Dzisiaj jest 21 lut 2025, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lut 2010, 10:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
Witam. Gdzieś tak pół roku temu sprowadziłem z niemiec piaggio tph po pierwszym przetestowaniu go byłem ogromnie zakoczony v-max 50 km\h :? Po jakimś miesiącu troszeczke go odmuliłem bo był kupiony od starszej osoby v-max skuterka dochodziło juz do 60km\h i na tym sie juz skończyło. Wiem tylko że skuter nie ma blokady na wydechu i raczej na wariatorze.I teraz najważniejsze w tym temacie UWAGA skuter pali koło 6l na 100km :shock: Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić :?:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 11:07 
*

Rejestracja: 23 lut 2010, 14:00
Posty: 26
Lokalizacja: Brzeziny
Pojazd:
Moze palic tak durzo bo ma słaba kompresje .Sprawdz kompresje ja w swoin NRG wymieniłem tłók i szlif cylka na jednym baku zrobiłem 80 KM.A teraz 180 na baku jest róznica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
A jak można sprawdzić kompresje?


Ostatnio zmieniony 27 lut 2010, 12:04 przez konko123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Człowieku poszukaj troche. Manometrem. Albo wlej trochę oleju na tłok i poczekaj trochę. Jak odpali to kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
Ok teraz chyba wiem dlaczego mi tak dużo pali ale mógł by ktoś powiedzieć jak zwiększyć jego osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
jak ma słabą kompresję to i osiągi małe ;| Oprócz tego wyreguluj gaźnik, przeczyść filtr powietrza bo nie wierze, że potrafiłby tyle spalić. Sprawdź blokade na wariatorze, bo jest bardzo istotna...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 13:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
Blokady na wariatorze to nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Tulejka gdzie smiga pasek między wario a przeciwtalerzem, zawirowywywacz spalin, dysza za mała i krócieć. Bez króćca i dyszy tuningowej 90km/h leci Typhoon kumpla po osmiu latach :mrgreen:




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2010, 20:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
mozliwe tez ze to wersja blokowana na cylindrze.... co byś nie zrobił to nie rozwiniesz wicej jak 65km/h i bedzie palił bardzoooo duzo. co do kompresji to łatwo sprawdzić- pali z rozrusznika to komprecha jeszcze ok, nie pali to juz kiepsko.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 14:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
Blokada na cylindrze?? :shock: Pierwszy raz o takim czymś słysze. Jak to można spradzić albo usunąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
nie słyszałem żeby montowali blokady w cylindrach w tph... twój problem tkwi albo w napędzie albo w gaźniku...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 14:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2010, 10:41
Posty: 24
Lokalizacja: osowno
Pojazd:
Mógł byś powiedzieć co w tym napędzie moze być nie tak bo ja się na tym nie znam.


Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 14:34 przez konko123, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
moze nie tyle blokada co małe kanały.... nie da sie tego zdjąc, mozna spróbować powiększyć ale raczej sie nie opłaca. Ja np u siebie w runnerze miałem taki fabrycznie ograniczony cylek i przy najlepszych najlepiej wyregulowanych częściach nie da sie wycisnąć więcej na tym cylku niz 65km/h.




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2010, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Mój też tyle palił, zrobiłem szlif i zaczął palić tylko 3l, osiągi się polepszą ale musisz wyregulować gaźnik oraz zrobić przegląd napędu. Wszystkiego dowiesz się w dziale "Zrób to Sam". :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy