Dzisiaj jest 07 cze 2025, 22:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: LC czy AC
Post: 18 sty 2011, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Witam
Waszym zdaniem jakie cylindry są wytrzymalsze AC czy LC???
Ja jeżdżę w dłuższe trasy swoim skuterem AC i bardzo szybko zużywają się pierścienie czy to może być powodem przegrzania?
Proszę o poradę :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Na dłuższe trasy, tylko LC :)
AC, nadaje się np. do stuntu, bądź do zakorkowanych miast. LC odrazu by się zagotowało.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ogólnie z tego co wiem to LC ma troche większa moc od AC no i da dłuższe trasy tylko LC :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Albo AC na dłuże trasy ale z częstymi przerwami xD




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli pokonujesz długie trasy i nie chcesz robić przerw co kilkanaście kilometrów by nie przegrzać AC to kupuj LC , możesz jeździć w długie trasy nie martwiąc się że go przegrzejesz (oczywiście gdy masz sprawny układ chłodzący)

Sam posiadam AC jeżdzę po mieście bez przerw i jeszcze mi się nie udało przegrać cylka :)
LC jest mocniejszy od AC - ale do AC są tańsze części




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:05 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
LC mają większą moc, poza tym dłuższe przełożenia, co wpływa na większy v-max.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
Też jestem za LC. Miałem AC, i po zagrzaniu traciło moc. LC nie traci jej tak szybko, no i po zmianie cylindra z AC na LC v-max wzrósł o prawie 10 km/h. Neoska leciała jakieś 78-79 a po zmianie cylka 86-87




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Nie chce zakładać nowego tematu więc ile by kosztowało przerobieni yamaha bw 50 spy z AC na LC




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Musisz kupić cylek LC, węże, chłodnice, zbiorniczek wyrównawczy, pompe.
Trochę się uzbiera. Nie chce mi się szukać ile co kosztuje, także popatrz sobie, na forum czy na allegro czy na innych stronach.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Liga, chodzi Ci o bws?
seku145 pisze:
Musisz kupić cylek LC, węże, chłodnice, zbiorniczek wyrównawczy, pompe.
Trochę się uzbiera. Nie chce mi się szukać ile co kosztuje, także popatrz sobie, na forum czy na allegro czy na innych stronach.

taaa. ciekawe jak to zrobi :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Falcao pisze:
Liga, chodzi Ci o bws?


Niektórzy mówia i tak ale to jest yamaha bw 50 spy

http://www.fahrschule-bollmann.de/cgi-b ... ite=roller




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 14:26 przez Liga, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:31 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
seku145, przecież to jest vertical, który ma zawór na cylindrze. Żeby przerobić go na ciecz potrzebna jest totalna przeróbka karterów (utworzenie kanału dolotowego jak przy Peugeocie czy Hondzie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Mój błąd. Przepraszam za pomyłke :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 12:58
Posty: 342
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Ja mam ac i nie che przegrzac silnika to co ile mam robic przerwy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
można zrobić jak mówi Falcao, albo po prostu przespawać mocowanie silnika, i zrobić swap na Minarelli Lc, tarczę czy bęben ? zależy od Twoich funduszy ;d Gdzieś widziałem subframe do boosterów, żeby zrobić swapa bez przeróbki ramy ;d z Tym zaworem na boku to jest kupa roboty, chyba że masz aż tyle zapału żeby to przerobić ;D




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 14:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Gdzieś tu kiedyś był taki temat na forum i nie jestem pewien ale chyba Fornal znalazł link do niemieckiego forum, na którym było to przedstawione, jak taką przeróbkę wykonać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
ale to trzeba spawać w karterach, a to też są koszta. podejrzewam że ze wszystkim przeróbka verta = kosztom swapa na minarelli lc. a horizontal jest mocniejszy ;d




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
Czyli chyba raczej się nie opłaca tego robić




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
znaczy jak planujesz większy tun niż sportowy wydech i wario. to by się opłaciło. Jkabyś chociaż streetrace chciał włożyć, to ja bym swapował ;d i zależy ile planujesz Tym jeździć. Bo jak chcesz na przyszły sezon sprzedać to nie rób. a Jak dłużej to można inwestować ;D




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 15:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
LC wytrzymalszy, ale gdybym miał AC to nie robił bym zamiany na LC tylko kupił lepszy cylinder, bo : za Cylek klasy sport trzeba dać około 500złm, a nawet za mniejszą kase kupisz dużo mocniejszy cylek do AC. No i grzebanie przy AC dużo o prostrze, nie musisz spuszczać wody z chłodnicy jak chcesz wyciągnąć cylinder. Pozdro :cool:




_________________

Obrazek
Obrazek
Moja Aprilka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=147144




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Wasik-70 i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy