Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 gru 2010, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Wesołych Świąt

Siemka mam dylemat gdyż poważnie rozważam kupno nowego cylindra 70cc sport do mojego motowella magnet sport i nie wiem co wybrać. Poza cylindrem były by rolki wariatora, pasek i gaźnik dellorto 17.5 (już jest), a w przyszłości może jakiś wydech (na razie jest ten pseudo sportowy motowella ale nie jest najgorszy).
Skuter ma przejechane 3k kilometrów i narazie brak finansów na wał więc chce jeszcze na nim pojeździć, a i jeszcze łożyska wiem że powinienem je wymienić ale kurcze 100zł i bardzo długa praca przy rozkręcaniu silnika skutecznie mnie odstrasza. Jak myślicie skuter nie ma dużego przebiego a marka motowell naprawde nie jest najgorsza da rade na seryjnych lożyskach??

Zawsze marzyłem o malossi sport ceny są teraz całkiem przystępne ale i tak dość wysokie.

Dzisiaj znalazłem cylek stage6-streetrace za 3 stówki (nowy) i to chyba przebiło malossiego?

Ale jest jeszcze trzecia możliwość cylinder z allegro: http://allegro.pl/cylinder-tuning-70cm- ... 41981.html

Moje pytanie jest następujące czy warto w ogóle zawracać sobie głowę tym cylkiem najtańszym z allegro (może ktoś ma takowy i wie jaka jest jego moc no bo trwałość to pewnie nie za ciekawa????)
Czy dorzucić i kupić coś markowego jeśli tak to co polecicie s6 czy malossi?

Proszę doradźcie mi co wybrać miejcie na względzie że mój budżet jest ograniczony ;p
Jeśli temat jest w złym dziale to przepraszam administracje.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 16:40 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
moim zdaniem malossi jest warty swojej ceny ale stage6 też robi dobre cylki i jesli masz za 300 zł to brałbym go na twoim miejscu. ten z allegro to raczej omijaj wielkim łukiem :P przy sporcie nie jest konieczna wymiana łozysk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
kowal_KV_2T pisze:
przy sporcie nie jest konieczna wymiana łozysk


mylisz się , przy sporcie trzeba wymienić łożyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tomek SR pisze:
kowal_KV_2T pisze:
przy sporcie nie jest konieczna wymiana łozysk


mylisz się , przy sporcie trzeba wymienić łożyska.


Jeżeli są w dobrym stanie to po co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:35
Posty: 102
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Ja bym nie ryzykował i zmienił łożyska :D




_________________

-Leo Vince Zx
-Wkład filtra powietrza Polini
-Malossi Multivar
-Rolki Malossi 7.0 gr.
-Sprężynki top racing +15
-Sprężyna Stage 6 +60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 22:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
stem, jak są dobre to pochodzą z 2tygodnie i się rozsypią. Najlepiej wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tomek SR pisze:
stem, jak są dobre to pochodzą z 2tygodnie i się rozsypią. Najlepiej wymienić.

No ale nie rozumiem dlaczego mają się rozsypać skoro są dobre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 0:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
stem, cylinder o większej pojemności kręci większe obroty , większe w zakresie seryjnym łożysk.


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 0:15 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 11:17
Posty: 352
Lokalizacja: Racibórz :)
Pojazd: 636 `02,
jakie smuty ;/ ja zalozylem 70cc motoforce na lozyska seryjne po przebiegu 10k i zrobilem 5 tys i sprzedalem bez wymiany lozysk xD
Edit;
Tomek SR, wez sie człowieku, 70cc kreci nizsze obroty niz 50cc sport i nie wiem wogole po co podczymujesz swoja wersje, bo co nei umiesz sie przyznac do błedu.
Sory za OT




_________________

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny!


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 10:12 przez szymon113, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tomek SR, z Twojej wypowiedzi wynika, że jeżeli seryjne skutery kręcą np do 8tyś obr/min to montuje się w nich łożyska które kręcą też tylko do 8tyś :shock:

Dla Twojej informacji - skuter którym jeździsz i większość innych, montowane ma seryjnie łożyska NTNC3, które kręcą do ok 16tyś obr/min.

Ja osobiście nie znam Sporta który kręci takie obroty ale jeżeli Ty znasz to mnie oświeć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 10:49 
Zbanowany

Rejestracja: 22 gru 2010, 18:38
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Koles jak do chinola to mozesz nawet kupic tego chinskiego i tez bedzie zrobisz porting i moc bedziesz miec podobna do innych cylkow SPORT. Ew.Kup sobie s6 streetrace bo to zaje*** cylki i dosyc tanie.
Co do lozysk to po tym przebiegu nie musisz jeszcze zmieniac jedynie zmien lozysko igielkowe (gorne korby) na jakies mocniejsze hebo hq czy cos..

A najlepiej to za kase tych czesci itp.to kup silnik org minarelli horizontal AC i osiagi bedziesz mial takie jak na twoim silniku i tych gratach 70cc :P




_________________

Rox StUnT :* Tuned 50cc


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 10:50 przez Adrianek12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 11:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:35
Posty: 102
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
W minarelli to napewno by łożyska wytrzymały ale nie w takim skuterze .




_________________

-Leo Vince Zx
-Wkład filtra powietrza Polini
-Malossi Multivar
-Rolki Malossi 7.0 gr.
-Sprężynki top racing +15
-Sprężyna Stage 6 +60




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 12:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2010, 10:50
Posty: 117
Lokalizacja: Łódź/Tuszyn
Pojazd:
Panowie proszę nie kłóćmy się każdy w swojej wypowiedzi ma trochę racji.

Co do łożysk (stem: "Dla Twojej informacji - skuter którym jeździsz i większość innych, montowane ma seryjnie łożyska NTNC3, które kręcą do ok 16tyś obr/min. " to było o moim skuterze czy Tomka SR?? bo jeśli o tomka to postaram się dowiedzieć jakie mam zamontowane i ocenię czy są coś warte czy je wymieniać bo w tym momencie nie mam żadnych luzów.

Jeśli chodzi o łożysko igiełkowe to z pewnością przyda się jego wymiana.

A do nowego cylka przydała by się też chyba świeca tak? myślałem nad ngk ale nie wiem jaka by pasowała do cylindra 70cc do motowella (byłbym wdzięczny za link do takiej świecy)

Natomiast co do wypowiedzi "A najlepiej to za kase tych czesci itp.to kup silnik org minarelli horizontal AC i osiagi bedziesz mial takie jak na twoim silniku i tych gratach 70cc "
to przepraszam ale nie skorzystam, już tłumaczę

Mam 2 skutery motowell i piaggio nrg(1995r LC) i problem jest następujący mógłbym kupić cylinder do piaggio ale tam musiał bym już wymienić wał i łożyska bo przebieg ponad 20tys km ale to nie jest główny problem jakoś dałbym rade uskładać na wał ale problem jest w tym że piaggio nie ma rejestracji i nie moge wydać na niego tyle kasy. Obecnie piaggio ma gaźnik 17,5 dellorto, wariator malossi multiwar tłumik leo zx, i cylinder szlif w tamtym roku +tłok vertexi ngk świeca, skuter docierany na rolkach 8g a teraz 5g ale kurcze nie moge nigdzie nim dalej pojechać bo jak zatrzymają to by było po mnie. Kupiłem go od kolesia który sprowadza skutery z niemiec przetłumaczyłem wszystkie papiery które dostałem i do urzędu a tam że brakuje im jeszcze jakiś papierów i koniec. Obecnie szukam papierów do piaggio ale nic nie mogę znaleźć zdarzają się ramy z papierami ale dla mnie to za drogo chciałbym same papiery bo przecież 50cc nie musi mieć przeglądu przy przerejestrowaniu wiec chyba dało by rade??

Więc jeśli ktoś mógłby mi pomóc w znalezieniu dokumentów to byłbym wdzięczny wtedy to piaggio mogło by dostać nowy cylinder.
A jeśli nie ma szans na zarejestrowanie piaggio to kupie cylinder do motowell. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 12:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
iceartur90, to nie lepiej przełożyć silnik od piaggo do chinola?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 13:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Po to ze oryginalne lozyska nie wytrzymaja obciazen jakie stwarza sport... Mają inny luz... Pytasz o Te chińskie cylindry? Moim zdaniem nie warto ryzykowac, bo zalezy na jaka partie produkcyjna trafisz... Sa dobre jak skuter ci słabnie a chcesz szybko go sprzedac... Malossi sport jest najciekawszym rozwiazaniem, stosunkowo tani, sprawdzony, z dobrych materiałów... Z tego co wiem cylindry s6 to tak naprawde athena tylko zE w innej obudowie, wiec jak wiadomo pa to mocne i sprawdzone cylindry...
Tomek SR pisze:
stem, cylinder o większej pojemności kręci większe obroty , większe w zakresie seryjnym łożysk.
nie koniecznie :wink: przykładowy malossi sport jest nizej strojony niż seria, z reguly to 50cc sport kreci wyzsze obroty... Co do NTN c3... Takowe montowane byly w yamahach, w Aprillach mbk malagutti spotkałem sie z fagami i mtm;)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010, 13:51 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Łożyska się wymienia, jak już słychać, że mają dość..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 21:01 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Adrianek12 pisze:
Koles jak do chinola to mozesz nawet kupic tego chinskiego i tez bedzie zrobisz porting i moc bedziesz miec podobna do innych cylkow SPORT. Ew.Kup sobie s6 streetrace bo to zaje*** cylki i dosyc tanie.
Co do lozysk to po tym przebiegu nie musisz jeszcze zmieniac jedynie zmien lozysko igielkowe (gorne korby) na jakies mocniejsze hebo hq czy cos..

A najlepiej to za kase tych czesci itp.to kup silnik org minarelli horizontal AC i osiagi bedziesz mial takie jak na twoim silniku i tych gratach 70cc :P

Chyba to 12 w Twoim nicku oznacza Twój wiek.
Odradzam Ci chińskie cylindry, przede wszystkim ze względu na jakość i spasowanie tłoka z cylindrem, no chyba że lubisz jak tłok puchnie to korzystaj.
Co do tego swapu, to gówno prawda. Jakby mu miało coś dać to tylko i wyłącznie LC bo jest dużo mocniejsze względem AC. Jak wrzucisz tego sporta to będzie fajnie latał, na pewno lepiej niż seryjny min.hor.ac^^.
Co do łożysk, zmień lepiej no chyba, że chcesz mieć surprise w postaci kulek w skrzyni korbowej. Wiadomo, co czajna to czajna, i jak będziesz miał zmienione łożyska będziesz mógł spać spokojnie, bo po co jeździć i się ciągle zastanawiać "czy wrócę do domu?".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 1:25 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Tomek SR pisze:
stem, jak są dobre to pochodzą z 2tygodnie i się rozsypią. Najlepiej wymienić.



Bzdura.Łozysko moze sie posypac jak ma duzo nabite KM.Inaczej sie nie posypie.


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 9:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
PAWCIO-HD, To czemu kolesie , kupują nowe roxy..itp , wkładają RACINGI , i wymieniają łożyska?. Każdy kto ma Sporta wymienia łożyska. tak jak napisał SR'ka,

SR'ka pisze:
bo po co jeździć i się ciągle zastanawiać "czy wrócę do domu?".


Ostatnio zmieniony 27 gru 2010, 9:54 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 10:21 
Zbanowany

Rejestracja: 22 gru 2010, 18:38
Posty: 11
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Srka: 12 to oznacza twoj iloraz inteligencji chociaz i tak przesadziles.. :roll:
Pisze tak bo jaki sens jest ladowac kase na chinskie za przeproszeniem gowno skoro ma jeszcze piaggio niech przelozy rejke od chinola i jezdzi na papierach chinola i tyle..
I wtedy piaggio fajnie zrobi.Albo sprzedaj oba skuty i kup jednego z pozadnym silnikiem minarelli.
P.S Lozyska z cylkiem sporta by tu wytrzymaly conajmniej te 3k jestem pewnien na tym chinskim wydechu on wzuciu nie wykreci niewiadomo jakich obortow i nie osiagnie pelnej mocy cylindra jak by mial mocniejszy wydech no to ok.

Koles wez kupuj jaki tam chcesz cylek i lozysko igielkowe narazie..
Jak bedziesz mial kase tylko jak najszybciej to kup wal i lozyska..
A nalepiej uzbieraj wiecej kasy i wszystko naraz kup i zaloz a nie..




_________________

Rox StUnT :* Tuned 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy