Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lis 2010, 13:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z mułem na starcie. Mam roxa na cylku s6 racing, gaźnik 21, multivara, sprzęgło Tourque control itp, wydech c16. Rox idzie dopiero po wkręceniu się na obroty... Mozna to jakoś zmienić zeby ciągnął od początku? Dodam ze najtwardsze sprężyny i leciutkie rolki nic nie pomagają. Wpadłem na pomysł, żeby zamienić c16 na Yasuni R, którego poleca producent cylindra. Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 13:51 przez SzySzkaxD9, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 13:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Przy s6 Racing Modular koledze na C20 ciągnął od razu, bez żadnych mułów.
Jaki masz zawór? Spróbuj odgiąć tam blaszki, żeby membrany się szerzej otwierały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Duża jest różnica czy modular czy nie modular? No zawór jest RMS ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 15:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Modular = podwójna głowica = lepsze chłodzenie.

Odegnij te blaszki trochę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
A to, że przerywa na starcie to też może być wina zaworu?? Bo na wysokich obrotach nic się nie dzieje, a ze startu jakby się trochę zalewał... I czy odgięcie blaszek da ten sam efekt co jakiś sportowy zawór?


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 17:11 przez SzySzkaxD9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:23 
*

Rejestracja: 30 paź 2010, 0:05
Posty: 9
Pojazd:
SzySzkaxD9 pisze:
A to, że przerywa na starcie to też może być wina zaworu?? Bo na wysokich obrotach nic się nie dzieje, a ze startu jakby się trochę zalewał... I czy odgięcie blaszek da ten sam efekt co jakiś sportowy zawór?



ZROBILES NAJWIEKSZA DURNOTE JAKA SIE DALO ZROBIC ZMIENIAJAC C16 NA RKE.
osobiscie mam s6r+c16 i super odrzut.Wiec tak,wsadz dysze 80 do tego gaznika 21,centralke hebo +90,rolki 3.5gr,wsadz czerwone sprezynki sprzegla stage6 i naciagnji je na full.
Obstawiam ze wina tez moze byc zawór.Najlepiej jakbys kupil s6 tassirani.


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 18:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
W maladze na cylku MHR i C16 też miałem muła na początku, bo blaszki blokowały membrany. Więc spróbuj je odgiąć, tylko równo. A jaką dysze masz?

EDIT:
Mateusz-2010, nie napisał że zamienił, tylko że myśli nad tym.


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 18:28 przez Falcao, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Z dyszami cały czas kombinuje, ale to nic nie daje, teraz mam chyba 86. Miałem założone sprężynki hebo czerwone i naciągnąłem az poza skale przy centralce malossi czerwonej... nic nie dało. Rolki 3,5 tez nic nie pomagają. Myślałem, ze cylek się zaciera, ale kompresje jeszcze trzyma 8,5 bar. Jedynie jak włożyłem rolki 3g to troszeczkke mozna było zauważyć poprawe. Ale za to bardzo zmniejszyły się osiągi na wysokich obrotach... Poprostu jak się wkręcił to na za wysokie obroty, wył, a nie jechał...


Ostatnio zmieniony 19 lis 2010, 22:35 przez SzySzkaxD9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2010, 22:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
No a jak z tym zaworem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2010, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Zaworu jeszcze nie ruszałem. Coś porobie jak bede miał chwile ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 0:05 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a tak wgl centralke to jaka masZ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 12:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Masz tak że dopiero np przy 20 kmh NAGLE wskakuje na obroty ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 13:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
slawek5t, tak, o to mu chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
A jaki masz docisk może to wina docisku ja też tak miałem i na starcie był muł a potem jak wszedł na obroty to OGIEŃ !!!




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 16:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
FLEX pisze:
A jaki masz docisk może to wina docisku ja też tak miałem i na starcie był muł a potem jak wszedł na obroty to OGIEŃ !!!


to jaką trzeba dać sprężyne twardą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 17:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
To nie wina docisku, po protu cylinder potrzebuje większą dawkę paliwa, a membranki się ograniczają zbyt mocno i stąd ten muł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
mi się wydaje ze to nie wina membranek, bo im dam większą dysze tym bardziej przerywa, zalewa się, dostaje za duzo beny, a muł i tak zostaje... spręzyne dociskowa mam malossi czerwoną najtwardszą. jest dokładnie tak jak kolega wyżej powiedział. Od ok 20 sie wkręca i jest ogień!


Ostatnio zmieniony 21 lis 2010, 22:02 przez SzySzkaxD9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2010, 22:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
SzySzkaxD9, mówię Ci, odegnij bardziej blaszki przy zaworze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 0:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ech ale tworzycie ! Nie żadne membranki.
SzySzkaxD9 pisze:
, bo im dam większą dysze tym bardziej przerywa, zalewa się, dostaje za duzo beny, a muł i tak zostaje...

To normalne.

Masz gdzies za wariatorem jakąś podkładkę ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2010, 16:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:21
Posty: 56
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
Wiem, że to normalne. Mam podkładkę między wentylatorem a tulejką tylko. No ale za wariatorem też jest, ale to z takiej przyczyny, że zbierak od wentylatora zrobił mi frez na wale, bo źle dokręciłem i musiałem trochę przesunąć cały wentylator... no ale to tylko na grubość podkładki, więc to chyba nie wpływa na osiągi nie?


Ostatnio zmieniony 22 lis 2010, 16:26 przez SzySzkaxD9, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy