Dzisiaj jest 05 lut 2025, 8:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 wrz 2010, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
witam wszystkich...

od czasu do czasu ujezdzam leciwe juz Piaggio Typhoon 50 2T z 1995roku - nie ma zadnych modyfikacji...

przez wszystkie lata wszystko bylo ok, az do tego sezonu, (a skuterek ma przez te wszystkie lata 9000km (dzisiaj przekrecilem wlasnie 9k.)

wszystkie objawy...dzis jadac 3-4km tracil moc i gasl, odczekalem moment (5min - przerwa na fajka) po paru kopniakach znow odpalal i po nastepnych 3-4km to samo :((( przejazd dzisiaj 21km zajal mi ponad 1:20, poprostu jakas masakra.
wczesniej sie to zdarzalo ale nie tak jak dzisiaj zwlaszcza ze dzis zacieplo nie bylo wiec nie sadze ze to bylo jakies przegrzanie...

Od czego zaczac sprawdzanie...?? Olej i paliwo sprawdzilem...
kompresje??

pzdr/arti


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 21:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
posprawdzaj gaźnik,świecę, filtr powietrza/paliwa, zawór membranowy. ale na moje tłok puchnie i gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 23:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
pierwszy raz to zauwazylem jak zatankowalem Shella Vpower Racing, a potem mialem to juz na kazdym gatunku paliwa. Plukalem juz tez zbiornik i nic ;/

bede musial chyba go rozebrac na czynniki pierwsze i sprawdzac wszystko pokolei, a bedzie to upierdliwa robota, bo kazdym wyczyszczeniu-sprawdzeniu bedzie trzeba go rozgrzac i pojezdzic aby bylo obciazenie, bo jak stoi na centralnym i krece go przez pare minut nigdy te zjawisko nie zachodzi ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 15:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
jaka mniej wiecej powinien miec kompresje ten model silnika po tym przebiegu 9kkm ???




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 16:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
9 tys to nie przebieg ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
no tak zwlaszcza ze to przebieg na 15lat :)))

ale fakt ze jak jedzie sie okolo 3-4km to gosnie i dopiero po paru minutach mozna o odpalic ponownie :(((




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 17:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
artdesign, znajomemu tak robił jak oleju było zbyt mało w mieszance.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
no to chyba mam jasna sytuacje - kompresja 7,0 w porywach 7,2 :((( na zimnym

nie moglem juz go dzis nawet odpalic zeby spradzic na rozgrzanym ;/




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 20:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
przeczyśc gaźnik i kranik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 20:47 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
sfera80, gaźnik i kranik kompresji mu nie zwiększą:D

artdesign, hmm ja na 7,2 jeszcze śmigałem 90kmh:P ale jak zrobił byś szlif to na pewno byś miał wiele większe zebranie




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
artdesign pisze:
no to chyba mam jasna sytuacje - kompresja 7,0 w porywach 7,2 :((( na zimnym

nie moglem juz go dzis nawet odpalic zeby spradzic na rozgrzanym ;/


7,2 to nie horror a raczej powód do sprawdzania innej przyczyny. Sprawdź czy czasem dozownik nie rozregulował się.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 21:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
DrivterGSI1, nie cwaniakuj bo nie koniecznie moze byc wina kompresji!!! moze poprostu paliwa nie dostaje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 21:06 
*

Rejestracja: 25 sie 2008, 19:41
Posty: 74
Pojazd:
artdesign pisze:
no to chyba mam jasna sytuacje - kompresja 7,0 w porywach 7,2 :((( na zimnym

nie moglem juz go dzis nawet odpalic zeby spradzic na rozgrzanym ;/


Koleś mój Runner śmigał na 5,5 bar :p słabo ale jeździł i nie było takich sytuacji jak u ciebie. Odpalał bez problemu.

To jest LC czy AC?? Bo albo tłok puchnie konkretnie albo brak całkowity chłodzenia i tak się dzieje.




_________________

cezarion1993




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 21:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
sfera80, no tak wina kompresji może nie być:) Masz racje ,że moze być zatkane coś i nie dostaje mieszanki..Ale na 7 kompresji szału niech się nie spodziewa i,że będzie na dotyk palił!;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
DrivterGSI1, u mnie kolega nie miał kompresji, odpalił z wiertarki i leciała 105 ;d tyle co przed zatarciem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
sfera80, no tak wina kompresji może nie być:) Masz racje ,że moze być zatkane coś i nie dostaje mieszanki..Ale na 7 kompresji szału niech się nie spodziewa i,że będzie na dotyk palił!;)


Wczesniej, przed moim weekendowym jezdzeniu palil zimny z pierwszeo strzalu, moze ta ostatnia jazda mu zaszkodzila...
dzis kupie nowa swieczke i zobaczymy czy odpali, swieczka jak sie wygrzeje z 10-15min to potem jesli to byla przyczyna to powinien ponownie dobrze chodzic :)))

sprawdze jeszcze bezposrednie polaczenie z pominieciem kranika podcisnieniowego, wezme duza strzykawe i zobaczymy :))




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 13:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 21:07
Posty: 98
Lokalizacja: Wawa Zone
Pojazd:
po wczorajszej wymianie swieczki na NGK B9ES i po paru minutach kopania, wreszcie sie udalo odpalic.
Poczekalem jak nowka swieca sie porzadnie wypali, tako okolo 10-15min, wykrecilem swiece i ponownie sprawdzilem kompresje. Na goracym silniku wyszlo 6,5-6,6, czyli standardowy spadek bo na zimnym bylo do 7,2 max :(




_________________

pzdr/arti


Superbike.pl Racing Team - www.superbike.pl


ART Design & Tuning 'SHOP' - www.artdesign.com.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy