Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lip 2010, 9:21 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
witam mam sferke 80. Od jakiegoś czasu nie che mi palić na rozrusznik na ciepłym. Dowiedziałem się ze czas nie długo na szlif. Czy wiecie coś może na ten temat? to znaczy czy możecie mi polecić jakiś dobry konkretny tłok no i jak sprawa wygląda po zrobieniu szlifu czy trzeba go jakoś porządnie docierać?? aha zaznaczam że mam tam 20tyś i bedzie to raczej pierwszy szlif Z góry dzięki pozdrawiam




_________________

przzemas


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 12:32 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
????




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 21:14
Posty: 417
Pojazd:
wiec tak... tłok kup vertex lub meteor, bardzo dobre tłoki. A docieranie to kolo 500 km i juz. ja swojego po szlifie docierałem przez 300 km i ma super kompresje i takze super chodzi :D




_________________

APRILIA SR 95'

Hebo New Performer
Top Racing Next Generation
Hebo Special
Wkład filtra Polini
Hebo +60%
Hebo Racing

...::DzonySr

Cytuj:
Po pierwsze, zwiększ mase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 14:40 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
no własnie zastanawiam się jaki tłok z tych dwóch wybrać. Przeglądając opinie raczej wygrywa vertex tu link. http://www.allegro.pl/item1112356502_ve ... 47_80.html
lecz jego specyfikacja jest niby do cylindrów żeliwnych, czy to problem jezeli mój jest w całości z aluminium ???




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 14:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Zależy czy masz żeliwną tuleję czy alu z nicasilem. W alu szlifu nie zrobisz!
Do tego szukaj tłoka do seryjnej 80ccm (sądzę, że taką właśnie posiadasz) a nie do zestawów Polini.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 11:03 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
Za bardzo nie znam się na tym ale tak oto wygląda mój cylinder:
http://img130.imageshack.us/i/dsc08435xl.jpg/
http://img706.imageshack.us/i/dsc08436v.jpg/

A tu znalazłem tłok http://www.allegro.pl/item1113051914_tl ... 47_00.html




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:18 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
Posty: 77
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
ale ten tłok chyba nie będzie pasował bo 80ccm ma większa średnicę chyba 48mm




_________________

TyPHoon 96r 80ccm
W takim razie TyPhoom, ja jadę
!
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!!!

Piaggio Typhoon 80/50ccm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=152443
Więcej na priv lub GG 225936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:47 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
orginalnie ma 46,45




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:04 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
Posty: 77
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
to musisz mieć taki sam, bo szlifa na alu z nikasilem nie zrobisz




_________________

TyPHoon 96r 80ccm
W takim razie TyPhoom, ja jadę
!
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!!!

Piaggio Typhoon 80/50ccm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=152443
Więcej na priv lub GG 225936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 16:49 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
jestes pewien ze jest pokryty nikasilem???

A na alllegro znalazłem jeszcze dwa tłoki bez tak drastycznych szlifów, orginalny ma 46,45
a tu jest 46,46
http://www.allegro.pl/item1089290773_tl ... 46_46.html

lub 46,48
http://www.allegro.pl/item1089291492_tl ... 46_48.html

to również nie da się nic zrobić??




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 20:36 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
Posty: 77
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
ten pierwszy by był git




_________________

TyPHoon 96r 80ccm
W takim razie TyPhoom, ja jadę
!
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!!!

Piaggio Typhoon 80/50ccm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=152443
Więcej na priv lub GG 225936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 15:09 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
no ok ale co dalej wejdzie bez szlifu??




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dasz 200zł za tłok, a 50-100zł na szlif żałujesz, żeby to było porządnie zrobione?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
no ktoś pisał wcześniej ze nie da rady na tym cylindrze zrobić szzlifu
to juz sam nie wiem




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 22:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
przemas_55 pisze:
lecz jego specyfikacja jest niby do cylindrów żeliwnych, czy to problem jezeli mój jest w całości z aluminium ???

On ma na 99,99% żeliwną tuleję i da się zrobić szlif. To Ty wprowadziłeś w błąd.
Zanieś do zakładu, gdzie się tym zajmują i niech Ci sprawdzą i powiedzą na jaki wymiar będziesz mógł kupić tłok. Nie kupuj go w ciemno! Najpierw się dowiedz.

@edit
I pamiętaj aby kupić tłok pod seryjny cylinder, a nie jakiś tjuningowy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 22:06 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 8:06 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
ok




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lip 2010, 10:38 
*

Rejestracja: 26 lip 2009, 14:39
Posty: 16
Pojazd:
tak więc byłem dwa dni temu wyjąłem cylinder i byłem u specjalisty od robienia głowic i takich tam pierdołek, po obejrzeniu powiedział ze cylinder ani tłok nie są wyjechane do tego stopnia aby tracił kompresje i powiedział ze przczyną może być np zimering. Po powrocie wyjąłem swój stary silnik z szafy w którym kiedyś wymieniałem komplet łożysk i zimeringów założyłem ten cylinder do niego i założyłem cały silnik do skutera. Efekt jest taki ze zaczął palić na rozrusznik, lecz jak postoji troche to odpali na 2sekundy i zgaśnie. świeca sucha, dopiero jak mu wleje troche paliwa do cylindra odpali. Tak więc wychodzi na to ze teraz coś z paliwem. Nie wiem czy to coś z ssaniem czy jak ??? Prosze o pomoc




_________________

przzemas




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy