Dzisiaj jest 05 sie 2025, 13:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: SR problem
Post: 12 lut 2011, 12:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
witam to było ok miesiąca temu wracałem od kolegi i podczas wjazdu do garażu (podjazd) opona zaczęła 'mielić' więc stanełem na nogi daje gazu i próbuje wciągnąc sr pod leciutką górkę i daje jej gazu strasznie przerywa (coś jak odcięcie zapłonu) a koło w ogóle sie nie chce kręcić gdy usiadłem na siedzenie wszystko było ok daje gazu koło zapiernicza. zgasiłem ją wprowadziłem i już nie chciała odpalić. pomyślałem wymienię cylinder ( już wcześniej miałem to zrobić ale nie miałem motywacji) cylek został wymieniony a ona nadal nie odpala pomyślałem ze to może przez moduł więc kupiłem załozyłem i nadal nic. prosze o pomoc !!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 12:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Sprawdź stan filtra powietrza, spróbuj na innej świecy, wyczyść i wyreguluj gaźnik.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
filtr powietrza niedawno był czyszczony próbowałem chyba na 6 swiecach gaznik zdaje mi sie ze jest na tyle wyregulowany ze powinna tak odpalic




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Iskra w ogóle jest ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
iskra jest.




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jesteś pewien, że dobrze wszytko złożyłeś, przy wymianie cylindra ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Banał ale czy jest bena? :wink:


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 13:41 przez Darkness, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
I jak świeca wygląda, jak próbujesz go odpalić, to powiedz jaka jest, czarna, czy jaka :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
taak cylek jest na 100 % dobrze załozony a pozatym na tamtym cylku tez nie chciała odpalic. benzyna jest wszystko ładnie a swieca jest zalana.

mówcie co moge jeszcze sprawdzic bo nie długo wyjezdzamna tydzien. jak wroce zrobie co kazaliscie i powiem co i jak ;D


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 13:57 przez kacper12363, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:59 
**

Rejestracja: 16 maja 2010, 21:14
Posty: 343
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Jak iskra jest to musi odpalić, coś moze z gaźnikiem jest.. spróbuj bez filtra powietrza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
Nie mam pojęcia dość dziwna sprawa :roll:




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2010, 10:59
Posty: 705
Lokalizacja: Inowrocław
Pojazd:
seku145, Jakbyś mógł odpisać na priv...




_________________

MotoZiomki !!!
http://www.facebook.com/Motoziomki?fref=ts
Zapraszam do polubienia !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 14:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zaopatrz się w taki preparat "samostart silnika". Fajna rzecz w spray'u.
Psikasz do filtra powietrza, i szybko odpalasz. Musi załapać :)
Mnie kiedyś też nie odpalał, wszystko było ok, ale dawałem mu samostartu i odpalał pięknie :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 12:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
A więc panowie kupiłem samostart psiknełem w filtr i załapała odpaliła dosłownie na moment miała bardzo wyskoie oborty i zgasła. pomyslałem spróbuje ja utrzymac odpaloną i psiknełem ,kopnełem odpaliła i co chwile psikałem próbowałem dac gazu ale zero reakcji.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2011, 12:56 przez kacper12363, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 13:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Sprawdź kranik i membrany.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
membrany dobre a w kraniku co moze byc nie tak ?




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Kranik może po prost jest już zużyty i nie będzie podawał tyle paliwa ile trzeba. Kiedyś tak miałem, że apka chodziła mi tylko na wolnych obrotach a po dodaniu gazu pochodziła chwile i gasła. Później zaobserwowałem że z kranika leci paliwo tylko na wolnych obrotach a jak wejdzie na wyższe to przestaje. U ciebie może być tak, że daje taką małą ilość paliwa że nawet nie daje rady odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2011, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
ale w filtrze paliwa jest pełno benzyny ;D




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2010, 11:09
Posty: 85
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
Więc panowie jest up ;D poszedłem odpalić apke pryskam samostartem do gaźnika i czekam niech się zagrzeje pochodzila troche (ciągle troche pryskałem w gaznik) jak sie cylek nagrzał to paliła od kopa ale obroty strasznie skakały i gdy dałem gazu to zamulała sie i odrazu gasła o co chodzi ?




_________________

2T
Jest dym, jest zabawa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 22:45 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
zła regulacja za dużo powietrza dostaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy