Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2011, 17:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, troszke pogrzebałem i odpalilem bez filtra rox jedzie przy 40 brak nagle jakby paliwa trzeba puscic gaz i dodac jeszcze raz przy 60-70 to samo i to juz jest koniec, nie wiem czego to może byc wina? Dysza 80 setup jak niżej

dwa Cholernie sie grzeje cyl gorący (no taki ze reke da sie przylozyc i jak grzejnik) co gorsza chłodncia też, myslalem czy przypadkiem się nie zapchał wydech ale było ok, termostat sprawdzany wczoraj jest ok pompa tez (to znaczy zlalem plyn odkrecilem pokrywe i sprobowalem ruszyc wirnikiem lecz niestety ruszy sie troszek i potem opór, jak silnik pracuje to w zbiorniczku wyrównawczym jedynie pojawia sie biały syf wyglada jak mąka.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 11:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Zła mieszanka...
Za dużo powietrza.
Uważaj, zeby tłok nie spuchł... Załóż filtr, albo daj dużo większą dyszę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 14:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
lucek15, tłok nie spuchnie bo już dotarty, ok zaloze dysze 85 bo mam taka co prawda rozwiercona ale jest i zobaczymy, filtr zaloze iglica na dół i podereguluje




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 14:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
totalover, i co? Masz te twoje kłócenie się ,że przy dobrej regulacji na małej dyszy nie będzie się grzać i będzie miał max osiągi..Proste..Dostaje za małą dawke pod twój setup,nie ma chłodzenia..Większa dysza lub gaźnik 19mm;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 15:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
totalover pisze:
ok zaloze dysze 85

Ona i tak za przeproszeniem gówno ci da. Masz konkretny cylek jeszcze z portingiem i myśle że będziesz musiał gaźnik wstawić większy albo dużo większą dysze. 17,5 sportowy czyli? Masz tego zrytego teca którego się nie da wyregulować? Czy inny wyrób chinopodobny?

EDIT: a po drugie primo to zmień wydech bo ci będzie tylko blokował.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 15:25 przez FLYP001, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 16:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Kurde, powiem fam że dałem dysze prawie 85, gaźnik od MK i ma do tego jakieś dziwne dysze, szczerze nie wiem co z nim robić bo bez filtra jezdzi "dobrze" chociaz jedzie tyle co jechal bo 80 a grzeje sie tak że bez czaszy w mrzawke po krótim dystansie jest chłodnica gorąca ;/ nie wiem co za dysze wkladać, dawać 90 ? bo jak bedzie palić wiecej niż 5 litrów to wracam na serie, na wydech brak $$

a jeszcze uwaga, dziwnie sie zachowuje nie raz jedize 30 trzeba spuscic go z gazu dalkiem az zjada obroty i dopiero można dać gazu i jedzie "normalnie"




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 13 sty 2011, 16:11 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 22:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Dyszę #86 to ja mam przy swoim Malossi Sporcie i serii filtrze:) Przy takim samym gaźniku;] Musisz próbować na różnych dyszach, na różnych rowkach iglicy;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 15:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Zastanawiam się czy gaźnik od Rs 21mm podejdzie do roxa i ile bedzie palić ?

W moim 17.5 są takie dysze
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 684ca7a5d7


moge zakłdać normalne?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 14 sty 2011, 15:36 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 15:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ok rozwiercilem na 90 i sie nie grzeje już tak, może minimalnie ale po jezdize chłodnica tylko ciepła

INny problem, dalej jest to samo, żadne regulacje nie pomagaja, wkurzylem się sciągłem filtr, po wiatr ledwo 30 z wiatrem do F (ok 100km/h) i jeszcze sie rozpędzał

a i 3 pytanko, mam jakiś dziwny gaźnik, gaura czy jakos tak, widnieje na nim napis 12 ale na wylocie krócca jest 19.5mm ale zwęrza sie aż do przepustnicy




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 15:58 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Pokaż fotkę gardziela gaźnika. Bo to od razu będzie widać jaka wielkość:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Założyłem go spowrotem, dostalem 2 gaźnik dellorto 17.5 i ma większą przepustnice niż ten co jest zamontowany, i teraz pytanie czemu?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
totalover pisze:
gaura czy jakos tak

gurtner
totalover pisze:
dostalem 2 gaźnik dellorto 17.5 i ma większą przepustnice niż ten co jest zamontowany, i teraz pytanie czemu

Ten co masz go zamontowanego to albo 16, 14 albo 12mm. Zależy jak bardzo przepustnica jest większa. Najlepiej zrób foto porównawcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 17:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Jak barodz duża róznica w przepustnicy? Jakiś milimetr może troszkę wiecej, teraz nie zrobie jutro dopiero. Przy wylocie jest identycnzy jak 17.5mm ale przy przepustnicy jest mniejszy




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 17:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Obrazek to ten gaźnik co go mam zamontowanego




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy