Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2011, 19:42 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
Witam zobaczylem na necie problemy ze sprzegłem i była fotka okładzin i pisało że są nasiąknięte olejem i trzeba je wymienic. Z tego zdjęcia wynika, że moje tez tak nasiąknęło. Może mi ktos pokazać fotkę jak powinno wyglądać sprzęgło(okładziny) gdy jest nowe bądz ma troche przejechane, chodzi mi tu głównie o serie. Bo mam problem ze swoim skuterem gdy sie nagrzeje to ma muła i jestem ciekaw czy to nie przez to niby nasiąknięte sprzęgło




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
belchatowianin pisze:
Bo mam problem ze swoim skuterem gdy sie nagrzeje to ma muła
Z każdym skuterem tak jest. To jest wina lepszej przyczepności paska do talerzy wariatora w wyżej temperaturze. Dlatego skuter trzeba wyregulować tak, żeby na zimnym trochę "wył a nie jechał" a na ciepłym było idealnie :wink:
Regulacja na zimnej przekładni to powszechny błąd.

Także to nie ma nic ze sprzęgłem, a nasiąkanie okładzin olejem to chyba jakieś bzdury. Okładziny tracą swoje właściwości ścierne, gdy chodź raz się przegrzeją. Tak samo jest z hamulcami :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
To napewno nie przez to jak byś miał mokre sprzęgło to by się ślizgało i skuter by ruszał z wyższych obrotów niż normalnie,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Obrazek
Troszkę wielkie:(

Niby jak by Ci miało sprzęgło nasączyć się olejem>?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:50 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
no moje okładziny są czarne i tłuste




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
belchatowianin, W jaki sposób mogły ci okładziny nasiąknąć olejem ? Tak jak pisze FoRnaL, , sprzęgło ślizga się z przyczyny złej regulacji - napęd powinno się regulować na ciepłym napędzie (wtedy znikną muły po rozgrzaniu napędu)

Daj fotkę Twoich okładzin :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 19:52 przez aragon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
czyli jak to powinno się robic?




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tylko on ma już założone sprężynki Hebo Niebieskie;)To nawet jak by regulował na zimnym to powinno na ciepłym też być ok;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 19:55 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
a propo wycia jak jest zimny mój nie wyje tylko od razu ciągnie jak szalony a jak sie zgrzeje to muli




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:02 
*

Rejestracja: 14 wrz 2009, 15:10
Posty: 105
Lokalizacja: jakuszowa/Jawor
Pojazd:
też tak mam , że jak się napęd nagrzeje to mam muła , a jak jest zimny to z gazu na koło rwie , dzieje się to z dwóch przyczyn :

nagrzewa sie napęd , to i nagrzewa się pasek który zwiększa swoją wielkość (objętość) przez to staje się luźniejszy i mniej przyczepny , drugi powód to taki że przy wysokiej temperaturze sprężyna centralna i sprężynki zmieniają właściwości ( twardość czy miękkość )

aby temu zapobiec można tak jak kolega pisał wyżej wyregulować na nagrzanym napędzie lub poprawić chłodzenie napędu ( co będzie łatwiejszym rozwiązaniem ) poprze rozcięcie pokrywy ,lub nawiercenie dziurek .




_________________

cylek seria
leovince zx
wario stage 6 sport pro
tec 17,5mm
sprzęgło Hebo N ,dzwon s6 WCT
gas box malossie
wkład f.pow.malossie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:04 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
a na czym polega regulacja na gorąco?:P




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:06 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
belchatowianin, :mrgreen: Podczas nagrzanego napędu..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
adrianjakuszowa, Szczerze mówiąc nawiercenie kilku dziurek w przekładni nie poprawi znacznie chłodzeni napędu :) ale oczywiście można zastosować taki zabieg , na pewno nie zaszkodzi :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:08 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
ale ja mam juz sprezynki i centralke a w dodatku nowiutki pasek dayco dał mi 5 ma predkości




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
belchatowianin, a dużo na tym pasku zrobiłeś km? Pasek też musi się ułożyć..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:16 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
no ze 2 miechy jazdy czyli z 400km




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:20 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
No to już się ułożył;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:24 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
ja mam taki sam problem jak ten gosciu na tym filmiku tylko moj sie pojawia tak jak pisalem po przejechaniu z 500metrow na max i po probie ponownego ruszenia http://www.youtube.com/watch?v=Z4XIJJvIaoo




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 20:30 
*

Rejestracja: 26 sty 2011, 17:18
Posty: 96
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd:
tylko mój już ma kopa od 15 a temu gosciowi od 20 lapie




_________________

Power Force 70 cc
Hebo centralna (niebieska)
Hebo sprężynki (niebieskie)
Dysza 92
Pasek dayco




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2011, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2010, 19:01
Posty: 56
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Moze ktos mi cos zaradzi mam taki problem w moim skuterku(2t) ze jak jest zimny to trudno go utszymac na polowie gazu na gumie spokojnie mozna latac lecz po 500m juz ta moc spada tez dobrze idzie lecz juz nie to czy to tez jest wina zlego wyregulowania?




_________________

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy