopci niż by miał się zajechać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 19:09 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
To wypal ten zbiornik paliwa na pół manetki, a potem się pochwal czy dalej nie chodzi :wink: :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 19:17 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
W zbiorniku niema za wiele koso pokazuje 3-4 kreski czyli jakieś 2l .Ale niema jak wypalić bo zima jak h** a na stojaku w garażu to nie ma frajdy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 19:49 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Eeee ja dzisiaj się wje..łem w śnieg po światła :lol: A potem we trzech wyciągaliśmy :) Jak tak to zlej to paliwo i nalej czystej albo poczekaj do wiosny :)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 13:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Długo juz ten cylek docierasz? Możliwe ze ci jakis pierscien pękł, albo cylek sie przytarł jak przygasa na wiekszych obrotach.... Jezeli jest na dotarciu to sie nie dziw ze jak dasz wiecej gazu to przygasa, bo sie powinno wolno jezdzic....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 16:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
kmietol, przy takim cylku ma jeździć na samej pompce? :P chyba żeby go zatarł. Najlepiej odłącz pompke i rób sam mieszanke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 16:52 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A czemu nie na samym dozowniku?? Jak dobrze działa to będzie mu podawał mieszanke 1:50 i luz (oczywiście po dotarciu) Właściwie to serio lepiej dawać trochę więcej oleju bo to alu i jak się zatrze to do kosza :/




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 18:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Nie uważasz, że taki cylinder 70cc potrzebuje więcej oleju niż seryjna 50?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:02 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
To można przecież podkręcić trochę dozownik :) A poza tym im więcej bierze paliwa tym więcej oleju :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
mass95, nie potrzebuje więcej tylko lepszego oleju ;) np motul 800




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 19:07 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No właśnie dokładnie o to mi chodzi :) mass95, przecież im więcej paliwa zaciągnie tym więcej oleju :)
Mówię że Cynglowi pewnie zapluwa olejem i nie jedzie :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:02 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
kmietol, zapluwa olejem ponieważ zapobiegawczo pierwszy bak na tych częściach zalałem z dodatkową odrobiną oleju (tzn.nakrętką oleju).Leje castrola co myślicie da rade?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:55 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
No to przyczyna już jest :) Przecież jak zapluwa to nie pojedzie pełnymi obr :P




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cyngiel pisze:
tzn.nakrętką oleju

Na ile beny? Wątpię, żeby to taką różnicę robiło, chyba że na słoik paliwa xP
Castrol jak najbardziej da radę.
kmietol pisze:
przecież im więcej paliwa zaciągnie tym więcej oleju :)

To chyba oczywiste. Musi być zachowana odpowiednia proporcja.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 9:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Booyaka pisze:
Cyngiel napisał/a:
tzn.nakrętką oleju

Na ile beny? Wątpię, żeby to taką różnicę robiło, chyba że na słoik paliwa xP
Castrol jak najbardziej da radę.



Zdziwiłbyś się jaka to różnica.




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 14:56 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
Na cały bak dodatkowa nakrętka oleju .Zrobie tak wypalę to do końca zaleje nowym i napisze.Ale nie chce mi się wierzyć że to od tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
słuchaj ja mam jakiegoś krunkla jakim jest Yamaha Rd 80 i do niego lałem różne mieszanki itd I jeżeli zrobię ciut za bogatą to się wkręca przerywając i muli na max obrotach ;)




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2010, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2009, 22:17
Posty: 79
Lokalizacja: Raszków kOstrowaWlkp
Pojazd:
za malo powietrza lub za duzo paliwa :P i taka rada nie lej 98 bo sie w tłoku dziura zrobi :/




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy