Dzisiaj jest 21 sie 2025, 20:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2011, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Cześć, kilka pytań:

Które dysze do czego służą i czy założyć na nie jakieś przewody? Czy trzeba któreś zatkać?
1 - podcisnienie?
2 - nie wiem
3- nie wiem
4- nie wiem
5 - (nie ma na zjeciach) paliwo?

Obrazek

Jakie dysze do niego są? 5mm? 6mm? I jakie najlepiej kupić do mojego setupu? (sygnaturka).




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 17:58 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 18:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
1 podciśnienie
2 woda
3 paliwo
4 woda
dysze 6mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
woda? a jak ja mam ac?




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 18:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
phoenix10102, zrób obieg zamknięty na nich.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 19:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
aha, podziekował

edit//

ja nie zauwazylem ale jest jeszcze jedno wysjscie Obrazek
te zielone

i do czego je podlaczyc?

edit2//

ten zestaw dysz byłby dobry do mojego setupu?
http://allegro.pl/dysze-glowne-gaznika- ... 43919.html




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:19 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 19:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
to nie jest czasami takie mniejsze :?: to będzie na olej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
tak, taka węższa. a jak olej leje z paliwem to zatkać to?




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control


Ostatnio zmieniony 08 sty 2011, 19:26 przez phoenix10102, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 19:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
tak zatkaj
te dysze będą w sam raz do części które posiadasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
ok, podziekował




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 15:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Większej głupoty, jak zamykanie obiegu wody w gaźniku do silnika ac nie słyszałem. Numery 2 i 4 zostawiasz. Nic z nimi nie rób. Jedynie mozesz je zatkać, ale nie widzę głębszego sensu:) podłącz tylko olej, paliwo i podciśnienie.

Edit:
Wtedy pisałem z telefonu, dlatego się nie rozpisywałem:)
Ogółem, to numery 2i 4 przydają się w LC, bo służą do podgrzewania gaźnika. To poniekąd może zmniejszać spalanie.
Do tego się podłącza przewody idące od głowicy.
Osobiście nie mam tego podłączonego(w głowicy mam zamknięty obieg) i za dużej różnicy nie zauważyłem:)


Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 20:10 przez lucek15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 16:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
runni pisze:
3 paliwo

3 to jest przelewowy, który zostawiamy wolny, lub zakładamy przewód odprowadzony gdzieś w stronę asfaltu.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 09 sty 2011, 16:58 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy