Dzisiaj jest 22 lip 2025, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2010, 16:03 
*

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:22
Posty: 3
Pojazd:
Witam rox (mbk nitro) zgasl mi w czasie jazdy. Po puszczeniu gazu nie chcial wejsc w obroty. Potem nie chcial juz odpalic co jest przyczyna ?? Gaznik zostal wyczyszczony, filtr tez. Iskra jest. nie za duza ale powinnien odpalac. Swieca jest sucha. prosze o jakies podpowiedzi. Aha i jak sprawdzic czy zawor membranowy jest dobry?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 16:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
no to skoro jest sucha to nie dostaje paliwa. Sprawdz co sie stanie jak przytkasz ręką filtr albo napsikasz do niego dyzodorantu (lub samostartu i to jest lepze wyjscie bo bedziesz wszystko wiedzial), ew sie zatarł, zobacz kompreche




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:03 
*

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:22
Posty: 3
Pojazd:
nie zatarł się kopnik normalnie chodzi. jak sie wstrzyknie benzyne do cylindra to nie odpala tez.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 19:03
Posty: 318
Lokalizacja: lubliniec
Pojazd:
kolego :mrgreen: , kopnik moze chodzic zawsze tak samo , nawet gdy sie zatarł, wiec po kopniku nie zorientujesz sie czy sie zatarł czy nie, najlepiej pozycz od kogos Manometr ( urządzenie do mierzenia kompersji) i zmierz jaka jest kompresja jesli będzie poniżej 5, to znaczy ze sie zatarł, lub przytarł :/ to tyle, z mojej, strony,

nic wiecej nie mozesz zrobić tylko zmierzyć kompreche :wink:




_________________

Sprzedam duzo czesci do malaguti f12, cały skuter zar. w pl, pisać na GG 19951362.


Ostatnio zmieniony 12 lis 2010, 14:20 przez kich1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jak jest zatarty to kopką nie ruszy..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 17:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
seku145, mów mi dalej ja myslalem ze jak sie zaciera to jest mniejszy opor bo kompresji niema,

masz rozrusznik? Jak tak to wez odkrec swiece zatakj wlot palcem i zacznij krecic rozrusznikiem jak bedzie ci wybijac ostro palec to komprecha ok




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 09 lis 2010, 18:03 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 18:04 
*

Rejestracja: 18 paź 2010, 21:22
Posty: 3
Pojazd:
ok 3 osoby mi mowily ze nie jest zatarty wiec wykluczam to. Prosze moze ktos wie co wiecej moze byc ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
moim zdaniem co cylinder sprawdź kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2010, 23:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
lol2hahaha pisze:
ok 3 osoby mi mowily ze nie jest zatarty wiec wykluczam to. Prosze moze ktos wie co wiecej moze byc ?


W tych czasach technologia jest tak rozwinieta że ludzie maja manometr w oczach




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2010, 10:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
miałem tak samo, z tym że w moim wypadku tłok się zablokował w cylindrze i wał się nie ruszał co w rezultacie unieruchamiało kopkę, jak w domu przekręciłem kluczem wał to już chodziło dobrze ... ale zatarty.. jeżeli nie odpala z benzyną w cylindrze, to albo jest zatarty, albo masz coś z cewką i zapłonem, najpierw sprawdź ten cylek !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 13:27 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Cytuj:
Jak jest zatarty to kopką nie ruszy..

tutaj się z tobą nie zgodzę bo już 3 razy w życie zatarłem skuter i za każdym razem dało się kopać tylko kompresja była słaba i kopniak lekko chodził, oczywiście kopka może się zablokować ale nie jest to nigdy pewne :wink: ...
Co do przypadku to cylek sprawdź najpierw.




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lis 2010, 20:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ja obstawaim że pierścionki poszły albo wypadło zabezpieczenie tłoka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
jakby wypadło zabezpieczenie to tłok by się nie ruszał i cała gładź cylindra razem z tłokiem była by zniszczona . więc to odpada.

kamil969, jeśli tłok nie zablokował się w cylindrze to znaczy ze sie nie zatarł tylko przytarł i już nie ma kompresji, nieraz w takiej sytuacji wystarczy zrobić polerke gładzi i kupić pierścienie .. a jak się zatrze to tylko szlif ...


a poza tym mam pytanie do założyciela tematu czy, za przeproszeniem zachciało ci się dupe ruszyć i to sprawdzić czy tylko robisz zamieszanie na forum ? bo nie pomagasz nam w żaden sposób


Ostatnio zmieniony 14 lis 2010, 15:22 przez AdziuPMI, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 15:51 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
AdziuPMI pisze:
jakby wypadło zabezpieczenie to tłok by się nie ruszał i cała gładź cylindra razem z tłokiem była by zniszczona . więc to odpada.

mi wypadło i tłok się nie zablokował więc takie sprawy to już kwestia przypadku... :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 16:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zawór sprawdzasz patrząc od środka czy są prześwity na membrankach, i próbujesz od środku zassać powietrze, jak puści to jest zużyty - odwrócenie membranek lub wymiana na nowe. Sprawdź też simeringi na wale.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy