Dzisiaj jest 27 lis 2024, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 maja 2010, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Witam wszystkich.

Posiadam skuter Piaggio Zip 2 cat. (2003 r.) i chciałbym zmienić gaźnik (mam Weber 18mm) na sportowy (myślę o

Gaźnik Stage6 Dell'orto 19mm Black Edition (piaggio,gilera)
lub 21mm).

Tylko jest kłopot - mam elektryczny "wtrysk" (tak powiedział mechanik :wink: ) i automatyczne ssanie. Z tego co wiem, wszystkie gaźniki sportowe mają ssanie ręczne i nie mają tego elektrycznego "wtrysku".

A więc mam pytanie: jak gaźnik z automatycznym ssaniem i elektrycznym "wtryskiem" przerobić na ssanie ręczne ?

Jeśli trzeba będzie, to wyślę fotki !

Proszę o pomoc !

Z góry dzięki :wink:




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 19:17 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Nie słyszałem jeszcze o wersji piaggio zip 2 cat. na wtrysku . Sam tego piaggio posiadam i myślę ,że ten mechanik kit Ci ładuje .

Jeżeli masz seryjny skuter to nie polecam tak dużego gaźnika , chyba ,że chcesz zmieniać cyl na 70ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
to znaczy on nie jest na wtrysku.. on ma po prostu takie kabelki, które wsadza się obok linki od gazu (chyba :D )

to narysowałem, jak to mniej więcej wygląda :

Gaźnik Weber 18mm - seryjny

wiem, że niedokładne, ale myślę, że wiecie o co chodzi (ci wtajemniczeni :D )

dzięki za pomoc :)Gaźnik Weber 18mm - seryjny




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, 19:43 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
To ssanie.A po drugie masz gaźnik dellorto 17,5 , w seryjnych zip taki montują .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
No właśnie..to ssanie..
i czy to ssanie automatyczne można przerobić na ręczne, tak żeby to dobrze "śmigało" ?

:)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 21:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Ten twój elektryczny wtrysk to właśnie jest ssanie.
witkacy7 pisze:
przerobić na ręczne, tak żeby to dobrze

A teraz źle śmiga? :shock:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2010, 21:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 19:33
Posty: 22
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
wystarczy zmienić gaźnik z ssaniem ręcznym ale to nic ci nie da ze Bd miał ssanie ręczne przy cylindrach sportowych ma jakieś znaczenie ;D




_________________

NRG - THE BEST !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 7:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
to znaczy ja wiem, że trzeba go zmienić :D
tylko nie wiem jak !
może mi to ktoś ładnie opisać ? :)
no bo jak kupię gaźnik z ssaniem ręcznym, to co mam zrobić z tym ssaniem automatycznym ?
a w dodatku nie mam aż tyle wężyków, żeby podpiąć je do nowego gaźnika :D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 7:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Booyaka, chodzi dobrze... ale mam zepsuty stary gaźnik, więc nie chcę takiego samego :)
chciałbym ten sportowy - 19mm - ale nie wiem jak zrobić to ssanie ręczne !
:D




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 8:01 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Kupujesz gaźnik , nie wiem czy z gaźnikiem dostajesz ssanie , jeśli nie dostajesz to kupujesz ssanie , linkę do niego np. http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 95155a078d montujesz gdzie Ci będzie wygodnie i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 8:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
DyzieK, Były dwa rodzaje gaźników w tych skuterach, dellorto i weber którego sam miałem ale 12mm

co do gaźnika to najlepiej zrób fotkę jak on wygląda i w tedy będzie wszystko wiadomo :)

Ale do serii aż tak duży gaźnik jak 19mm czy 21mm jest nie potrzebny, później będą kłopoty z regulacją itp...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 8:23 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Ja spotkałem się w 3 skutach (piaggio zip 2 cat. ) z gaźnikami 17,5 , więc myślałem ,że tylko dellorto montują . :) 17,5 myślę ,że to dobry wybór do serii. A 19 może być za duża , tak jak poprzednik mówi.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 8:23 przez DyzieK, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 10:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
tylko, że ja nie mam serii :)

tak jak pisałem, mam stożkowy filtr powietrza, dysza 80, tłumik Tecnigas Revolver, rolki 5,6g, sprężynki +50%, sprężyna dociskowa +22%, ściągnięte wszystkie blokady...
v-max: ok. 75km/h (jak rozgrzany to 78km/h :P )

ok, zrobię fotki, może wrzucę dziś :)

@edit:

myślałem, że w serii jest Dell'orto 17,5mm , Weber 18mm albo Mikuni 16mm...




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 10:39 przez witkacy7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 13:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Stożek w seryjnym cylku prawie nic nie daje, dysza dość duża, Tecnigas Revolver (on w ogóle coś daje po za wyglądem??) i regulacja przekładnia więc ten skuter ma baaaaaaaardzo ubogi tuning i można go nazwać serią.... Do 50cmm dellorto 17,5 spisuje się bardzo dobrze(obecnie mam go u siebie w zipie :) )

W zipach do 2000r seryjnie montowane były gaźniki weber 12mm i dellorto 12 natomiast w każdym zipie SP był dellorto 17,5 a co do wielkości gaźnika w zipach 2 to nie wiem jakie są seryjnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 13:20 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
Takie info znalazłem : w zip 2-> 17.5 , a w tym starszym były 12 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 13:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
aha.. rozumiem ;)

czyli 19mm źle się będzie spisywał ?
bo jak na razie to nie zastanawiam się nad zmianą cylindra :)

czyli Dell'orto 17,5mm z ssaniem ręcznym mam wziąć ? :D

@edit:


michasekk, czy u Ciebie Dell'orto 17,5mm dobrze się spisuje ? rozumiem, że jest on większy od seryjnego gaźnika ?
myślicie, że Dell'orto 17,5mm poprawi 'troszkę' moje osiągi ? :)

sprawdzałem gaźnik Dell'orto 17,5mm - dysza główna 65 :) ja mam teraz 80 :) więc nie wiem, czy nie jest to gaźnik seryjny do Piaggio Zip 2 Cat... :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.


Ostatnio zmieniony 22 maja 2010, 13:58 przez witkacy7, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 14:30 
*

Rejestracja: 27 maja 2008, 17:50
Posty: 80
Pojazd:
U mnie 17.5 był gaźnikiem seryjnym , bardzo dobrze się spisuje. Na serii jak i z cylkiem 70ccm klasy sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 15:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Do serii gaźnik powyżej 17,5 to porażka. Ja bym nic nie zmieniał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Tak sprawuje się bardzo dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
tyle, że to jest seryjny gaźnik..
ja mam obecnie seryjny gaźnik Weber 18mm :)
więc myślę, że Stage6 19mm będzie pasował..




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy