Dzisiaj jest 13 mar 2025, 14:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2010, 13:57 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
startujac i stojac na stopkach skuter dziala normalnie jest fajnie itd. siadam na niego jade 50 metrow i zaczyna sie dusic a silnik wydaje taki odglos jakby nagle go zgasic przy duzej predkosci. I pytanie do wlascicieli NRG ta sruba ze sprezyna jest od wolnych obrotow a ta po lewej bez sprezyny (ona taka schowana troche jest) to od czego moze byc ) ? moze to wina zlego wyregulowania badz czegos innego .. pompa niby dziala dobrze bo leje jak glupia xD gaznik dopiero co wyczyscilem ..

edit. : do tego przy odkreceniu manetki na full jest tak jakby nie chcial tego paliwa a gdy manetka wraca do stanu poprzedniego dziala dalej




_________________

Nowicjusz :D


Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 14:38 przez Raisin, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Za dużo powietrza w mieszance. Obydwie śruby mają sprężyny a tą bardziej schowaną regulujesz mieszankę. Wkręć ją o obrót i zobacz czy się poprawi. Jeśli tak to wina w regulacji gaźnika.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 17:22 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
sęk w tym ze jest wykrecona o obrot i zakrecilbym ja do konca ;p a przy zakreconym to nie bardzo ;p




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 21:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Próbuj :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:30 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
przy kazdym obrocie jest tak samo .. a pompa paliwa moze sie "zapowietrzyc" ?




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 22:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Seryjne wszystko?
Może gdzieś łapie lewe powietrze albo simmering padł.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
miałem podobnie
ta duża śrubka musiała być wkręcona do końca żeby dało się jakoś jechać...nigdzie nie łapał powietrza itd
okazało się ze kompresja słaba była
sprawdź ja


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 23:28 przez młody123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 1:38 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 0:17
Posty: 52
Lokalizacja: Parzęczewo
Pojazd:
kompresja npewno




_________________

Sprzedam !! 1200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 22:13 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ok




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 8:31 
*

Rejestracja: 13 lip 2010, 19:17
Posty: 26
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ale kompresja w motorze ktory ma przejechane nie cale 5000 km? z mojego punktu widzenia wydaje mi sie to nie mozliwe. A iglica w gaźniku ?




_________________

Nowicjusz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 14:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
możliwe ze coś się stale z pierścieniami itd
sprawdź ja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 15:50
Posty: 120
Lokalizacja: Zambrów
Pojazd:
Ja w swoim runneże miałem tak, że było wszystko cacy, na nóżkach działał elegancko ;D a jak wsiadałem to jechał tylko do 40 i jak dałem więcej gazu to gasł i było takie bUUUUUUU słychać a jak pościłem gaz i zwolnił do tych 40 to nagle "ożywał" przyczyną było to, że spadł króciec filtr powietrza- gaźnik, gdy go założyłem było ok ;D jeśli u cb nic nie spadło to wyreguluj dobrze gaźnik




_________________

*Cylider Stage6 Streetrace 70cc Full Ported
*Wał Stage6 HPC
*Wydech Stage6 Pro Replica
*Zawór Stage6 NBR
*Krociec Stage6 Viton
*Gaźnik Stage6 BE 21mm
*Filtr Stage6 Double Layer Racing White




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy