Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2010, 23:25 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Kupiłem cylinder top performance trophy 50 i nie zamierzam zmieniać wału. Wydaje mi sie że pod tym cylkiem powinien wytrzymać. Planuje tylko zmienić łożyska tylko nie wiem na jakie. Wytrzyma mi ten wał pod tym cylkiem czy jednak będę musiał go zmienić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 0:09 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
SKF C4. Jeśli masz fundusze to go zmień, zawsze to spokojniejsza głowa, jednak to nie jest konieczność.


Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 0:10 przez SR'ka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 9:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
SR'ka pisze:
SKF C4

Metal.
Jedziesz do hurtowni i kupujesz za 40-50zł, zamiast w opakowaniu Stage6 za 120.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 10:00 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Tylko że właśnie w mojej okolicy nie ma takiej hurtowni niestety.

takie łożyska byłyby dobre ?
http://allegro.pl/lozyska-uszczelniacze ... 55393.html


Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 10:03 przez lukaszek5232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 10:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Tak.

To się rozpisałeś/Sadi


Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 12:42 przez Falcao, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 12:20 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
a jak myślicie wytrzyma wał pod tym cylkiem czy musze zmienić na jakiś sportowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 12:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
nie musisz zmieniac walu tylko lozyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 23:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
A nie lepiej dać c3?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 3:11 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Polini05, łożyska C3 są niskoobrotowe stosowane w seryjnych jednostkach przy wiekszej ilości obrotów nie wytrzymują , dlatego w tuningu stosujemy łożyska wysokoobrotowe z luzem C4 Można nawet do seri wrzucać c4 są one wytrzymalsze lecz droższe dlategeo nie są seryjnie mątowane .




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lis 2010, 17:41
Posty: 115
Pojazd:
NRG-power, Tyle to ja wiem,ale On daje tam 50ccm to po co mu aż c4? chyba,że ma plany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Polini05, a co mu zaszkodzi dać lepsze łożyska? Kupi w hurtowni to i tak mu tanio wyjdzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Bierz C4... Na łożyskach nie ma co oszczędzać i nie chodzi mi o to że są drogie tylko jak się sypnie to rozkładania jest sporo. :wink:




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 15:02 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
a jakie lepiej kupić metalowe czy teflonowe ? na pewno będę kupował te skf c4 tylko jeszcze nie wiem jakie . doradźcie mi i napiszcie czym one się różnią . z góry dzięki .


Ostatnio zmieniony 23 gru 2010, 15:05 przez lukaszek5232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 gru 2010, 18:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Do tego cylka metal wystarczy w zupełności...
Różnią się tym że koszyczek w teflonowych wykonany jest z teflonu i jest praktycznie nie do zajechania.




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 23:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
teflon jest stosowany do wydechu bez dyfuzora gdzieś tak słyszałem i jak sie rozpadną to ci nie popsują wału i karterów ja bym brał teflon jeżeli masz wydech




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy