Dzisiaj jest 05 sie 2025, 21:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2010, 23:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Mam małe pytanie może wydać się niektórym głupie jednak nie jestem mechanikiem i po prostu nie wiem :P
Szukałem w internecie ale chyba jestem ślepy :/

Gaźnik Gaźnik Dell'orto jest bez podciśnienia może mi ktoś na chłopski rozum wyjaśnić co to znaczy jaka jest istota działania tego gaźnika...




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 23:33 przez BartekNeos, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 12:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
to jest rurka która wychodzi od baku do gaźnika co jak jest sprężanie to zasysa zaworek i paliwo się otwiera




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 14:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Te gaźniki przystosowane są pod zwykłe kraniki. Takie jak na przykład są w piaggio/gilera, w motorynach itp:P

Istota działania jest podobna jak do tych z podciśnieniem, tylko że paliwo cały czas napływa do komory, a nie tak jak w przypadku podciśnieniowycjh.


Ostatnio zmieniony 22 gru 2010, 15:00 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 11:09
Posty: 119
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
A lepiej kupić gaźnik bez ciśnienia czy z podciśnieniem :?:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 20:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No ale jak masz juz z podcisnieniem to nie zalozysz bez chyba ze zmieniasz kranik na inny ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 23:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
No wtey kranik musisz zmienić.

Gorzej też jak w króćcu masz otwór na podciśnienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
dlaczego jest gozej jak ma sie podcisnienie w króćcu




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
chyba lepiej bo ma większe zasysanie lepszy dopływ




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Ja mam gaźnik metrakit racing 19 i niema tam też wejścia na olej ale mam króciec stage6 z wyjściem na podciśnienie i wszystko jest dobrze.


Ostatnio zmieniony 24 gru 2010, 14:49 przez markos, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 15:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Bardziej chodziło mi o to, że jeśli założysz zwykły kranik(nie podciśnieniowy) + otwór w króćcu, to musisz jakoś ten otwór zatkać. A nie jest to wcale łatwe(tak żeby zrobić to porządnie).

W innych aspektach się już nie wypowiadam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2010, 18:57 
**

Rejestracja: 16 sie 2009, 8:36
Posty: 224
Pojazd:
Lepszy jest kranik tak jak np jest w motorynkach podciśnienie jest do bani przy większych gaźnikach zaleca się właśnie lepiej posiadać kranik niż podciśnienie




_________________

od Łukasz Idec Data dodania: 13 sierpień 2008
Bardzo dobry akumulator. Na v-maxie zyskałem 15 km/h. Przyspiszenie jest takie powolające,że skuter zgazu idzie na koło. Expresowa przesyłka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy