Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem gaśnie
Post: 08 cze 2010, 18:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Dzisiaj odpaliłem tph pojechałem do szkoły i wróciłem wszystko było ok.
Później odpaliłem przejechałem 100m i skuter zaczął gasnąć i zgasł.
Postawiłem go na nóżki i zacząłem kopać. Odpalił ale po dodaniu choć troche gazu od razu gaśnie.
Sprawdziłem już:
-gaźnik, przeczyszczony
-świece
-wymieniona cewka na sprawną
-paliwo dochodzi-świeca mokra
-cyl cały pierścienie itp good (tak przy okazji sprawdzaliśmy z kolegą)
po dodaniu gazu robi takie buu i od razu gaśnie bez reakcji . Po chwili moge znowu go odpalić i chodzi normalnie na wolnych obrotach .
Pomóżcie coś .. sprawdzać zawór membranowy?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 18:42 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 18:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
możesz.
lewe powietrze też może być przyczyną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 18:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
^DawiD^ pisze:
ewe powietrze też może być przyczyną.


Połączenie między króćcem a gaźnikiem na bank szczelne
Sprawdze jeszcze przy filtrze powietrza bo miałem problem z założeniem gumy i nie jestem pewny czy idealnie weszła.

Edit:
Sprawdziłem filtr pow , wszystko ok , odpalałem bez gąbki i to samo , gaśnie..
Aha ii co dziwne nalałem do cyla dużo paliwa to chodził ok puki nie wypalil wszystkiego :/
Także coś z układem paliwowym?
Paliwo dochodzi do gaźnika
Do cyla też ale jakby w zbyt małej ilości (gaźnik czyszczony!!! dysze itp też)




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 19:52 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
z twojego opisu wynika ze coś jest z zaworem membranowym, sprawdź też ssanie i kranik czy podciśnienie itp jest oki :) :D




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 20:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Kranik mam ręczny od komara , leci paliwo
Zawór i ssanie jutro sprawdze.

Edit:
Chodzi dokładnie prawie że jak na tym filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=QygJ-0LIM7Q




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 cze 2010, 20:45 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Miałem identyczny przypadek, zostaw go na wolnych obrotach, niech pochodzi, jak się zagrzeje powinien jeździć już. Jeżeli tak będzie to nawaliło ssanie. Ja przez to przechodziłem... :cool:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2010, 21:37 
Zbanowany

Rejestracja: 29 sty 2010, 16:17
Posty: 384
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Pojazd:
wiesz co zobacz te membramki bo moj koleszka mial tak w ry8 i jedna byla ukruszona i tak samo chodzil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 16:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Hej właśnie wróciłem z garażu
Rozebrałem zawór membranowy i widać że 2 płytki odeszły tz jest prześwit
Zaraz je skoryguje
Mam 1 pytanie , bo mój króciec ma od strony zaworu przelot na 1 palec , a odblokowane mają taki:
Obrazek
Czy warto go poszerzyć?
Ale jak ? to jest guma , myślałem żeby podgrzać nożyk i wycinań.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 16:39 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Sory za ppp
Nie udało mi się odkręcić śrub z zaworu ale założyłem inny i działa :).
Aha i próbowałem poszerzyć ten króciec nagrzałem nóż wbijam a tu zonk , mała warstwa gumy a reszta odlew alu . więc nie ma wyjścia trzeba kupić rozblokowany ale czy warto ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2010, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
nie warto... a zamiast się tyle męczyć mogłeś spróbować zmniejszyć dawkę powierza, też przez to przechodziłem widzocznie typhony tak maja




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy