Dzisiaj jest 14 lis 2024, 7:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 paź 2010, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Witam
Napiszę całą historię od samego początku.
A mianowicie to było tak;)
Zmieniłem w skuterku cylek na 70CC jakiś tam chiński.
No i wszystko było w porządku przez jakieś 4000 tyś kilometrów.
Pewnego dnia Staną sam okazało się ze padły łożyska na wale
więc rozebrałem silnik wziąłem wymiary i kupiłem jednak
po dokładniejszych oględzinach okazało się ze wał jest do wymiany
gdyż korba w piłowała się w wał... więc kupiłem sportowy wał firmy
TEC RACING zdjęcie poniżej. Cylinder dałem do szlifu ponieważ miał
małe ubytki i wymieniłem tłok na nowy. Podczas składania okazało się
że Magneto nie pasuje na wał ponieważ stare jest inne... kupiłem nowe
od yamaha aerox założyłem skuter odpalił bez żadnego problemu.
Jednak był na dotarciu więc posługiwałem się nim delikatnie by
wszystko było ok jednak miał mała moc w ogóle nie porównywalną
do tej co byłą zanim padł wał. Szukałem odpowiedzi w internecie
jednak nic nie znalazłem postawiłem ze skuter ma za mało benzyny i powietrza
zmieniłem gaźnik na TEC ECO 17.5mm nastąpiła niewielka poprawa jedna skuter ciężko
palił jak był ciepły więc kupiłem zawór z membranami STAGE6 od yamaha neos.
Skutrek lepiej zaczął się rozpędzać chodził dużo równiej.

Jednak nadal ma tego muła nie wykręca się na maksymalne obroty
i brakuje mu mocy kompresja jest super wszystko idealnie.
Gaźnik był regulowany znajduje się w nim dysza 90.
Po prostu skończyły mi się pomysły.

Motywem jest brak mocy i wysokich obrotów od kąd został zmieniony wał.

Po niżej znajdują się zdjęcia poszczególnych części.


Proszę o pomoc jakieś rady,wskazówki co kolwiek.


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/091 ... e7735.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/565 ... 9076a.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a7 ... 3b268.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76d ... c0302.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/769 ... d9d59.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c0 ... 66d7e.html


Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 11:25 przez matheeo, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Ok, więc ile km go docierałeś?




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wał nie pod Twój silnik




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
<haddi>

Docierałem go 500km nie przekraczając 35km/h dodawałem troszkę oleju do benzyny. Jeżdżę na Castrol 2t racing.


<slawek5t>

Co do wału to jest do mojego silnika pasuje idealnie wszystkie elementy zamieszczone na wale pasowały idealnie nawet mierzyłem cały wał sprawdzając ze starym wymiary ma identyczne jedynie różnił się mocowaniem magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Cytuj:
Zmieniłem w skuterku cylek na 70CC jakiś tam chiński.


te jakieś tam chinskie to 99% alu...




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2010, 12:11
Posty: 483
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
matheeo pisze:

różnił się mocowaniem magneta.


i może to jest ten problem . po mojemu to jak kupiłeś wszystko do tego modelu to powinno pasowaća nie ty musiałeś magneto zmieniać po mojemu to jest przyczyną :roll:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... &start=380 <--------Moja Sliderka swap lc . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
matheeo pisze:
Docierałem go 500km nie przekraczając 35km/h dodawałem troszkę oleju do benzyny. Jeżdżę na Castrol 2t racing.


i w ogóle nie wachlowałeś manetą??




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 4:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
<totalover>

Jak może być alu jak zrobiłem mu szlif? Cylek jest żeliwny w 100%.

<MCR Kuba>

Chodzi tylko o to że nie pasowało na wał, kupiłem drugie które jest identyczne tyle że ma inny czpień i pasuje chodź zastanawiałem się nad tym czy one się nie różnią bo jedno od drugiego tak jak by było grubsze ale widać to wizualnie po zmierzeniu grubość różni się około jakieś 0,2mm to chyba nie dużo. Silnik chodzi tak od pierwszego odpalenia w tym setupie.

<radzzzo6>

Oczywiście że wachlowałem i odrazu przykuło to moją uwagę że coś jest nie tak. Jadąc z pewna prędkością dodaje manetkę na maxa i słyszę jak by strzelało w tłumik ale to takie bardziej dławienie po chwili się zbiera i minimalnie podnoszą się obroty i powoli sie rozpędza.


Ma ktoś jeszcze jakiś pomysły?:)


Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 16:18 przez matheeo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 15:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Jak dla mnie dzwina sprawa z tym cylkiem




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 20:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
totalover pisze:
Jak dla mnie dzwina sprawa z tym cylkiem

x2 plus regulacja i czyszczenie gaźnika...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 10:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Ze względu że nie mam już pomysłów oddam go dobre dłonie na serwis niech szukają przyczyny. Jak będę wiedział co to było to napiszę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 10:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 22:30
Posty: 87
Pojazd:
Witam wszystkich:).
Jak pisałem miałem go oddać jednak nie zrobiłem tego i zacząłem myśleć głębiej i okazało się że był źle ustawiony impulsator od koła magnesowego, ale to nie wszystko pdczas regulacji impulsatora silnik się zatrzymał i zablokował kopnik, byłem pewny że coś się rozleciało i na szybkiego ściągnąłem cylinder jednak wszystko było w porządku ale zastanawiała mnie jedna rzecz.
Zdjąłem tłoka i na spokojnie w domku spróbowałem go włożyć w cylinder. Okazało się że wchodzi strasznie ciasno.
Tłok by mógł przejść przez cylinder musiałem go najpierw pchać na siłę a później wydzierać go dwoma rekami by przeszedł na wylot.
Okazało się że "szlif" był tak zrobiony że cylinder był jajowaty... tłok się nie mieścił blokowało go a grzał się strasznie.
Zrobiłem szlif od nowa i wszystko śmiga idealnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 11:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Cieszymy sie że uporales sie z tym :) Fajnie. Dobrze ze napisałes




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2011, 13:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
To super;) Tylko pierwsze co bym zrobił na twoim miejscu to poszedł bym zrypać tego kolesia co szlif robił;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy