Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2010, 19:37 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:34
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam.
Kolejny problem z dżilernią.
Na zimnym silniku wszystko chodzi dobrze. Problem pojawia się gdy pochodzi jakieś 2 minuty. Wtedy traci drastycznie moc (łapie muła). Bardzo kopci na niebiesko.

Chciałbym się zapytać co może być przyczyną ? Dozownik oleju zepsuty (pompka) czy poprostu się rozregulował ?
Prosiłbym o szybkie, ale KONKRETNE odpowiedzi. Z góry dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 9:02
Posty: 2
Lokalizacja: Trzciniec
Pojazd:
Jeśli kopci na niebiesko to znaczy że spala płyn chłodniczy. Wymień uszczelke pod głowicą.




_________________

"Tutaj chodzi o pasje, tutaj chodzi o siłę, tutaj chodzi o moc"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 19:51 
**

Rejestracja: 02 lip 2009, 15:06
Posty: 299
Pojazd:
Na niebiesko ,hmm może coś Ci się topi jakiś przewód czy coś ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:30 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:34
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Kocyk94 pisze:
Jeśli kopci na niebiesko to znaczy że spala płyn chłodniczy. Wymień uszczelke pod głowicą.


Ale jakby płyn spalał to by bardziej na biało kopcił, a on kopci na niebiesko.
Ponadto w zbiorniczku robiło by się podciśnienie, i by wylewało płyn. A płynu ile było tyle jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2010, 20:33 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
A świeca w porządku?? Bo mi czasami kopci jak świeca jest licha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 14:16 
*

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:34
Posty: 8
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Sprawdziłem świece (włożyłem drugą) i to samo. Kopci na niebiesko.
Wyczyściłem Filtr bo troche miał 'mułu', ale i tak kopci.
Mam do was pytanie, do tych którzy rozbierali już swój sprzęt, otóż:
Jak dostać się do regulacji dozownika ? Słyszałem że jest on za wariatorem, ale tutaj robi się moje pytanie - czy dam radę bez klucza pneumatycznego odkręcić, a co ważniejsze dokręcić wariator?
Są na forum jakieś tutoriale ? Bo jestem raczej pewien że to regulacja dozownika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 20:15 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
jak chcesz to moge ci dac zdjecie jak wyglada ta pompa i ja złapałem zaba takie cos co jest przed talezem a za sruba i normalnie kluczem doktecałem




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy