Dzisiaj jest 19 lip 2025, 20:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cieknie
Post: 23 lut 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2010, 18:42
Posty: 16
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
Siema. A więc tak , mam następujący i kolejny problem. Zauważyłem któregoś razu jak dogłębnie czyściłem moto że na karterze pod cylindrem mam czarną plamę , zaobserwowałem to już kilka razy - po jeździe. Dobiega ona od boku cylindra aż do wejścia wydechu. Zresztą na fotkach jest wszystko jasno pokazane. Ale ale.. to nie wszystko. Jakby tego było mało to cieknie jeszcze po karterem tylnego koła. Tak jakby to był olej przekładniowy - przynajmniej mi się tak zdaje. Ewidentnie widać że jest zaraz koło piasty mała dziurka. Cieknie to już od jakiegoś czasu. W sumie długo nie jeździlem ale to też zaobserwowałem. I moje pytanie brzmi w pierwszym przypadku to może być uszczelka pod cylindrem ? a w drugim - jak naprawić to cieknięcie , zalepić czymś tą dziurkę? Z góry dzięki za pomocy ;)

Poniżej dokładne fotki:

1.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


2.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

W tych miejscach dokładnie cieknie .




_________________

^^ROX^^
Możesz mi pojechać...
po browar na stacje ! :]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
1 tak to może być uszczelka a nawet na 99% to ona




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 22:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Pod cylindrem wymień od razu cały komplet uszczelek
A jeżeli masz dziurę w karterze możesz ją zakleić jakimś dobrym klejem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2011, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
1.Uszczelka albo słabo dokręcony cylinder.
2.Tam masz taką śrube od spuszczania oleju w przekładni po prostu jak bd olej wymieniał to daj pod tą śrube jakąś uszczelke i bd dobrze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2010, 19:45
Posty: 150
Lokalizacja: Koniec Świata
Pojazd:
W pierwszym przypadku jak wyżej się zgadzam ...
W drugim hmmm (jeśli dobrze sie domyślam o który otwór Ci chodzi..)moim zdaniem zadużo nalałeś oleju do przekładni i tam jest taki wężyk przelewowy poprowadzony od góry pomiędzy kołem a całą przekładnią pod spód i tam jest właśnie widoczny otwór...przyjżyj sie dobrze a zauważysz :)
To jest właśnie po to zrobione...dla bespieczenstwa :) ...załóżmy ktoś nierozważny nalałby "pod korek" i zakręcił strzelnie - po rozgrzaniu wiadomo co by się stało:)
Jeśli z tego otworu cieknie nie przejmuj się bo to jest nadmiar oleju z przekładni...




_________________

marecki
http://pl.20dollars2surf.com/?ref=206312

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 20:33 
**

Rejestracja: 16 maja 2010, 21:14
Posty: 343
Lokalizacja: PL
Pojazd:
marecki1981i pisze:
Jeśli z tego otworu cieknie nie przejmuj się bo to jest nadmiar oleju z przekładni...


Miałem to samo. Nadmiar czyli za duzo oleju w przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2010, 18:42
Posty: 16
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:
hmm to w pierwszym przypadku zmienię uszczelkę ale ale.. drugim na pewno nie jest za dużo oleju , a wręcz muszę uzupełnić stan oleju przekładniowego - w sobotę dam fotki tej dziurki , na razie zalepiłem lekko poxipolem ale cieknie lekko z pod niego , co prawda dużo mniej ale jak przyszedłem i zobaczyłem karter to była kropla oleju na nim :(




_________________

^^ROX^^
Możesz mi pojechać...
po browar na stacje ! :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 22:44 
**

Rejestracja: 16 maja 2010, 21:14
Posty: 343
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Ja bym proponował tego nie zaklejać , wycieknie tyle ile ma wycieknąć i przestanie. Ostatnio tez mi leciało (pluło na opone) i przestało. I jest już dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 8:24 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
marecki1981i pisze:
W pierwszym przypadku jak wyżej się zgadzam ...
W drugim hmmm (jeśli dobrze sie domyślam o który otwór Ci chodzi..)moim zdaniem zadużo nalałeś oleju do przekładni i tam jest taki wężyk przelewowy poprowadzony od góry pomiędzy kołem a całą przekładnią pod spód i tam jest właśnie widoczny otwór...przyjżyj sie dobrze a zauważysz :)
To jest właśnie po to zrobione...dla bespieczenstwa :) ...załóżmy ktoś nierozważny nalałby "pod korek" i zakręcił strzelnie - po rozgrzaniu wiadomo co by się stało:)
Jeśli z tego otworu cieknie nie przejmuj się bo to jest nadmiar oleju z przekładni...



dokładnie nic nie zaklejaj jezeli tam jest dziurka to jest to odpowietrzenie i tak ma byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy