Dzisiaj jest 29 lip 2025, 20:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem
Post: 18 lip 2010, 17:20 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
Witam
Jestem posiadaczem Piaggio Zip z 2001 roku , skuter nie był "konserwowany" juz jakieś 3/4 lata więc postanowiłem podstawowe rzeczy w nim wyczyścić ewentualnie wymienić ...
Skuter był na chodzie po czym rozebrałem go , wyczyściłem gaznik zgodnie z instrukcjami które znalazłem na forum tak samo poczyniłem z filtrem powietrza i ogólnie wszystko co się kryje pod owiewkami zostało wyczyszczone , po tym wszystkim starannie skręciłem gaznik i wziełem się za ponowny montaż wszystkiego , wtedy zobaczyłem że króciec ssący jest pęknięty z jednej strony i skuter przestał palić , rozrusznik się kręci a nie chce odpalić .
Czy przyczyną tego że skuter nie chce odpalić może być pęknięty króciec ?? Czy może gdzieś wcześniej popełniłem błąd ??

Z góry dziękuje za szybką odpowiedz ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
raczej to przez króciec, może łapać lewe powietrze przez szczelinę




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 31 maja 2010, 5:56
Posty: 33
Pojazd:
mam jeszcze pytanie odnośnie gaznika , w sumie są w nim trzy dysze , jedna główna i dwie jak by mniejsze , czy ta zaraz pod dyszą główną powinna być wkręcona do oporu ????
Jakie błędy przy złożeniu gaznika mogą powodować brak zapłonu ???

EDIT :

Postanowiłem wymienić parę rzeczy w skuterze tylko nie wiem czy dobrze dokonałem wyboru
Podaje linki :

lRolki

Króciec

Pasek

Olej Przekładniowy


Największe wątpliwości mam co do rolek , jeżeli ktoś wie jakie są rolki w tych zipach z 2001 roku prosił bym o podpowiedz ...


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 21:25 przez n4zarEmok, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Dysze musisz dokręcić z wyczuciem nie za słabo ie za mocno. Co do oleju to nie musisz kupować motula. Jest drogi, wystarczy na jedną wymianę, możesz kupić hipol i będzie prawie to samo. Chodzi tylko o to żeby było jakieś smarowanie i żeby nie chodziło wszystko na sucho.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 9:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
nie ! kup lepiej Motula !!! jeżdżę na nim ponad rok i jest super ! nie zmienił w ogóle koloru, ani nie stracił właściwości :) a i części to dobre wziąłeś :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Części dobre ,ale jak będziesz kupował to kupuj najlepiej wszystko u jednego sprzedawcy , bo za przesyłkę zapłacisz tylko raz.




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy